Animatie/ recreatie werk gezocht

Hoi,

Ik ben Leonie, ik ben 16 jaar (in december word ik 17) en ik ben hard op zoek naar een vakantie baan voor de zomer 2007 als animator/recreator, het liefst in Duitsland. Ik ben erg gemotifeerd en hou van hard werken. Mijn hobby’s zijn acteren, dansen, zingen en pianospelen. Ik heb veel podium ervaring, zowel achter de schermen als op het podium zelf. Ook heb ik ervaring met het begeleiden van groepen kinderen met spellen en sportactiviteiten, en het helpen bij toneelvoorstellingen.
Verder zit ik in 5 vwo en heb ik Duits als examenvak. Ik zou graag mijn Duitse spreekvaardigheid nog wat willen verbeteren voor mijn examen volgend jaar.

Is er iemand die weet waar ik in Duitsland zou kunnen werken op een camping of in een hotel?

Groet Leonie

Beste Leonie,

Ik heb afgelopen zomer op Mallorca voor Blau Hotels gewerkt als animator. Het was super leuk en goed geregeld allemaal. Leuk salaris en kost en inwoning. misschien ook wat voor jou? Je duitse taal kun je daar goed verder ontwikkelen want de meeste hotelgasten zijn Duits.

groetjes,
Emine

Hoi,
Dat lijkt me erg leuk werk in Mallorca Emine: heb je een website?

Ik zoek me namelijk kapot naar recreatiewerk. Maar nergens is iets te vinden voor een 16-jarige. Ik wil ongeveer 3/4 weken werken. In het buitenland lijkt me dat erg leuk, maar Nederland is ook goed.
Als iemand nog een tip heeft, hoor ik het graag!!

Groetjes Judith

hoe verwijder ik deze?

JudithK:

kijk eens bij de organisatie Recrateam op www.recrateam.nl
Op hun website staat dat het vanaf 17 jaar is, maar ik heb gehoord van anderen dat je er met 16 soms ook terecht kunt. Gewoon aanmelden of even bellen ofzo.

of kijk op www.recrajob.nl . Misschien kun je ook bepaalde campings / parken schrijven.

Hoi!

Ik heb een aantal jaar recreatiewerk gedaan bij TOP Recreatie. Een
gezellig bedrijfje dat mensen begeleid om een goede entertainer te
worden! Ze geven de mensen die zich aanmelden veel variatie en keus.
Eerst word je uitgenodigd op een trainingsweekend. In dit weekend krijg
je een goede indruk wat het recreatiewerk precies inhoudt en zie je
meteen of het iets voor jou is! :biggrin:

Ook qua plaatsing is de keus breed. Zo kan je kiezen of je liever op een
strand of een bos-camping staat, in Nederland wilt blijven of liever de
mensen op de Belgische of Duitse campings wilt vermaken!
Op Franse campings kun je via TOP ook aan de slag, maar alleen als je al ervaring hebt als entertainer!

Bij TOP Recreatie heb je Toppers en Sport Toppers. Het verschil is dat de
Toppers (zoals ik dat was) meer met de spelletjes en het meeleeftheater
bezig zijn en dat de Sport Toppers zich meer met de organisatie en
uitvoering van de sportactiviteiten bezig houden Er is dus voor elk wat
wils! :slywink:

Je hebt als entertainer veel vrijheid maar dit brengt ook veel
verantwoording met zich mee.
Daarom moet je goed in een teamverband kunnen werken zowel als
individueel. Natuurlijk word je hierin goed begeleid door TOP Recreatie en
door de camping zelf.

Door te werken als entertainer leer je erg veel over anderen en jezelf.
Het is dus bij uitstek dé baan om je zelfkennis te ontplooien en nieuwe
mensen te ontmoeten!

Enthousiast, creatief, graag onder de mensen, in de buitenlucht, een goed samenwerkingsvermogen én verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is het recreatiewerk echt iets voor jou! www.toprecreatie.nl

Groetjes, Ash

Harstikke bedankt voor de reactie!
Het lijkt me echt een geweldig zomerbaantje. Ik heb net de site gecheckt en ik ben nu al enthiousiast:hihi: :thumbsup:
Wel jammer dat je er ook minimaal 18 jaar voor moet zijn en ik pas 17 in de zomervakantie…dus ik denk niet dat dat gaat lukken:frown:
Maar iig top voor de TOPsite!:tongue:

Groetjes Judith
PS: als iemand nog recreatiewerk weet of een ander leuk baantje voor in de zomer waar je 16 of 17 voor moet zijn, hoor ik t graag!

@ judithK

Als je 17 bent kan je het beste even een mailtje sturen of bellen naar het kantoor van TOP. Alle info daarvoor vind je op de site. :wink:

Hallo allemaal!

Ik loop momenteel stage in Italië. En het bedrijf waar ik werk zoekt verschillende mensen die animatie/ recreatiewerk willen doen in de zomer van 2007 op verschillende vakantiedorpen in Italië.
Mochten jullie geïnteresseerd zijn, stuur je cv (+foto) naar: [EMAIL=“job@blueskyanimazione.com”]job@blueskyanimazione.com

Het is een pré als je Engels en/ of Duits spreekt

Graag vermelden in je cv vanaf wanneer tot wanneer je beschikbaar bent!

Ben je jonger dan 18 jaar? Dan moet je toestemming hebben van je ouders!

Ik hoop snel reacties van jullie te krijgen,

Groeten,

Anniek Bakker
Bluesky animation & Services snc
www.blueskyanimazione.com

Hey!
Dat lijkt me erg leuk, ik word 24 juli 17 jaar
en heb een basis van engels en duits!
Mijn ouders geven ook toestemming.
Mijn enige vraag is nu nog: voor hoeveel weken is het?

Bedankt en hopenlijk tot snel!
Groetjes Judith

Hallo Judith,

Wij hebben verschillende vakantiedorpen. Het ligt dus aan jou beschikbaarheid. Maar maximaal: 14 mei tot en met 7 september. En de periodes daar tussen in. Kun je bijvoorbeeld vanaf half juni tot 3 september, geen probleem. Stuur je cv maar op (met foto), met je beschikbaarheid, en dan laat ik het je zo snel mogelijk weten!

Groetjes Anniek Bakker

Oké dankjewel!
Ik kan eigenlijk maar voor 2 weken. Is dat mogelijk?
Op mijn CV staat ook al 4 jaar ervaring als oppasser van kinderen van 2
tot 12 jaar. Hopenlijk kun je me vertellen of 2 weken mogelijk is (half juli), als dat zo is kan ik daarna mijn CV opsturen!
Bedankt!
Groetjes Judith

haaj ik ben soraya van tilborg
ik wil ook heel erg graag werken in de animatie.
ik heb allen een probleem ik ben nu 16 jaar maar ben 17 op de dag dat de zomervakantie is afgelopen(31-08 -1991 is mijn geboorte datum)
als u nog iemand zoekt in de animatie ik zou heel graag willen.
ik heb in egypte 2 dagen mee gedraait in de animatie en vond het helemaal geweldig.
ik doe nu vmbo tl en wil daarna de toeristische oplijding nivau 4 gaan volgen op zadkine.
als u nog mensen zoekt ik ben er klaar voor :nod:.

als u wilt reageren mijn e-mail is
soosie_kiss_boys@msn.com

Hallo,

Momenteel zoeken wij geen animatiemedewerkers meer, aangezien het seizoen is afgelopen. Wel kunnen jullie je cv alvast opsturen voor de zomer van 2008. Als je jonger bent dan 18 jaar dan heb je schriftelijke toestemming van je ouders nodig.
Met vriendelijke groet,

Anniek Bakker

bedankt voor uw reactie.
ben u de eigenaar van een animatie bedrijf ??
als ik zou solisiteren is dat dan voor een camping ??
en welke landen kan ik dan uitgezend worde ??

mvg soraya van tilborg

Hallo Blue Sky,

Is het ook mogelijk om voor 2 weken te werken in een animatieteam bij jullie?
Ik kan helaas de vacatures op de site niet in het nederlands lezen.

Groeten Roza

( wat wordt vergoed; reis?, onderdak,…)

Hallo,

Het is eigenlijk wel de bedoeling dat je minimaal 1,5 maand beschikbaar bent. 2 Weken is echt te weinig, sorry. Wat je verdient hangt van je ervaring, beschikbaarheid en de talen die je spreekt af.
Ook dit jaar zoekt BlueSky weer verschillende animatiemedewerkers voor het zomerseizoen. Je zult dan werkzaam zijn op verschillende vakantieparken in Italie. Ikzelf werk momenteel niet meer voor Bluesky, omdat ik een andere baan heb. Dus mocht je willen solliciteren, stuur dan je cv naar info@blueskyanimazione.com Wel in het engels dan… Maar mocht je toch vragen hebben, ik zal ze wel beantwoorden.

Groeten,

Anniek Bakker

Hallo!!

Ik ben ook al een aantal weken op internet aan het zoeken voor werk in het buitenland in een animatieteam. Ik heb helaas nog niet echt iets kunnen vinden. Ik ben 20 jaar en spreek vloeiend engels en heb een basis kennis van de duitse taal. ik heb 12 jaar danservaring en volg een creatieve opleiding. wie kan mij helpen???

Suzie van Leur

Mijn naam is Robbert van Dijk en ik ben de eigenaar van een klein animatiebedrijf.
Door ongelukkige omstandigheden is het voorgekomen dat wij een persoon voor ons in team griekenland te kort komen.
alles wordt vergoed en je krijgt ook nog eens €200 per week daar over heen.
Omdat wij echt per direct op zoek zijn naar mensen loven wij een beloning uit.
Als jij iemand kent die voor ons komt werken in griekenland verdien jij €50,-
Leuk omdat je iemand aan een topbaan hebt geholpen of leuk voor jezelf omdat jij die topbaan nu hebt.

Met sportieve groeten

Robbert van Dijk
RECREATIEJOB