Hallo mensen.
Ik ben 16 jaar, en zou graag willen werken in een animatieteam.
Kan dit al met 16, of moet je 18 zijn?!
alvast bedankt.
Groetjes,
Ik heb zelf ook als entertainer op kreta gewerkt, en weet dat je hier meestal 18 voor moet zijn om in het buitenland in een animatieteam te werken. Of dat in nederland ook zo is, weet ik eigenlijk niet… je zou kunnen beginnen als animator hier op een nederlandse camping ofzo (hoewel je daar nu wel een beetje laat voor bent ben ik bang) om te kijken of het je wat lijkt, want het is ontzettend zwaar werk. Het lijkt allemaal heel leuk als je zelf op vakantie bent maar hou er rekening mee dat je veel en hard moet werken.
Ik wens je in elk geval veel succes
bedankt
Ik heb toen voor newtime entertainment gewerkt… zij hebben net als veel andere entertainmentbureaus een website waar je je kan inschrijven. Alleen raad ik het je niet aan. Ik heb ontzettend veel ellende met dit bedrijf meegemaakt en heb nooit uitbetaald gekregen.
Je kan beter zelf op zoek gaan. Ik weet niet in welk land je graag wil werken?
Ik wil namelijk aankomende zomer zelf ook weer als entertainer gaan werken, waarschijnlijk dit keer in Turkije of Mallorca/Canarische eilanden, maar ga dit gewoon zelf regelen, weet nu hoe ik het beter aan kan pakken want entertainmentbureaus met mooie beloftes vertrouw ik niet meer.
Ik ben ook van plan om volgend seizoen in Turkije te gaan werken in een animatieteam. Ik heb al enkele contacten met mensen van het animatieteam van het hotel waar ik dit jaar was…Ik denk dat ik het ook liever zo zou regelen.
en in welk land heb je dit jaar gewerkt? en voor hoe lang??
Ik heb voor jetair (Tui België) al tweemaal als animatrice in een hotel gewerkt. Je moet hier minimaal 18 jaar voor zijn. Dit geldt ook voor arke/holland international en alle andere touroperators. Je kan het allemaal zelf regelen, maar dan moet je je vliegtickets ook zelf betalen en vaak betaalt het hotel je niet. (Tenzij je zo goed bent dat ze je echt niet kwijt willen)
Ik raad je aan met een organisatie te gaan en nog een jaartje te wachten. Je vliegtickets worden betaald, je verblijf is gratis en er moet door het hotel aan een aantal voorwaarden worden voldaan m.b.t. jouw verblijf/kamer. Je zit in een hotel waar alles ook voor jou is inbegrepen en je hebt minimum 1 vrije dag per week. Ook het strafsysteem is niet van toepassing op jou. (bijvoorbeeld: je bent een keer twee minuten te laat, dat is natuurlijk niet goed, maar je gaat er je vrije dag niet mee verliezen)
Denk er goed over na, 't is redelijk zwaar, maar ik zou het hier allemaal niet komen schrijven als het ook niet een geweldige ervaring was. Het is gewoon fantastisch: de mensen kijken naar je op, het contact met het animatieteam is super en je bent enkele maanden in vakantiesfeer.
Ik heb nu gesolliciteerd bij kids world. Ik had ook eerst gedacht aan Jetair, maar daar is het wel belangrijk om je Frans te kunnen. Ik kan echter beter engels dan frans, en ik wil graag kinderanimatie gaan doen, dus daardoor is kids world misschien beter voor mij. Nu nog afwachten of ik geslecteerd wordt. Was het leuk werken voor jetair? ik denk dat het inderdaad beter is om alles te regelen via een organisatie van hier, dat je ook meer verdiendt, dat alles beter geregeld is en dat je een contract hebt…
Ik heb ook als kinderanimatrice gewerkt voor jetair. Dat is dan ofwel enkel in de zomermaanden als vakantiejob ofwel van april tot november als voltijdse job en dan sta je als kinderanimatrice in de jetkidsclub. Was echt superleuk. Frans is wel belangrijk, maar als kinderanimatrice is het niet zo dat je tweetalig moet zijn. Engels is even belangrijk. Er wordt van je verwacht dat je je verstaanbaar kan uitdrukken in deze talen.
Ik heb mij nu opgegeven bij kids world voor de periode april-september. Stond je dan alleen in voor de kidsclub? Want ik weet bij kidsworld sta je er nooit alleen voor, en dat vind ik wel belangrijk, want ik heb toch graag iemand mee die dezelfde taal spreekt…
En hoeveel verdiende jij toen? Met jetair vind ik het wat verveld dat je alleen maar in de zomermaanden kan, ofwel dan tot in november. Ik studeer namelijk af in februari, dus kan ik al vanaf april gaan. Maar ik zou toch graag zeker in oktober terug zijn, om dan hier werk te zoeken…
Ik wil als ik klaar ben met school ook heel graag in een animatieteam werken!
Maar hoe doe ik van te voren ervaring op?
Op t moment doe ik nog havo, zou ik hierna nog een bepaalde opleiding moeten volgen voor iets?
ik hoop dat iemand me kan helpen
Ik heb vorig jaar op Kreta gewerkt en ik ga dit jaar in Bodrum, Turkije werken in een 5 sterren resort als entertainer.
Mijn chef zoekt nog een paar nederlandse jongens of meiden die ook in ons animatieteam willen werken. Als je interesse hebt kan je me mailen: [EMAIL=“beebiejboo@hotmail.com”]beebiejboo@hotmail.com
@ Alis-sa: ervaring is meestal niet nodig. Zolang je maar over de juiste eigenschappen beschikt en goed bent in engels en eventueel een andere taal. :nod:
Hi hoi,
Ik heb zelf op campings in Nederland gewerkt!
En heb opleiding MTRO gedaan en mijn stage gelopen bij Landal GreenParks in Duitsland, erg leuk
Na mijn diploma ben ik voor Eurocamp gaan werken als Courier, vreselijk werk. Alleen maar schoonmaken, op mijn camping tenminste.
Daarna ben ik terug gegaan naar Landal in Duitsland. Nu ben ik hard op zoek naar een receptie baan in Nederland. Tenzij ik een geweldige baan in het buitenland vind natuurlijk
Hallo,
ik heb afgelopen zomer voor de animatie compagnie gewerkt.
Dat is een hele goede organisatie, en de trainingen zijn erg leuk.
Je kan In nederland belgie of frankrijk aan de slag maar ook wat verder in t buitenland in hotels.
Je kan als je 17 bent beginnen, en ik was vorig jaar 18 en ik vond t toen al best heftig. Best zwaar werk (wat wel heel gaaf is), maar er wordt wel veel van je verwacht, ik heb ook heel lang gewacht totdat ik er oud genoeg voor was. Uiteindelijk vond ik wel dat ze gelijk hadden dat ik op mn 16e dat niet had mogen/kunnen doen. Maar ieder mens is anders;)
Ik hoop dat je wat vindt en heel veel plezier!!
hey,
ik zoek ook een vakantie baantje in een animatie team.
ik ben nu nog 16 jaar. maar ik word in julie al 17 jaar.
heeft iemand van jullie die zegt daar moet je eens gaan solliciteren.
of kijk gewoon eens op deze site of kijk ff naar die camping.
lat het me dan even horen.
want ik heb echt een baantje nodig voor me stage van school.
anders ga ik niet over.
als vast bedankt (K) janet