Werken in animatieteam op camping in Nederland

Hallo, ik ben 18 jaar en doe dit jaar examen. Het lijkt me erg leuk om in een animatieteam te werken op een camping in Nederland voor ongeveer 3 weken. Heeft iemand misschien een leuke optie voor mij? Groeten Brenda

hallo! Ik heb de afgelopen 2 jaar animatiewerk gedaan. Ik doe het gewoon door de NNBT (noord Nederlandse Bureau voor tourisme). Als jij je gewoon bij hun opgeeft, kun je een trainingsweekend volgen en plaatsen ze je op een camping.
Succes!

Hallo,
Je moet eens kijken op de site www.sportwijzer.com. Dat is een organisatieburo die op veel campings in nederland het animatie programma verzorgen.
succes ermee!! :wink:

Hey Brenda! Wij kunnen jou gebruiken! Wil je meer weten, recreatiewerk@hotmail.com!

Hallo , ik ben 16 jaar, en ik zou ook graag in een animatieteam willen werken. Weet iemand of dat al mag als je 16 bent, of moet je 18 zijn?
Groetjes,

haaj ik ben soraya.
het lijkt me heel erg leuk om animatie tegeven in het buitenland.
voor 4 weeken in de zomer vakantie.
ik ben nu 16 jaar ( maar mijn ouder geven mijn toestemming)
als ik van het vmbo af kom dan wil ik ook de toeristische oplijding gaan volgen.

groetjes soraya

Hallo ik ben Jeroen en zoek animatie/recreatie werk ben ook 16 jaar oud en het is me nog niet gelukt om het te vinden:retard: Ik lees vaak dat je 18 moet zijn maar zolang kan ik echt niet wachten:zon02: kan iemand me verder helpen?
Gr Jeroen

hallo,
Ik ben 16 jaar en volgende zomer ben ik 17 jaar. Ik ben wat informatie aan het zoeken omdat ik volgend jaar in een animatieteam wil in de zomer. Is er iemand die mij wat informatie zou kunnen geven? ik zou graag in nederland willen.
groetjes maaike

Als je 16 jaar bent moet je volgend jaar eens even contact opnemen met Sportwijzer.
Ik ben nu ook 16 jaar en ben daar aangenomen,
zij kijken naar je kwaliteit, en niet naar je leeftijd.
Maar nu is het trainingsweekend al geweest en kun je je voordit jaar zo ver ik weet neit meer inschrijven.