Hoi,
Wie kan mij vertellen hoe ik het aan moet pakken om in de zomervakantie van 2010 een baantje te krijgen in een animatieteam in een hotel (voor hooguit 4 weken) in Turkije???
Alvast bedankt!
Gr. Julia
Hoi,
Wie kan mij vertellen hoe ik het aan moet pakken om in de zomervakantie van 2010 een baantje te krijgen in een animatieteam in een hotel (voor hooguit 4 weken) in Turkije???
Alvast bedankt!
Gr. Julia
ik denk niet dat je dat gaat lukken voor maar hooguit 4 weken.
Ik heb afgelopen zomer in turkije in animatie en hamam gewerkt maar dan moet je echt wel langer kunnen.
maar goed daar heb je natuurlijk niks aan, als je het wel wil proberen kan je het via ned. organisaties proberen of, zoals ik heb gedaan, via via wat regelen met mensen daar.
hmm, dankje!
Ja ik weet het, 4 weken is weinig en ik zou ook wel langer willen, maar ik zit met de schoolvakantie. Als alles goed gaat ga ik dan naar de 6e. Dus ik moet dan nog een jaar.
Ik heb gekeken bij bv. bij tui.nl maar daar staat dat je 18 moet zijn. Ik ben dat dan nog niet. Denk je dat dat een probleem is?
Ik heb wel contacten in turkije, ik ga het daar maar eens aan vragen denk ik.
Heb jij nog aanraders voor sites waar het makkelijk te regelen valt?
nee je leeftijd is daar niet zo’n probleem maar onder je 18e lukt het idd niet via ned organisatie. Ik was ook 17 toen ik ging en toevallig zit ik nu in mn 6e jaar dus ook vakantie voor de 6e maar dan heb je toch echt min 7 weken vakantie… wat ik gedaan heb is meteen de middag van mijn laatste lesdag weggegaan en ik ben aangekomen op de dag dat we ons rooster weer op moesten halen, dus 1 dag voor eerste lesdag.
Het was echt super! misschien kan jij dat ook doen? dan maak je meer kans, bij mij was 7 weken namelijk al erg moeilijk te regelen, volgende zomer ga ik weer maar dan meteen na examens en blijven tot september/oktober
maar goed, qua sites heb ik geen aanbevelingen ik heb heeel lang gezocht op sites maar dat wou niet lukken. Toen heb ik via via email gekregen van een animatiechef en die heeft me verder geholpen. Mocht je 7 weken kunnen weet ik nog wel wat voor je maar dan moet je echt wel zo lang kunnen…misshcien dat 6 weken nog kan maar ga even uit van 7.
Dus laat maar weten.
Oh en een advies: wordt niet verliefd:P haha ik ben wel verliefd geworden en nu baal ik ontzettend dat hij zo ver weg is:P
oh gelukkig dat dat geen probleem is.:teeth:
Dat idee over eerder weg gaan en zo laat weer terug komen is wel een goed idee! Ik moet er nog even over denken en het is pas over 2 jaar! Maar als je dat aan me zou kunnen geven, graag!
Wat handig dit! Ik heb me ook al suf gezocht op nl organisaties, niet om vrolijk van te worden.
oh en over dat verliefd worden, is al gebeurd!!! Vorig jaar toen ik in Turkije was. Nu denk je misschien, oooh! daar heb je weer zo’n meisje die haar liefde achtervolgd… maar dat is niet zo. Ik wilde dit al ervoor… en ik doe het niet voor hem maar gewoon voor de ervaring! Maaaar als het nou bij hem in de buurt is… is altijd handig toch!
Al vind ik zo’n relatie via msn wel lastig hoor:P
haha oke dan! maar niet aankomende zomer dus? maar de zomer erna pas?
Ik kan je alleen helpen als je in de buurt van Fethiye wil werken, daar heb ik redelijk wat connecties opgedaan maar de rest van Turkije niet dus ik weet niet waar hij woont maar ik hoop voor je dat het in de buurt is…
oh ik zie het al, ik had het niet goed gelezen je wil pas in 2010.
Dan ben je wel op tijd met zoeken! haha
nouja laat maar weten!
weet iemand hoe ik in een animatieteam kan werken in 2012 wil heel graag in Marmaris werken maar tot nu toe lukt het niet egt kan voor 6 maanden daar heen of langer als het nodig is
maar via internet lukt het ook niet echt om wat te vinden
alvast bedankt
hee, ik had nog wat vragen of je nog mail adressen had van mensen die dit ook voor mij kunnen regelen ik kan in 2012 animatie doen attans dat wil ik heel graag, ik kan 7 weken heb jij nog hotels en daar mail adressen van ofzo? groetjes Annelot.
Heei, ik had een vraagje over de relatie tussen die turk. Is het wat geworden, en zijn jullie nog steeds gelukkig of het het helaas beëindigd?
Ik heb een relatie met een turk, die ik vorig jaar ontmoet heb in een hotel, waar ik dus ook waarschijnlijk nu bij het animatieteam kan. Ik doe het puur voor mezelf want toen ik uitgenodigd werd had ik nog niets met hem, dat is pas later ontstaan…
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Liefs,