Zoek jij animatie werk?

als jij animatie werk zoekt, stuur me dan een PM.
dan krijg je meer info.

hoi, mijn man zoekt werk als animator. Heeft 6 jaar ervaring en heeft voor grote hotels gewerkt.
Graag meer info als je werk voor hem zou hebben

Hooii ik wil als animateu rheel graag werken in grote hotels 5 stereen ik heb ervaring er mee en zou heel graag weer in turkije werken heb je informatie voor me ?? over viza werkvergunningen en miss uitzendbureau die me wilt uitzenden als vast bedankt

Verbeter je Nederlands als je wilt solliciteren,ok?

Hallo, ik wil graag in een animatieteam in Turkije werken. U vroeg het voor dit jaar, maar is het ook mogelijk me in te schrijven voor volgend jaar?

Hallo, ik zou ook heel graag volgend jaar in een animatieteam werken in Turkije in 5 sterren hotels. Hoe kan ik dat het beste regelen? alvast bedankt.

Fijnzinnige opmerking weer Hans!! Je weet de mensen prima weg te jagen van je forum.

hoihoi,

ik zou graag animatiewerk willen doen, maar ik heb helaas geen ervaring, ik spreek wel vloeiend Nederlands en Engels en ben zelfs bezig om mijn Frans een beetje bij te spijkeren en ben net gestart met een cursus Turks.
Maar is het via een Nederlands bedrijf of via een Turks bedrijf?

groetjes,

Danielle

Mirene,je kent me als geen ander,he

Jaag niemand weg maar abn is toch wel het minste wat je kunt verwachten hier?

Hey

Zou het misschien overwegen om de zomer van 2009 2 maanden naar turkye te trekken om als animator aan de slag te gaan kan je me via pm meer informatie verschaffen?

Groetjes

Geachte meneer/mevrouw,

Wij zijn op zoek naar een baantje in het buitenland voor de zomer in 2009. Als animatiewerksters.
Wij hopen dat u meer informatie heeft voor ons.

Met vriendelijke groet,
Josha, Anne-marie en Marije

Dit zou ik ook heel graag willen. Zou u mij ook wat informatie kunnen verschaffen?

Groetjes!

hoi
ik zou graag als animatior werken in marmaris volgend jaar.
zou u mij wat informatie kunnen geven?
alvast bedankt.
Groetjes

En mij ook aub :slight_smile:
Groetjes Elke

Ik zou graag in de zomer 09 willen werken in Turkye; Alanaya in Eftalia Resort hotel. Er is mij daar al werk aangeboden, maar ik wil het graag goed regelen. Ik weet eigenlijk alleen niet HOE ik het moet regelen en wat ik er voor moet weten. kan iemand my daarvoor helpen ?

Groetjes Sanne

Welja, Ik had graag wel wat extra info gehad.
groeten Elke

Ik zou wel willen maar je inbox zit vol!! :biggrin:
turkije-fan has exceeded their stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space.

Dus vandaar dan maar hier mijn berichtje!:dag:

Goedemiddag,

Ik las net uw berichtje over animatie werk in Turkije, ik zou graag willen weten of u ook werk heeft in Gumbet? of in Bodrum.
Ik zou me even voorstellen, ik ben Natalie en ik ben 24 jaar en ik ben van plan om volgend jaar een aantal maanden naar Gumbet te gaan om te werken/wonen.
Ik zou graag meer informatie willen krijgen over welke plaatsen je animators zoekt en de functiebeschrijvingen.

Ik hoop snel een reactie te mogen ontvangen

Vriendelijke groet,
Natalie

mij lijkt het wel wat om naar het buitenand te gaan en heb dan ook graag meer info als het kan linda 24 jaar. email is linda_lammeringQhotmail.com.

ik zoek animatiewerk voor volgend zomerseizoen, ben beschikbaar van juli-oktober/november!!
Wie kan mij helpen???

Ik zou ook graag in het seizoen van 2009 animatie of horeca werk willen gaan doen in Turkije. Het liefst in Kusadasi.

Kan iemand mij helpen, of heeft iemand tips bij welke hotels ik kan kijken?

grtjes