Zijn er mensen geintresseerd in een zomerbaantje volgend jaar 2011 in Turkije?
- Animatie
- Guest relations
Ik ken verschillende managers in Turkije die opzoek zijn naar nederlands sprekend personeel.
Laat een berichtje achter, als je intresse hebt.
Zijn er mensen geintresseerd in een zomerbaantje volgend jaar 2011 in Turkije?
Ik ken verschillende managers in Turkije die opzoek zijn naar nederlands sprekend personeel.
Laat een berichtje achter, als je intresse hebt.
hallo ozlem,
een baantje als guest relations lijkt me wel wat eerlijk gezegd in turkije.
Kan je mij misschien mailen met meer informatie over de vacature zoals de locatie etc.
je kan me bereiken op [EMAIL=āayasar@live.nlā]ayasar@live.nl
groetjes,
Ali
Hoi Ćzlem,
ik heb je een pbtje gestuurd. Lijkt me ook wel wat een baantje als Guest Relations.
hoi ƶzlem,
ik ben erg geinteresseerd in het werk als een animator.
mijn email is [EMAIL=āsannevanneerbos@live.nlā]sannevanneerbos@live.nl
kun je me daar a.u.b mailen over het hoe en wat?
dankjewel. groeten sanne
Kan je wat meer informatie geven over de werkomstandigheden?
En niet geheel onbelangrijk,hoe zit het met de werkvergunning?
Hoi ƶzlem,
Kun je mij misschien wat meer vertellen over welk werk het juist gaat.
En waar in Turkijke? Ik zou liefst omgeving Bodrum hebben.
Hoop iets van je te horen.
Groetjes
Elleke
Dames mag ik jullie aanraden persoonlijke dingen als een mail adres ed per PB te sturen??
Iedereen kan nu bij jullie āgegevensā en het kan zo maar gebeuren dat je mensen āaantrektā waar je totaal geen behoefte aan hebt.
Denk na bij het krijgen van een baantje in het buitenland, er zijn een hoop concequenties aan verbonden, waaronder het illegaal werken(11/10 keer is er nl geen werkvergunning, en dus ben je er en werk je er illegaal)
Succes met het beslissen
Beppie 1
Forumbeheerder
Hallo,
Ik woon 9 maanden van het jaar in Alanya. Hebben jullie wat meer informatie over het werk als Guest Relations?
Is dit met een werkvergunning? Dat zou mooi zijn maar ik weet dat het bijna onmogelijk is.
Graag hoor ik hier meer over.
Met vriendelijke groet,
Sandra
Ik ben ook beschikbaar voor volgend jaar, als je connecties hebt graag in de buurt van Side, Kumkoy, Sorgun.
Ben nu nog werkzaam als Guest Relation in Side, maar het einde komt in zicht.
Op naar het volgende jaarā¦
heb wel intresse kan je me meer laten weten
hallo,
ik ben op zoek naar werk voor het zomerseizoen van 2011. Een baan als guest relations of animator spreekt mij ook zeer zeker aan. Ik wil wel graag werken in omgeving Side.
Kunt u mij wat meer informatie sturen? Mijn emailadres is [EMAIL=āirtj_xj@hotmail.comā]irtj_xj@hotmail.com
ik ben ook op zoek naar werk in turkije in toerisme , ik ga volgend jaar september ook opleiding toerisme doen ik heb nu net mijn andere opleiding klaar mbo V.I.D. en wil eigelijk deze zomer alvast wat ervaring op doen, graag in streek marmaris,icmeler,mugla
kunt mine mailen b.v.d patricia
[EMAIL=āpatriciaquist789@hotmail.comā]patriciaquist789@hotmail.com
Hallo Ozlem,
Mijn naam is Carol Slingerland. Ik ben enorm geinteresseerd in werken in Turkije. Ik heb een professionele dans achtergrond en heb meerdere jaren voor televisie en theater als danseres gewerkt, ook heb ik meerdere jaren ervaring in hostess werk voor o.a. congressen en beurzen.Ik heb ruime ervaring op het gebied van dienstverlening, aangezien ik als senior hostess heb gewerkt.
Momenteel heb ik al enige jaren mijn eigen bedrijfje op het gebied van dans en bewegen, vnl. gericht op kinderen.
Ik zou graag in contact met U willen komen en ik zou ook graag mijn CV willen opsturen met mijn huidige bedrijfs prospectus.
Zou U contact met mij op kunnen nemen? [EMAIL=ācarolslingerland@ziggo.nlā]carolslingerland@ziggo.nl
Hartelijk dank! Carol Slingerland
moet je daarvoor een werkvergunning aanvragen als je eenmaal in turkije bent?
en wat gebeurd er als je dat niet doet en ze komen erachter?
hoe zit het met diplomaās om in een winkel te werken wat voor diploma kan je daar in nederland voor halen en ik wil in een buikdansschool in turkije /alanya les geven is dit mogelijk of een uitzend bureau voor buikdanseressen hoeveel kans heb je als nederlander op sit werk in turkije?
beste,
ik ben ben geinteresseerd in uw advertentie ivm werken in Turkije.
ik zoek werk voor de zomer 2011, liefst in de omgeving van bodrum.
indien u mij wat meer info zou kunnen geven over de precieze job, plaats, regeling (werkvisum, vergoeding, verblijfā¦)
alvast bedankt,
Lynn
De werkvergunning moet je idd in turkije aanvragen (ze zullen ook het een en ander aan papieren van je willen).
Als de jandarma je vindt, zonder werkvergunning, kun je een grote boete krijgen en voor 5 jaar Turkije niet meer in mogen, en uiteraard direct op het vliegtuig terug. Ook je werkgever zal een flinke boete krijgen.
Uitzend bureauās heb ik hier overigens nog nooit gezienā¦(maar misschien kijk ik eroverheen? )
Ik ben ook erg geĆÆnteresseerd, het liefst zou ik in Marmaris willen werken, kom er al een aantal jaar en het spreekt mij echt aan!
Groetjes,
Karen
Hoi hoi
Ik ben op zoek naar een baan in turkijeā¦
In welke plaatsen zoeken jullie nog mensen?
Ik hoor het graag van jeā¦
Je mag me ook mailen naar pink678@hotmail.com
Groetjes Patricia
Merhaba,
Graag zou ik hier meer informatie over hebben. Mijn mail is [EMAIL=āroodkapje_112@hotmail.comā]roodkapje_112@hotmail.com
Alvast bedankt, Renata