Animator Turkije

Hoi,

Ik ben op zoek naar een baan als animator in Turkije!

Weet iemand hoe ik aan zo een baan kan komen? Ben namelijk al heel lang op zoek.

Thanx

Groetjes Annabel

Mijn emailadres is: annabel000@hotmail.com

Ben jij trouwens ook op zoek naar zo een baan laat het mij dan ff weten!!! :rolleyes:

He Annabel,

Ik heb je oproep gelezen en ik ga half juli naar Bodrum om daar werk te zoeken. Het liefste als animator of achter de receptie. Ik ben daar al eerder geweest, dus ik heb al wel wat adresjes van hotels. Je kan daar het beste zelf langs gaan, dan ik de kans veel groter dat je wat vindt, dan dat je het vanuit Nederland regelt. Ik blijf daar niet zolang, hooguit 5/6 weken. Ik had ook al een oproep geplaatst op het forum reisgenoten gezocht. Er gaat sosieso al iemand met me mee…dus je moet maar ff kijken. Je kan me altijd ffmailen Babs_meijer@hotmail.com

Groetjes Babs

Hai Annabel,

Ik ben dus ook op zoek naar werk in een hotel (het liefst in Gumbet),
en ik moet eerlijk zeggen dat ik het in mijn eentje een beetje eng vind.
Dus misschien kunnen we samen gaan en samen zoeken! Met z’n tweetjes is het natuurlijk altijd gezelliger!

Stuur me maar een ailtje als het je wat lijkt cella76@hotmail.com

Groetjes, Marcella

Hoi mensen,
Ik ben vorige maand in Bodrum (Turgutreis) geweest.Een geweldig vakantie gehad bij Club-Kadikale (1’e kl. HV ).Met de hoofd animateur heb ik nog steeds telefonisch kontact.Daar heb ik ook een Nederlandse meisje leren kennen die ook als animateur werkzaam is bij Murat (hoofd animateur ).Mischien kan hij voor jullie een werk bieden of vinden bij een van de andere Resorts.
Mijn e-mail adrs. DAG@hetnet.nl

nou ik ben ook op zoek naar een baantje als animator in omgeving bodrum, ben er een maand geleden geweest, en wil er volgend jaar een tijdje werken, alleen weet ik ook niet hoe, maar ben druk aan het zoeken , dus als ik wat weet laat ik het je meteen weten

Groetjes Roel

mijn e-mail is roelandj@hotmail.com

Ha annabel.

Ik heb net een mailtje gestuurd naar het hotel waar ik dit jaar op vakantie ben geweest (alanya) met de vraag of ik daar volgend jaar kan werken.
Ik laat je wel weten wat de reactie dan kan je het daar misschien ook proberen. Natuurlijk veel gezelliger met 2e dan alleen.

Groetjes Sandra

heeey allemaal!

ik ben ook druk op zoek naar een plaats in een animtatieteam in bodrum/gumbet, ken alleen niets vinden… :frowning: ik weet ook niet of ik wel oud genoeg ben, volgend jaar ben ik 17. ik hoop dat ik snel wat van iemand hoort, die weet hoe je dit moet regelen enz… mail maar !!! groetjes!! esti

xxxjes_esti@hotmail.com

hey hey, :stuck_out_tongue:

ik ben dit jaar naar turkije geweest in de buurt van Bodrum (TORBA). het is me zo goed bevallen dat ik volgend jaar terug wil en daar in een animatieteam wil gaan werken. ik heb nou contact met wat dames van het animatieteam van dit jaar. ik ga proberen via hun wat te regelen. als iemand me kan helpen zou ik dat graag willen horen. als ik iets hoor laat ik een bericht achter op deze site. heel veel succes allemaal. we kunnen ook met een paar man proberen, misschien eerder geluk.

groetjes Roel

mail: roelkoppes@hotmail.com

Hey hey

Het lijkt me inderdaad zalig om als animator in Turkije aan de slag te kunnen. Ben vorig jaar naar Side geweest in een megatof hotel (Side Palace). Het animatieteam heeft me erg aangesproken en ik droom er toch wel van om dat ook te kunnen doen. Iemand een ideetje.

alvast vele mercikes
Emilie

P.s.: ik ben 24 jaar en email is: emiliehouwen@hotmail.com

Hallo allemaal,

Op dit topic is alweer een hele tijd niet gereageerd, maar voor het aankomende zomerseizoen ben ik op zoek naar animatiewerk in antalya of Alanya.

Wie kan mij helpen aan informatie?

Groetjes Yolanda

Hey hallo

Als je werk zoekt als anımator ın turkıje kan je het best een zoekertje plaatsen op de volgende sıte : www.animationteam.net

veel anımatıechefs zoeken daarop naar anımatoren.
Ik ben zo aan werk geraakt. let wel goed op…

ık zıt nu al twee weken ın turkıje te werken en het ıs soms heel zwaar. vergeet da nı…

maıl mıj gerust voor alle soorten vragen

[EMAIL=“antje_browaeys@hotmail.com”]antje_browaeys@hotmail.com

groetjes

b

De site www.animationteam.net heb ik even bekeken en daar wordt je niet wijzer van,staat ook in het turks en sommige onderdelen reageren niet…

Groetjes,

Hans.

jawel hoor

je kan ook ın het engels kıjken

je zet gewoon je contactgegevens erop en dan rollen de maıls wel bınnen…

dankzıj dıe sıte zıt ık nu ın turkıje te werken

groetjes

B

Ik wil in 2007 als animator in turkije werken, zijn er nog meer mensen die dat ook willen?

Ik ga vanaf april 2007 naar Bodrum toe om werk te zoeken, ik denk niet als animator, maar meer iets zelfstandiger (maar zeg nooit nooit als animator)

Voor degene die dan ook gaan, lijkt me leuk om contact met die mensen te hebben en wellicht er samen heen te gaan. mijn email is [EMAIL=“yozgatli_hollandali@hotmail.com”]yozgatli_hollandali@hotmail.com

Ik zou ook heel graag in de zomer van 2007 naar Bodrum willen trekken om er als animator in 1 van de hotels te gaan werken, liefst in Kadikale resort, daar ben ik deze zomer heen gegaan en het is er gewoon de MAX!
Als er mensen zijn die ook nog naar Turkije willen in zomer van 2007 om er als animator te werken, laat me dan iets weten… het zou leuk zijn om er met zijn tweetjes of met meer naartoe te gaan! Lijkt me ook veiliger om alles te regelen want daar ben ik niet echt een krak in :wink:

greetz, Naiky

Hallo

Ik werk op dit moment dus in turkije. en eigenlijk raad ık het iedereen af. als je op vakantie bent lijkt het misschien allemaal heel leuk. maar de realıteıt als animatrice ıs heel anders. er zijn enorm veel leuke momenten tijdens deze job maar ook veel mindere. Turkije als toerist is misschien ok, maar werken hier ıs iets heel anders. je moet het natuurlijk zelf ondervinden, het is voor iedereen anders. maar ik wil graag mijn ervaringen hier aan je vertellen. zo kan je misschıen een goede beslissıng nemen…

laat maar weten als je meer wilt weten

groetjes

b

Hey,
Ja ik zou graag meer willen weten, ik wil zelf ook volgend jaar in turkije gaan werken! In welke plaats werk je, en welk hotel ?

Groetjes