Weet Jij Werk Voor Me Bij Een Animatieteam?

Wie weet mij aan werk te helpen,in Turkije?

Tot vandaag had ik de "garantie"om a.s. maandag naar Turkije te gaan.
Ik heb net dus een telefoontje gehad,dat alles niet doorgaat.
het hotel heeft niks meer van zich laten horen,aan de organisatie,die alles voor me regelde.
Best wel verrot,ik heb mijn baan er een paar weken geleden voor opgezegd!

Weet iemand van jullie,een hotel,waar ze iemand zoeken?
Ik zou daar aan de slag gaan als landsportanimator…

Ik hoop snel wat te horen…

Dennis

Hé Dennis, wat ontzettend kl*te dat je zo kort voor vertrek ineens te horen krijgt dat het allemaal niet doorgaat! Helemaal omdat je je werk ervoor had opgezegd! Heeft die organistaie niks anders meer? Hoop dat je toch nog iets kunt vinden…Succes!

Groetjes, Diamond

jeetje dat is zeker wel k… dat je je baan en alles er al voor had opgezegd.
Ik denk dat er nog wel zat animatiebaantjes te vinden zijn. Had je je ticket al geregeld? Anders kan je nog altijd gewoon daarheen gaan en bij hotels vragen. Er is vast wel een hotel dat ja zegt.

succes ermee

hmmm, als ik t zo lees heb ik jouw naam eerder horen vallen door een zekere organisatýe… B)

ik denk dat je eerst in mijn hotel zou komen te werken… Ik dacht al waar blijft ie nouw??

Ik werk nu ook in Belek maar ik ga naar een ander hotel deze week.
Ze hebben hier dus nog steeds mensen nodig, heb je nou al wat gevonden of niet? Laat me t effe weten ok.

Ik kan niet zo vaak op internet, je kunt me ook smsen op me turkse nr als je wilt. 0090-5383268567

groetjes

Hai Dennis,

bedankt voor je smsje. ik ben nogal zuinig met mijn kontors (turks beltegoed)
dus ik doe het maar effe zo.
:wink:

wat is je emailadres dan mail ik je effe

Als het goed is heb je een mail van me gehad.
En heb je mijn mailadres nu.

Ik kijk er naar uit wat van je te horen!!!
Ben wel benieuwd hoe alles gaat daar!

Heey weet iemand misschien ook nog wat voor mij en een vriendin van me?
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen!

Groetjes Rieneke

Hoi, wij zijn 2 meisjes van 18 jaar en zijn op zoek naar een animatiebaantje in het buitenland voor komende zomer…
Wij studeren in mei af aan de opleiding onderwijsassistent en het lijkt ons erg leuk om leuke activiteiten te organiseren voor kinderen.
**Dit kan in een hotel/appartement of camping. **
Heeft iemand een leuk aanbod voor ons? Laat even van je horen!
**Groetjes Ninke & Sanne.

http://partyflock.nl/images/album/1814815t.jpg

**

Houdt www.recrajob.nl in de gaten zou ik zeggen!!

ik heb vorig jaar heel lang gemsnt met allerlei manager animators. uiteindelijk ben ik naar Turkije gegaan zonder baan. in turkije ben ik verschillende hotels afgegaan en zo kreeg ik een baan. ik kon miniclub doen, maar ik kon ook achter de receptie staan. ik heb voor de receptie gekozen. ik heb dit uiteidelijk niet zo heel lang gedaan, maar ik vond het heel erg leuk.

Niinke maakt het voor jou nog uit in welke plaats je gaat werken?

Beste Turkije-fan,

Dan heb je enorm mazzel gehad dat ze geen controle hielden,je immers illegaal en mag niet werken.
De hotel-eigenaar heeft een groot risico gelopen;de boetes zijn niet mis en jij wordt direct(ook met een boete)op het vliegtuig gezet richting nederland.

Nogmaals een waarschuwing;kan het niet vaak genoeg zeggen:je mag officieel niet werken,je hebt geen verblijfs-werkvergunning,dit is geen EU land zodat daar geen verdragen over zijn.

In de toeristische sector wordt het gedoogd,reisleider/animatie maar zodra je daar buiten werkt pas dan op.

Groetjes,

Hans.

@Hans gewoon eventjes vragen, als je bv werk vind in turkije in zo’n excursie bureau of je vind een organisatie waar je de uitstappen zelf meebegeleid. Kunnen ze je dan beboeten en het vliegtuig terug opzetten. Of hoe ga je best te werk als je zoiets wil doen.

Ja,dat kan.
Is net hoe het beleid ter plaatste is.

En arrestaties nemen steeds meer toe,dus wees gewaarschuld,

Groetjes,

Hans.

@hans hoe ga je dan eigenlijk het beste te werk als je wilt werken in Turkije tijdens het seizoen

De laatste tijd wordt in alanya veel gecontroleerd of men wel in bezit is van een werkvergunning

Kan je met een werkvergunning alle werk aanvaarden,of staat er daar ookeen limiet op