Ik ben net terug van een super-fantastische vakantie in Turkije !
Het was de tweede keer dat we naar hotel Grand Prestige gingen, in Side. Vorig jaar ben k daar ook al geweest.
Het was zo super door het animatieteam ! Het waren echt allemaal hele aardige/lieve/leuke jongens. We hadden egt een goede 'band’met ze (ik was met familie … een groep van 11 personen).
Nu ik weer thuis ben, heb ik bedacht dat ik dat ook wel erg leuk zou vinden, in een animatieteam werken ! Voor bijv. een maandje ofso. Dit animatieteam deed egt eigenlijk alles : spelletjes, sporten, avondshows (zoals funexpress, enz) en mini-club. Ze deden allemaal afwisselen, dus het was niet zo dat de ene de sporten deed, de andere met kinderen, de ander weer iets anders … Dat is wat ik ook wil … vooral iets met kleine kinderen. Maar ook wel die avondshows rond half tien s’avonds ofzo.
Nou moet ik nog wel twee jaartjes wachten (ben nu 16, bijna 17) want je moet er minimaal 18 voor zijn, maar is het ook wel mogelijk dat je je eigen hotel hier in Nederland ‘uitkiest’ ??
Ik zou heel graag in het hotel willen werken waar ik nu ook ben geweest namelijk ! =)
Ik hoop dat iemand mij kan antwoorden … misschien iemand met ervaring ?? Misschien iemand uit hetzelfde hotel ??
Ik hoop iets te horen … mailen zou k ook wel leuk vinden !
Dat je maar voor een maand wil is wel een nadeel, vaak zoeken de mensen van een hotel toch werknemers voor het seizoen.
Je kan eigenlijk egwoon het hotel mailen, en daar contact mee houden etc. Dat is wel een slimme, als je nog 2 jaar moet wachten.
Ik heb tot nu toe een organisatie ontdekt die entertainers uitzendt naar Turkije, en zelfs van die organisatie ben ik niet 100% zeker… Dus het wordt waarschijnlijk particulier regelen! Bovendien is het wel zwaar werk… Succes met het werk vinden wat je zoekt, hou me op de hoogte van HOE het je lukt, dat wil ik ook graag weten!!!
dankje voor je berichtje … !
Ik dacht iid eerst aan een maand, maar een paar maanden vind ik ook wel goed hoor !
Maar is het wel zo slim om met het hotel zelf iets te regelen ?
Het zal best wel … maar bij een organisatie lijkt het me wel wat ‘veiliger’, met verzekeringen enzo …
Eigenlijk moet ik niet zeuren want bij zo’n organisatie kan er natuurlijk ook van alles misgaan !
Ik ga wel eens wat verder uitzoeken enzo … misschien wel samen met een vriendin, want als we evt. samen zouden kunnen (wat wel een zeer kleine kans zal zijn) werken in hetzelfde animatieteam, zou dat nog beter zijn !
Ik ga nog verder kijken, maar iig heel erg bedankt voor je ‘advies’ !! =)
Is het misschien wel een voordeel dat ik de emailadressen van een paar jongens uit het animatieteam heb, en van eentje zelfs zijn telefoonnummer ? Of heeft het weinig zin om iets met hun te regelen ?
Iig bedankt ! (al voor de derde keer ofzo … hahhaa !)
Misschien is dat juist wel handig, dat je de emailadressen hebt van de jongens van de animatie team.
Je kunt dan tegen hun het verhaal kwijt dat in je in een animatie team wil werken en vragen als hun weten hoe je het kun regelen.
OF als hun nog wat weten.
Veel succes met het zoeken verder
groetejs besmile
(ik ga misschien in 2006 voor 5 maanden stage lopen in turkije, maar moet ook net als jullie goed kijken voor het regelen, maar bij mij help de school mee soms mee om voor een stage plek te zoeken. Ik studeer namelijk toerisme)
Jaa hhaa kijk dan is het al wel wat makkelijker he ! =)
Dan heb je er wel voordeel mee …
Maar jij dan ook idd veel suc6 met verder zoeken !
En k ga die jongens wel eens proberen een mailtje te sturen …
(proberen in het turks dan …) haha , want in engels en duits zijn ze nou ook niet echt al te goed … (de meeste dan …)
Besmile je studeert toerisme maar welke richting zal ik vragen!!ik wil heel graag volgend jaar hospitality en hotel management doen en het lijkt me leuk om in turkije te werken dus als je gaat laat me weten hoe het is en hoe je het regelet
zal ik doen oke, ik ga in april 2006 stage lopen . Ik ben druk bezig om overal rond te kijken heo je best kan regelen, maar mijn school helpt ook mee.
Ik hoop echt alls het leukt om stage te lopen in Turkije 2006.
Heb er eigenlijk wel zin hahah
Je vroeg welke richting ik toerisme doe. Ik zal dat ff opzoek oke