Aankomend jaar wil ik van april tot oktober bij een animatieteam gaan werken.
Ik ben al een paar keer in Belek,Antalya en Kemer geweest…en zou graag daar in de buurt wat willen vinden.
Wie weet voor mij een hotel(het liefst 5 sterren) Waar ik terecht kan??
Na een aantal hotels te hebben aangeschreven,heb ik nog geen reacties ontvangen…maar zou heel graag die kant op willen!!!
Misschien kan ik je een tip geven.
Ik weet van een vriendin van mij (die in kemer woont) dat ze mensen zoeken voor het animatieteam in club med, je hebt er daar 2 ik weet alleen ff niet zo snel welke.
Wat ze mij vertelde is dat het wel hele lange dagen zijn die je moet werken soms wel 16 uur per dag.
Ik wens je veel succes met het vinden van een leuke baan!!
zoals velen van julllie wel weten ben ik ook al een tijd opzoek naar een entertainmentbaantje, maar mijn nadeel is dat ik pas vanaf halverwege juni kan (examens).
Nou ze hebben er daar twee ik ff niet zo snel welke het is, maar vraag het ff voor je na!!!
En maretje je kunt het altijd proberen toch!!! Niet geschoten is altijd mis!!!
Succes
[COLOR=blue] hoi dennis,
ik heb zelf ook gewerkt in turkije afgelopen jaar. in Rixos hotel Bodrum.
samen met m’n vriend want alleen had ik het nooit gedaan.
ze beloven je paradijs etc etc, maar je werkt echt 14 tot 16 uur per dag, 6 of soms wel 7 dagen per week.
ook verdien je per maand wat je in nederland per week verdiend.
maar het is voor mij een ervaring geweest wat je nergens anders kan leren.
tip; als je werk gevonden hebt, laat je uren vast stellen!
in turkije gaan ze je echt niet extra betalen als je tot 4 uur snachts moet werken en smorgens weer om half zeven klaar moet staan bij het ontbijt om mensen een fijne vaderdag te wensen.
je zal zien dat ze jou, (nederlander die vloeiend 3,4 talen spreekt) hardstikke nodig hebben!!
je kan eens informeren bij dit hotel; club LykiaWorld in Fethiye.
moet wel min. 18jaar zijn ivm werkvisum etc.
laat je me weten of je al iets gevonden hebt?
(ikzelf ga ook weer werken in turkije dit jaar, maar laat mn vriend het hotel uitzoeken )
Om te beginnen wil ik iedereen het beste wensen voor 2005
In November ben ik op vakantie geweest in Hotel Perrissia is side en heb daar een baan aangeboden gekregen als animator dus ik ben me nu druk aan het orienteren, maar het is wel zo goed als zeker dat ik ga.
Omdat het hotel ook druk aan het verbouwen is (ze gaan van 500 naar 800 plaatsen) zoeken ze nog meer mensen voor het animatie team en dan vooral vrouwen.
dus als je interesse hebt moet je me maar even mailen, dan krijg je die kerel zijn email adres.