Weet jij een hotel waar ze nog mensen zoeken voor bij het animatieteam?
Van april tot oktober zoek ik een baantje bij een animatieteam…maar na het versturen van heel wat mailtjes heb ik nog niks terug ontvangen.
Het liefst zou ik naar een 5 sterren hotel gaan,in de buurt van Belek…Antalya…of Kemer.
Je Moet geen emails sturen!
Je Moet gewoon de Hotels zelf gaan bellen en de Chef-animator vragen! als die er niet is vraag je gewoon naar de manager!!!
Ze sturen je namelijk nooit een email terug…! en als je de Hotels gewoon belt waar je werken wilt…ben je echt veel sneller klaar…!!! Ik heb zelf vori jaar ook een half jaar in Alanya gewerkt… en heb het Hotel ook gewoon gebeld… en ik kon Komen… Dit jaar het zelfde verhaal :lol: …
en je kunt natuurlijk ook gewoon een ticket boeken en daar bij hotels gaan vragen. is iets meer risico maar denk dat je best wel snel aangenomen wordt ergens.
Nou, dat is eigenlijk niet helemaal waar, want ik heb wel gewoon gemaild en heb in totaal met 3 hotels, een restaurant en 2 hotelketens gesproken met de entertainment manager en dat ging allemaal gewoon goed.
Het is inderdaad gewoon een kwestie van een beetje lef hebben.
Hoii,
Het animatieteam was vorig jaar bij mijn vakantie de max!
Maar ik denk dat het de bedoeling is dat het animatieteam uit Turken bestaat. Je gaat toch niet op vakantie om je te laten animeren door iemand die van je eigen land komt. Het is leuk om Turken als animators te hebben, praten in het engels, gebaren enzo echt tof! Ik dacht dat je ook Turks moet kunnen voor overeen met je collega’s te komen, ik vind het persoonlijk, leuker als Turken in een animatieteam zitten(vertsa mij niet verkeerd)
Xx