Animator gezocht voor 5* hotel in Belek

hallo iedereen!

Wij zijn op zoek naar nederlands & duits sprekenden die graag in de zomer maanden willen werken in een animatie team in een gloednieuw hotel in Belek. Het hotel zal eind april voor het eerst zijn deuren openen.

Er wordt een ticket + werkvisum voor je geregeld. Hierdoor zoeken wij dus geen mensen die maar voor 1 maand kunnen, maar we zoeken echt mensen die een aantal maanden serieus daar willen werken.
Je verblijft in een gebouw naast het hotel.

Men kan eigenlijk morgen al beginnen, liefst vandaag :slight_smile: hotel gaat eind april dus open, dus men is al druk bezig met de voorbereidingen.
De animatie chef spreekt zeer goed duits en engels. Ikzelf zal in de zomer het team komen versterken.

voor meer informatie, vraag het alsjeblieft. Wilde het eerste bericht kort en duidelijk houden :slight_smile: Ik zal in het openbaar antwoorden.

Turks ,Nederlands &Engels helaas geen duits :frowning: maakt dat veel uit ? ik zou graag meer informatie willen…
Alvast bedankt

hey, ik kreeg een melding van een ontvangen prive bericht van jou, maar heb helemaal geen bericht ontvangen… anyway… heb je facebook? nodig mij dan even uit als vriend, (mariska noordsij), dan stuur ik je door naar de aninamatie chef :wink: ik ben alleen bang dat je nicht niet kan komen werken… we zoeken nog maar 1 nederlands sprekend persoon… maar goed, nodig me uit, dan kijken we verder :wink:

oke dankuwel ik zal gelijk even toevoegen Hartelijk bedankt.

wij zijn nog steeds op zoek naar iemand die het team in een hotel in Belek willen versterken! het hotel is sinds 2 dagen geopend. je kan meteen beginnen. Voor vragen, stuur me maar een pm

hey

Ik spreek nederlands, frans engels en een beetje spaans! Ben altijd beschikbaar en zou graag werken als animator in turkije ik heb zowel stage gedaan bij kinderen als gewerkt met volwassenen

Ik las je bericht en vroeg me af of je nog altijd op zoek bent naar iemand? Ik spreek zelf Engels, Nederlands, Duits en Frans.
En heb ervaring als animator in bodrum.
Als je nog op zoek bent naar iemand is dat 1 iemand of mag 2 ook? Mijn beste vriendin zou dit jaar namelijk ook graag meegaan.
Groetjes Cindy

Wat leuk dit, gaat het over titanic deluxe? Ben er pas geweest en het lijkt mij een droom om daar te mogen werken! Wat mooi zeg! Groetjes sharon!

het gaat om een gloednieuw hotel in Bogazkent. Ik zal over 2 weken zelf erheen vliegen. Wanneer we dan nog iemand nodig hebben, laat ik het hier weten. De Turken zijn helaas niet altijd sterk in hun duidelijke communicatie. Vandaar dat ik nu verder zal vragen hoe of wat als ik daar ook daadwerkelijk ben
Wanneer iemand interesse heeft, stuur me dan een mail naar: marizzzkah@hotmail.com Ik krijg soms mailtjes dat ik een prive bericht heb, maar eindstand zie ik dan nix in me postvak van deze site… ook op facebook was een tijdje geleden een mail in overig terecht gekomen, schiet allemaal niet op.

Nog even kortgezegd: Over 2weken ben ik daar zelf, als ik dan hoor dat ze nog iemand willen, zal ik dit hier melden. Stuur me dan een mail naar: marizzzkah@hotmail.com

Zoals beloofd…
Ik ben hier nu een week in het hotel… En…
we zoeken nog mensen om het team te versterken.
we zijn op zoek naar meiden & jongens die in ieder geval Duits spreken! Ik heb al een aantal mailtjes gehad van mensen met ervaring die bijvoorbeeld wel Turks, frans of Spaans spreken, maar het is vooral belangrijk dat je goed Duits kan!!
We zijn op zoek naar mensen voor de volwassen maar ook voor de mini club.
de wifi valt hier enorm vaak uit. Daarom vraag ik ipv om te mailen, bij serieuze interesse te bellen naar de animatie manager. Dit gesprek zal dan in het Duits gevoerd worden.
we zijn op zoek naar meerdere mensen die meteen kunnen beginnen

zijn telefoonnummer is 00905444714724

ik ben en blijf hier :wink: hopelijk tot ziens!

Lieve iedereen die dit topic leest.
Het topic is van vorig jaar zomer 2013. Toen waren wij op zoek naar mensen voor het animatie team.
Ik heb in de afgelopen weken echter al een aantal mails gehad met cv’s. Deze heb ik allemaal beantwoord, maar ik kan dus helaas niemand meer helpen. Ik heb na mijn ervaringen vorige zomer besloten dat ik zelf niet meer ga werken in turkije, en eigenlijk ook niemand (de turkse chefs die mij elk jaar vroegen om een oproep te doen) meer wil helpen om Nederlanders te zoeken. Dit omdat men beloftes doen, en lastminute deze soms zomaar afzeggen, waardoor je totaal niet op hun afspraken kunt bouwen, en ik mij daardoor enorm schuldig voelt als iemand werk ik belooft en deze lastminute hoort dat het toch maar niet doorgaat…
Normaal gesproken kan ik nu nog altijd mensen tips geven voor hotels waar ze nederlanders zoeken, maar ik ben het vertrouwen kwijt geraakt. Ze beloven veel, maar maken er weinig van waar…
Ik heb in 2006-2007 1.5jaar lang met vol plezier in Turkije gewerkt. Vorig jaar heb ik dit nog 1x over willen doen, maar me vreselijk geërgerd aan de vreselijke lakse onbetrouwbare mentaliteit die heerst in het animatie wereldje. Ook al ligt mijn liefde voor het werk er nog steeds, het geeft mij teveel irritaties, waardoor ik er niet meer ga werken. En daardoor ook geen connecties meer heb, behalve mijn oude van een aantal jaar geleden, maar ik wil die “verantwoordelijkheid” niet meer dragen, als ik mensen met elkaar connect, en het gaat mis (er wordt je werk beloofd en puntje bij paaltje hoor je nix meer van ze), voel ik me schuldig…

Even een lange, maar eerlijke uitleg.
Ik wilde eigenlijk dit topic verwijderen, maar weet niet hoe dit moet …

overigens kom ik er nu pas achter dat ik 2 accounts heb (DOM!!) en wil ik daarom bij deze mijn excuses bieden voor iedereen die mij een pm had gestuurd vorig jaar met interesse, waar ik dus niet op heb gereageerd, omdat ik dus om een of andere reden na het openen van het topic met account nr 2 ben verder gegaan. Ik zie dus nu pas allemaal pm’s… mijn excuses! Vorig jaar ging het om Hotel Kirman Belazur. De general manager vroeg mij om meer nederlanders te zoeken voor het team, hij verwachtte een stroom nederlanders in de zomer. Toen bleek dat toch meer Russen het hotel voor 75% vol hadden geboekt, kon ik de gevonden nederlandse meiden op het aller laatste moment afzeggen. totaal NIET leuk! oude kennissen die mij altijd vroegen of ik nederlanders kon zoeken, hadden ook ineens geen nederlanders meer nodig… Een enorm vervelend verhaal, en daarom wil ik dus liever geen mensen meer helpen, het vertrouwen is gewoon weg.

Het lijkt Egypte wel. Alleen maar beloftes. We zijn het spuugzat in Egypte. Die hele mentaliteit in de toersiten industrie is gewoon overmatig triest.
Vooral buitenlanders die werken in de hotels worden gewoon gebruikt. Het is allemaal vriendjes politiek en de banen worden bij elkaar weggekaapt van de ene dag op de andere dag. Ik dacht dat Turkije wel iets beter was dan Egypte. Meer ervaringen?

Ik denk dat dit wel echt typisch kenmerkend is voor de toeristen industrie. Ook uit spanje hoor ik vreemde verhalen…
Ik heb van 2006-2007 1.5jaar lang in turkije gewerkt, ook in de winter, en heb dingen gezien… pff… ze beloven je een werkvisum, ze willen je paspoort een dagje om bij het consulaat een werksvisum aan te vragen en vervolgens is het Dag Paspoort! Er zijn velen uit de oostblok landen die erin trappen. Toeristen visum verloopt, geen paspoort, in hun eigen land is het ook nix, dus ze accepteren de grove behandeling omdat alles beter is dan maar huis gaan. Hun salaris wordt de helft, toeristenvisum is verlopen dus willen ze weg, moeten ze flinke boetes betalen. Echt dramaaaa! En ook in 2013 heb ik het weer gezien. Toen ze aan mij vroegen of een werkvisum aan moesten vragen voor me zei ik vrolijk van niet. Niemand komt aan mijn paspoort! En wilde toch binnen 3 maanden weggaan (in turkije zijn de regels omtrent toeristen visum wel strenger geworden dus als ik langer wilde blijven had ik wel een probleem gehad)

Het leventje is super leuk, maar ook keihard. Ik heb daar echt veel geleerd. Op me 19e in 2006 zat ik ook net als de rest op de grond en liet tegen me schreeuwen als er weer een slechte enquete was ingeleverd. Vorige zomer was ik 26 en ik liet echt niet meer tegen me schreeuwen! Daardoor wel echt 3maanden een keihard schild moeten dragen, als je niet wilt dat ze over je heen lopen, moet je heel sterk in je schoenen staan

Toen ik er 1.5jaar zat, zat ik in een hotel waar het personeel mij als familie zag, de rest van het team waren extern, maar ik kon alles maken, werd beschermd door de general manager. Daar heb ik dus veel geluk aan gehad.

Maar het leventje is hard, en kan elke dag als een klap veranderen. Toen ook 3x meegemaakt. Een normale dag, en in de avond hoorde het team (behalve ik) ineens dat ze allemaal ontslagen waren. En 2 dagen later was er een nieuw team. Te bizar. Nooit zekerheid. Alles lastminute. Plannen maken voor je dagje vrij en dan de avond ervoor horen dat je die week helemaal geen vrij hebt… een keer 17dagen achter elkaar gewerkt. Te bizar

Maar het leventje is toch geweldig. Zoals ik het had in 2006-2007, ik kijk er met veel liefde naar terug. Ik kan niet aan mensen die het niet hebben meegemaakt uitleggen hoe het is, een heel apart, geweldig leventje, een ervaring die niemand mij meer afpakt.

Als ik dit zo hoor geloof ik dat ik heel veel geluk heb gehad.
Ik heb bij elkaar 11maanden in bodrum gewerkt als animator (2012-2013) en heb een super tijd gehad.
Mijn team is op enkele uitzonderingen na, 2seizoenen hetzelfde gebleven en heb er een super ervaring en leuke vrienden aan overgehouden.
In de winters is het hotel dicht, en ben net een weekje terug in Nederland. Ben 2weekjes naar Izmir gegaan, verbleven bij een vriend van m’n team thuis, en samen de meeste vrienden + manager gezellig opgezocht.
Ik ben altijd super behandeld, en heb gelukkig geen slechte ervaringen meegemaakt daar (op wat vervelende toeristen na).
Het is natuurlijk hard en veel werken, maar kreeg elke week een vaste dag vrij.
Al bij al is het misschien geluk hebben goed terecht te komen.
Ik heb het in elk geval super gevonden.

• Updated - - -

Als ik dit zo hoor geloof ik dat ik heel veel geluk heb gehad.
Ik heb bij elkaar 11maanden in bodrum gewerkt als animator (2012-2013) en heb een super tijd gehad.
Mijn team is op enkele uitzonderingen na, 2seizoenen hetzelfde gebleven en heb er een super ervaring en leuke vrienden aan overgehouden.
In de winters is het hotel dicht, en ben net een weekje terug in Nederland. Ben 2weekjes naar Izmir gegaan, verbleven bij een vriend van m’n team thuis, en samen de meeste vrienden + manager gezellig opgezocht.
Ik ben altijd super behandeld, en heb gelukkig geen slechte ervaringen meegemaakt daar (op wat vervelende toeristen na).
Het is natuurlijk hard en veel werken, maar kreeg elke week een vaste dag vrij.
Al bij al is het misschien geluk hebben goed terecht te komen.
Ik heb het in elk geval super gevonden.

Over 7 weken verhuizen wij naar Turkije. Onze dochter 15 wil graag in een animatie team werken. Zij kan Engels, Nederlands, Tsjechisch en Arabisch. Daarnaast wil ze dan Frans erbij leren. Ze wil vooral met kinderen werken.

Ja. Het heeft denk ik ook wel veel met waar je zit te maken. Zo heb je “alanya animation”. In bepaalde hotels daar mag je de hele dag in je bikini rondlopen, disco tours doen etc. Terwijl ik altijd in hotels heb gewerkt waar je je sterk aan het uniform moest houden. Ook het publiek, in de hotels waar ik werkte was het meerendeel russisch. Hierdoor ooo veel Russisch sprekende animateurs, en die drukken een vrij grote stempel op het team qua sfeer. Mijn allereerste zomer was ik alleen met turken, beste zomer van me leven!!
Ook of je voor een externe organisatie werkt of als hotelpersoneel. Ik werkte dus als hotelpersoneel, terwijl de rest bij een externe organisatie werkte. Hierdoor was er vaak wrijvingen en grote ontslagen, terwijl ik dus bleef. Dit jaar werkte ik voor organisatie. Persoonlijk heb ik liever direct als hotel personeel. bij een externe organisatie is de samenwerking met het hotel gewoon bagger.
Zomer 2013 was voor mij sowieso niet erg leuk. Het kon mijn tijd in 2006-2007 gewoon niet overtreffen…
Als ik het nog een keer zou doen, zou ik voor alanya, marmaris of kusadasi gaan, vanwege het publiek :slight_smile: