Ik ben op zoek naar iemand die graag in de zomer of eventueel langer wil werken als animator in een enorm leuk hotel in Side.
Je hoeft niet echt ervaring te hebben. Ze vinden het al heel fijn als je Nederlands, Engels en eventueel een beetje Frans, Duits of Italiaans spreekt…
Laat het even weten als je op zoek bent naar zo’n leuke ervaring!!
Wij, Eline en Mirjam, zijn voor de zomermaanden ( periode 7 juli t/m 31 augustus) op zoek naar een baan als animator!
Wel is het voor ons een voorwaarde dat we in hetzelfde hotel aan de slag kunnen!
Is dit een mogelijkheid?
Zo ja; kan je ons wat meer vertellen over het betreffende hotel, de functie, bijbehorende taken en de arbeidsvoorwaarden?
We zijn benieuwd naar je reactie!
Ik heb echt geen idee of dat jullie met z’n tweeen aan de slag zouden kunnen…
Ik kan het vragen aan de chef animatie maar ik vrees van niet…
Ik laat het nog weten!
He hallo. Ik werk nu 2 1/2/jaar als animator en ben altijd benieuwd naar nieuwe mogelijkheden. Spreek Nederlands , Engels , Duits en Turks en ben 18 jaar. Als het een hotel is met 5* en een goed en georgansieerd animatie team heb ik interesse. Laat maar weten wat de mogelijkheden zijn voor mij zowel qua inhoud / functie werk als ook salaris.Ik weet dat het een baan is waarin je 10 tot 12 uur per dag werkt enz. enz. dus dat kan achterwege blijven. Ben zowel overdag actief als sport / land animator en s,avonds draai ik diverse show en dans avonden. Moet ook een hotel zijn wat het hele jaar geopend is.
Hallo,
Ik zou het wel leuk vinden om daar te gaan werken,
aleen heb spreek niet zo goed die andere talen dus dat is weer wat minder spreek aleen turks en nederlands vloeiend :(…
maar ik hoor het van je,
Groetjes Begüm ([EMAIL=“impudent.b@hotmail.com”]impudent.b@hotmail.com)
Afgelopen jaar ben ik met de kappersopleiding begonnen, maar daar ben ik mee gestopt omdat ik inzag dat het niet de juiste keuze was.