Ik ben op zoek naar iemand die graag in de zomer of eventueel langer wil werken als animator in een enorm leuk hotel in Side.
Je hoeft niet echt ervaring te hebben. Ze vinden het al heel fijn als je Nederlands, Engels en eventueel een beetje Frans, Duits of Italiaans spreekt…
Laat het even weten als je op zoek bent naar zo’n leuke ervaring!!
Wij, Eline en Mirjam, zijn voor de zomermaanden ( periode 7 juli t/m 31 augustus) op zoek naar een baan als animator!
Wel is het voor ons een voorwaarde dat we in hetzelfde hotel aan de slag kunnen!
Is dit een mogelijkheid?
Zo ja; kan je ons wat meer vertellen over het betreffende hotel, de functie, bijbehorende taken en de arbeidsvoorwaarden?
We zijn benieuwd naar je reactie!
Ik heb echt geen idee of dat jullie met z’n tweeen aan de slag zouden kunnen…
Ik kan het vragen aan de chef animatie maar ik vrees van niet…
Ik laat het nog weten!
He hallo. Ik werk nu 2 1/2/jaar als animator en ben altijd benieuwd naar nieuwe mogelijkheden. Spreek Nederlands , Engels , Duits en Turks en ben 18 jaar. Als het een hotel is met 5* en een goed en georgansieerd animatie team heb ik interesse. Laat maar weten wat de mogelijkheden zijn voor mij zowel qua inhoud / functie werk als ook salaris.Ik weet dat het een baan is waarin je 10 tot 12 uur per dag werkt enz. enz. dus dat kan achterwege blijven. Ben zowel overdag actief als sport / land animator en s,avonds draai ik diverse show en dans avonden. Moet ook een hotel zijn wat het hele jaar geopend is.
Hallo,
Ik zou het wel leuk vinden om daar te gaan werken,
aleen heb spreek niet zo goed die andere talen dus dat is weer wat minder spreek aleen turks en nederlands vloeiend :(…
maar ik hoor het van je,
Groetjes Begüm ([EMAIL=“impudent.b@hotmail.com”]impudent.b@hotmail.com)
Afgelopen jaar ben ik met de kappersopleiding begonnen, maar daar ben ik mee gestopt omdat ik inzag dat het niet de juiste keuze was.
En omdat ik nog niet weet wat ik wel wil gaan doen, heb aan toerisme gedacht, had ik zelf zoiets van ik ga nog niet kiezen voor een nieuwe opleiding, maar ik ga eerst een wat wensen vervullen nu het nog kan.
Nou dat is onder andere in een animatie team in het buitenland.
Dus als iemand mij daarmee kan helpen zo een baantje te vinden, graag.
Mvg, Stacey Prinsen
als animator voor zowel jong als oud, dj en theatertechnieker en theaterspeler op vrijwillige basis kan ik spreken over een waaier aan ervaring.
Het begeleiden van spel, sport, muziek, dans zijn voor mij geen geheimen meer waard. Actief meewerken, bedenken, begeleiden en ook zelf meedoen UITERAARD…
Engels, nederlands en passief frans ( in de volksmond eerder gekend als ja ik behelp me wel op het moment dat het nodig is in het frans).
Per direct beschikbaar, een animatie cv ter beschikking op aanvraag en dit via mijn prive email.
U mag mij vanuit het wellicht warmere zuiden mij een bericht sturen met je antwoord.
Hallo,
Ik spreek vloeiend Turks , Nederlands en Engels en zou graag wil werken deze zomer. Kan ik wat mee informatie krijgen a.u.b.
Met vriendelijke groet Hülya Dogan.
Ik en een vriendin van mij zijn opzoek naar een baan als animator in Side. Als er nog facatures open staan zijn we per direct beschikbaar. We spreken beide Nederlands, Engels en Duits.
Isabella, ik werk in een hotel in belek, en ze zijn in mijn hotel nog op zoek naar meerdere mensen dus jullie zouden bij ons kunnen solliciteren… Vanwege de drukke zomer zijn we per direct op zoek naar nog een paar Nederlands en Duits sprekenden op dit moment ben ik nl de enige in het team die beide kan.
Je kan ons bellen op 00905444714724
Dat is het nummer van mijn chef, hij spreekt goed Duits en engels. Wanneer je zegt dat je naar aanleiding van het bericht van mariska belt, komt het goed. Hij weet ervan
Slaapplek is geregeld en eten doe je gewoon in het hotel.
Ik ben sowieso hier en blijf nog wel even
Groetjes mariska (we zijn wel per direct op zoek dus wees snel)