ik ben opzoek naar een baan het liefst in de animatie en anders in de bediening in Turkije en het liefst in alanya, maar een andere plek is ook prima. ik heb een jaar een musicalopleiding gedaan, ben leuk met kinderen en spreek nederlands, engels en een beetje duits.
weet iemand iets? ik hoor het graag
groetjes mandy.
Hey! Ik werk in een hotel in belek en wij zijn nog op zoek naar nog iemand die Nederlands spreekt, het liefst ook Duits… Ik heb Duits ook pas geleerd toen ik hier begon dus dat moet goed komen 
vanwege de drukke zomer maanden zijn we per direct op zoek…
de wifi hier is onwijs slecht, dus als je interesse of vragen hebt, kan je het beste ons even bellen. De chef van het team spreekt goed Duits maar kan ook engels.
dit is zijn nummer. 00905444714724
Je kan zeggen dat je belt naar aanleiding van een bericht van mariska, hij weet ervan. Je zou eigenlijk morgen al kunnen beginnen hahahw beetje overdreven, maar we zijn wel goed op zoek dus wil je echt, moet je wel snel zijn. Ik blijf hier nog een aantal maanden ook, heb het prima naar me zin 
wanneer je bellen eng vind, mag je me natuurlijk ook mailen marizzzkah@hotmail.com maar heb dus vaak geen internet. Bellen is sneller 
Groetjes mariska