Terrace Hotel Zoekt Animatrice

Hallo allemaal,

Ik werk op dit moment in het Terrace hotel in Side/Kumkoy. Nu is mijn chef op zoek naar een nieuwe animatrice per direct!!!

Je werk houdt in:

  • sportactiviteiten (aerobic, buikdanscursus,etc… (natuurlijk leer je dat ook hier als je daar nog geen ervaring in hebt)
  • 3 avonden dansen in onze dansshows.
  • gastcontact, dat betekent veel lachen.
  • de werktýjden zijn, 10.00-12.30, 15.00-17.00, 19.00-00.00.
  • je bent 1 dag in de week vrij.

De eisen zijn:

  • je spreekt engels en duits, als het maar verstaanbaar is.
  • je kunt goed dansen, natuurlijk leer je de choreografie hier.
  • je bent tussen de 18 en 30 jaar.

Wij bieden jou:

  • 350 euro per maand plus bonussen.
  • gratis woning, eten en drinken.

Heb je interesse mail of bel dan zo snel mogelijk het liefste met foto in het engels of duits naar mijn chef Bibi: bibianimation@hotmail.com tel: 00905357322305

Je krijgt sowieso meteen een reactie terug.

Succes, groetjes Annabel

HOI ANNABEL .

IK SPREEK WEL GOED ENGELS MAAR NIET ZO GOED DUITS , MAAR HET LIJKT ME EEN HELE LEUKE BAAN.
IK KOM TROUWENS NET UIT KUMKOY VAN 3 WEKEN VAKANTIE .
IS HET ECHT EEN EIS OM DUITS TE SPREKEN .
IK WEET DAT ER VEEL DUITSE TOERISTEN ZIJN DAAR.
IK HOOP IETS TE HOREN.

GROETJES KIM.

Hallo allemaal,

Ik begrijp niet dat er bijna niemand reageert. Ik weet dat er zoveel mensen als animator willen werken, dit is dus je kans!

Groetjes Annabel :wink:

hoi, ik wil wel. kan alleen niet per direct.

maar ik ga zeker even mailen

Dat is heel fijn, want hij kan echt goed iemand gebruiken!!!

Gr. Annabel :smiley:

Ik kan niet goed dansen :frowning: of helpen ze je daarbij?
Ik ben eventueel beschikbaar tot einde van dit jaar…
Voor hoe lang is het? Wil weten of het de moeite is om mijn werk hier even te laten liggen??
Ik ben al eens in Side geweest spreek Nederlands(natuurlijk) Turks Frans Engels en een klein beetje Duits…
stuur me maar een persoonlijk berichtje als dat gaat dan stuur ik later mijn foto…
Is er geen plaats voor kinderanimatie???

ja het lijkt mij hartstikke leuk.

ik zit nu maar te wachten tot ik weer bericht terug krijg van hem.

maar misschien kan jij me alvast iets vertellen over hoe het daar is en wat je moet doen annabel?
en hij vroeg me of ik goed kan dansen. ja ik kan wel redelijk dansen, maar ben geen prof natuurlijk. hoe zit het daarmee?

xx
nur

Hoi Nur,

Op dit moment ben ik zelf weer in N’land, maar wat ik je kan vertellen is dat het zwaar werk is, natuurlijk minder in de winter, maar wel heel leuk. Het is gewoon een hele ervaring.

Maakt niet uit dat je geen proffesionele danserin bent, maar ben je wel in staat om (snel) dansen te leren en goed uit te voeren?

Je moet het gewoon proberen, je werkt zonder contract, dus je kunt altijd weer naar huis toe.

Groetjes Annabel :wink:

ja ik ben in staat om gewoon snel die dingen te leren.

Het lijkt me hartstikke leuk, dus ik zit maar steeds te wachten tot ik weer wat van Bibi hoor. Schiet niet op :frowning:

Hoi,

Ik heb een sms gestuurd, dus als het goed is stuurt hij vandaag wat terug!

Groetjes Annabel :wink:

Hoi,

Heb net te horen gekregen dat Bibi in Ankara is, dus wanneer hij terug is mailt hij jou!

Gr. Annabel

ah ok, dank je wel :slight_smile:

hey,

ik ben een belgisch meisje van 17 jaar en zou heel graag deze zomer werken als animatrice in een hotel in turkije. en het liefste in de buurt van side/kumkoy, omdat ik daar al 2 keer opreis ben geweest. maar ik weet alleen niet goed hoe ik dit moet doen. ik ben al naar verschillende reisburo’s geweest en daar kunnen ze me niet echt helpen, ook heb ik de telefoonnummer van 1 van de animators daar, maar die kon me ook niet helpen zei hij. ik weet echt niet wat ik moet beginnen. Misschien weet u wel raad. dansen is geen probleem, want ik dans hier in belgie ongeveer 10u per week in een dansschool en ik kan verschillende danssoorten. ik spreek ik frans, engels en een heel klein beetje duits. ik hoop echt dat iemand me kan helpen! ik kan wal enkel in de zomervakantie ( juli en augustus). ik hoop dat dat geen probleem is.
alvast heel erg bedankt!
shar

Hoi Shar,

Bel of mail naar Bibi in het frans of engels.
Dan heb je grote kans dat je daar in de zomer kan gaan werken.

Groetjes Annabel :wink:

Hallo Annabel,
ik had een vraagje, mischien een beetje een late reactie maar ik ben ook opzoek naar animatie werk ik Turkije. Ik ben 17 jaar en volg de opleiding recreatie. nou was mijn vraag of jij nog steeds bij dat hotel werkt en of zijn nog mensen zoeken.

Groetjes Manon.