Heb je altijd een droom gehad om in Turkije te werken???
Stuur mij dan een mail!
Wij zijn opzoek naar animatoren voor miniclub, tieners en natuurlijk de volwassen ect ect.
Je werkt met mensen van overal vandaan oa: nederland, turkije, rusland/oekraine, engeland.
Het hotel staat in Turgutreis het ligt ongeveer 5 minuten fietsen van het dorpje turgutreis en 20 km van Bodrum!
We are looking for:
ENTERTAINMENT CHIEFS, LAND SPORT ANIMATEURS , ENTERTAINERS , DANCERS , PERFORMERS , MC’S
You Must Be:
Aged 18-40
Fit & healthy
Fun & outgoing
Speak fluent English & at least one other languages
Experienced in Entertainment & Show Business
Available from March 2009 till November 2009 ( mag evt ook korter natuurlijk)
What Will Your Job to Be:
You will present sports & games, meet and talk with the hotel guests during the day and during the night, will dance or act in 10-12 different nightly shows. Hotel entertainment jobs are fun but they are hard work, it isn’t a holiday! We have a great international team with people from several different countries, all who are young & realise that even though the work is hard, it is the best job in the world the best work environment you could hope for a 5 star Resort !
Wil je meer weten stuur mij dan een bericht via wereldwijzer!
groetjes Jacquelien en wie weet tot in Turgutreis!!!
Nee helaas nou ja misschien wel een mix ervan
Je komt in dienst van hotel La Blanche, maar zij werken samen met aegean dream resort.
Voor arbeidsvoorwaarden, contracten enz kun je contact opnemen met:
Orcun Babursah
Mail: [EMAIL=“animationteam@gmail.com”]animationteam@gmail.com
Was al even aan het zoeken en toen ben ik via google bij jouw berichtje aangekomen. Ik zou dit jaar graag willen werken in een animatieteam. Momenteel sta ik voor de klas en wil dit jaar graag afmaken. Daarom zou ik pas beschikbaar zijn vanaf ongeveer 10 juli en zou kunnen blijven tot en met oktober. Is dit ook mogelijk.
Ik weet dat het echt hard werken is, maar het lijkt mijn zo’n mooie ervaring. Ben natuurlijk iedere dag al bezig met kinderen.
Daarnaast heb ik mijn aerobics diploma wat ik goed zou kunnen gebruiken en dans ik al mijn hele leven.
Hee, ik ben ook wel geinteresseerd.
Vooral in het werken met de mini’s (in de miniclub) !
Graag zou ik hier meer over willen weten.
Kan ik hier ook terecht voor 2 maanden (in de zomervakantie) alleen?
Wat is het salaris, de werktijden, vragen jullie speciale diploma’s enz. ?
Ik zou graag een PM willen krijgen !
Ik wil dit jaar in Bodrum gaan wonen,ik ben het hele jaar eventueel beschikbaar en heb topreferenties!!!Als jullie nog op zoek zijn zou ik graag informatie willen over salaris enz.
Groetjes Verouchka