Zoek werk in Turkije

halloooo
ik wil graag komende zomer in een hotel werken in een animatieteam (all round entertainer)
het liefst in Turkije dus
ik ben bezig met de opleiding SPW dus deze baan is niet het eerste wat in je op komt bij deze opleiding, maaarrrr heb al eerder gezien dat ze deze opleiding als eis stellen bij zo’n baan dus ik ik hoop het!
Mijn school geeft mij de vrijheid om voor een half jaar naar het buitenland te gaan om mijn droombaan te vervullen.
ik ben erg harde werker, heb naast mijn school nog twee banen namelijk, als propper voor een kroeg, en ben ook nog een schoenenverkoopster, ook heb ik veel promoot acties gedaan voor een aantal festival’s.)
maar goed waar ik nu dus naar op zoek ben is een baan dat was al wel duidelijk maar eventuele namen van organisaties waar ik contact meer op kan nemen, of eventuele email adressen van mensen de me verder kunnen helpen.
Ik zoek dus gewoon hulp!
hoop dat ik veel reacties ontvang!!1
het liefst een mailtje of PM want dat is het makkelijkst voor mij
alvast bedankt!

helloo
Next summer I really want to work in an hotel, in an animation team in turkey (all round entertainer)
I’m now busy with my course SPW, I hope this suits this job. Next summer I’m still busy with that school so I’ve got 6 months of to go abroad and fulfil my dream job.
I can work hard. Here in Holland I work hard to because beside my education I have 2 jobs extra. I’m working in a shoe shop and I’m promoting discos and bars, I also promoted a big festival.
The only thing that is missing now for me is the job, I hope you can and will help me with the job or else email addresses and names of organisations which can help me.
Please send me an email or a private message.
Thanx!
Greets lieset

hey meid, de meeste “tips” staan hier al op het forum vespreid. Ik wil precies hetzelfde als jij, vandaar…

Dames kom rond half december eens kijken op
http://groups.msn.com/gumbetbars
Ik ga alle vacatures verzamelen die ik kan vinden op zowel internet, krant en van de connecties die ik nog heb in Gümbet.
Het werk zal wel allemaal in Gümbet/Bodrum zijn.
Houd er ook rekening mee dat je Niet met een Contract werkt en dus ook Niet Verzekerd bent. Onderdak en maaltijden zitten er (meestal) wel bij…

Liefs Linda

hey hey ik zou graag volgende zomer werken als animator in hotels in turkye kzou er wel wat meer info over hebben maar ik zou ook graag werken via een reisagentschap via belgie kan mij iemand wat tips geven groetjes evy

Evyke86,

Hier op dit forum is een afspraak;je haalt een onderwerp op uit 2004,zo werkt het niet;zag dat je betrekkelijk nieuw bent hier,dus lees eerst de topics hierover,ok?

Groetjes,

Hans

Hallo allemaal,

ik ben sinds vandaag hier nieuw op dit forum en heb eigenlijk niet echt een idee hoe dit in zijn werk gaat.
Maar in ieder geval hoop ik dat iemand mij concreet antwoorden kan geven op mijn vragen. Ik heb namelijk heel internet al af gezocht en kan gewoon niet vinden wat ik wil weten. Kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Maar goed, Ik ben 28 jaar oud en kom sinds enkele jaren in Alanya. Ik vind het daar echt fantastisch. Mijn vriend woont daar ook. Begin april dit jaar ben ik naar Alanya toe gegaan om daar deze zomer te gaan werken. Ook ik zit zonder werkvergunning. Het is mij dus ook helaas niet gelukt om daar te blijven om te werken. Ik ben nu sinds een week weer in Nederland en moet zeggen dit bevalt mij niks! Ik, en ook mijn vriend, hadden onze zinnen er echt op gezet om een half jaar samen te zijn. Dit is dus helaas niet gelukt en wij zijn daar allebij echt stuk van.
Maar nu, een helder moment, wij willen volgend zomerseizoen een horeca-gelegenheid gaan pachten in Alanya, zodat ik daar ook kan werken en dus in Turkije kan blijven. Mijn vriend, Mustafa, heeft al een keer een eigen reataurant gehad in Alanya, maar is daar wegens famillie omstandigheden mee gestopt, dus kent hij wel de weg die we moeten gaan om weer iets te beginnen. We zitten alleen met het probleem dat we echt geen idee hebben hoe we het voor mij moeten aanpakken, zodat ik daar zonder probleem in ieder geval van april tot pakweg november kan blijven en misschien wel voor eeuwig, want dat is denk ik wel wat ik wil.
Nu dus mijn vraag: Wie kan mij vertellen hoe het werkt om als Nederlandse een verblijfsverguuning en werkvergunning te krijgen? En waar moet ik dat aanvragen? Misschien weten jullie ook wat voor regels er aan verbonden zijn om deze te krijgen?
In ieder geval bedankt, want wij zitten nu echt met onze handen in het haar, zo zonder elkaar!

Groetjes,

Babs