Ik ga deze zomer naar Egypte via Arke/Tui… Heb er erg veel zin in !
Ik zou even navragen of je er zeker van bent, met de situatie in Egypte nu is het maar de vraag of alle reizen nog doorgaan.
Neem toch aan als ik ga werken voor een touroperator dat ze me dan wel ergens anders heen zullen sturen…
Hoorde vandaag in het nieuws dat er in de krokusvakantie weer vluchten naar Egypte gaan!
At Tabledance Bar Company we are always looking for entertainers. Experience in dancing, singing or serving is required. We offer an high payment and accomodations. Staff of the Tabledance Bar Company are sent off for busines trips to hotels and ships all over Europe. Malta, Greece and Italy are some of the annual countries our employees visit. Working at TDBC can be very flexible. You have to be available at least 3 weeks and can even apply for a steady job.
Please mail a short overview of relevant skills, name and recent picture if interested. Applicants will recieve extensive job and company info within 48 hours after recieving application. Translaters for nearly every European language are available to ensure a proper communication even if you dont apply in English.
tabledancecrew <at> googlemail <dot> com
Henri Duvant
Manager
Tabledance Bar Ibbenbueren
Ik ga deze zomer als alles goed verloopt werken op camping Eden in italie, via de advertentie hier op wereldwijzer. Hij staat er nog steeds, dus mensen die geinteresseerd zijn, pak je kans!
Werken, vrijwilligerswerk of stage in het buitenland. Zuid-Afrika is een geweldig land om ervaring op te doen. In dit land kun je echt iets betekenen voor de lokale bevolking. Bijvoorbeeld met wildlife-management, eductation projecten of aids zorg en weeskinderen.
Hoi,
ik weet dat ik er nogal laat bij ben maar ik ben voor de zomer van 2011 in het buitenland op zoek naar vakantiewerk aangezien ik dan mijn examen heb afgerond en een erg lange vakantie heb. het lijkt me een geweldige ervaring om in een totaal vreemde omgeving aan de slag te gaan heeft iemand ervaring met vakantiewerk op campings etc of tips dan hoor ik die graag
Gr Alvar
op wereldwerk.eu staan vast nog wel dingen. Daar heb ik mijn vakantiejob ook gevonden. 6 weken op een camping in Zuid-Frankrijk! (:
Hallo,
ik en Priscilla en 17 jaar oud.
ik ben opzoek naar vakantie werk met paarden deze zomer, in welk land maar niet zoveel uit
groetjes Priscilla
voor iedereen een tip als je wilt gaan wonen en/of werken in het buitenland, laat je cv, sollicitatiebrief en andere documenten vertalen door een vertaalbureau. Dit heeft mij heel erg geholpen. http://www.24htranslations.com is een Nederlands bedrijf dat naar en vanuit de meeste talen vertaald voor niet al te veel geld.
Ok niet echt de zomer meer,
In de zomer (tot eind oktober) werk(te) ik in een 5+ sterren hotel in creta.
En ik ben nu op zoek naar werk voor in de winter periode als (Chief) animator/entertainer.
Het liefst in de Caribische eilanden of de Canarische eilanden, Helaas antwoorden maar weinig agencies op sollicitaties…
Iemand tips? ![]()
Animazione, is op zoek naar gemotiveerde, enthousiaste jonge mensen die wat van de wereld willen zien en graag in het buitenland willen werken als animator in een groot, gezellig team!
Wij zoeken enthousiaste, gekke, vrolijke, hardwerkende jonge mensen, met een leeftijd tussen de 18 en 30 jaar voor:
- Miniclub / juniorclub animatoren
- Sport tournamenten animatoren
- Fitness instructeurs ( aquagym, stretching, aerobics )
- Voetbal, tennis etc. algemene animatoren
-Choreografen
Wij bieden:
- Een onwijs leuke baan
- Werk in teamverband
- Italië, Gardameer / Toscane / Jesolo
- Betaalde vlucht
- 3x per dag eten
- Leuk salaris
-Huisvesting
Ervaring hoef je niet te hebben, als je maar enthousiast bent en hard kunt / wilt werken. Vanaf 2 maanden ( juli en augustus ) eventueel tot 6 maanden uitloop. Engels is verplicht, eventueel Duits. In bezit van een paspoort.
Ben jij diegene die wij zoeken, reageer dan voor 1 Februari 2012, door je CV + foto in het Nederlands en Engels te mailen naar onderstaand e-mailadres!
Animation2012@live.nl
Voor informatie of vragen, mail gerust
if someone wants to work in Italy as animators for summer 2013 write to : risorseumane@just4funteam.com
Waarom wordt het hier zo weinig “opgeschoond”? titel van ts vraagt naar werk voor de zomer in 2011…? Bijna 2 jaar geleden…
Omdat er in oude onderwerpen vaak nog nuttige informatie staat.
Helemaal mee eens. Een moderator/forumbeheerder kan misschien best **het jaartal **“2011” uit de Titel van dit Topic verwijderen ? …zo kan het topic naadloos verder lopen…
. De datum van plaatsing van het bericht geeft toch indicatie naar “deze zomer” of wel vermeldt men in zijn vraag zelf een exacte periode of jaartal.
(ook bij eventueel andere Titel-topics allerlei kan men het (veelal) zo aanpakken want de historiek met nuttige info over hetzelfde onderwerp kan verder blijven bestaan en nieuwe vragen, info of reacties kunnen steeds worden toegevoegd. My 2cents !)
Origineel gepost door Theizhttp://www.wereldwijzer.nl/images/buttons/viewpost-right.pngOmdat er in oude onderwerpen vaak nog nuttige informatie staat.
Over “veel oude zaken op het WW forum” : al dan niet verwijderen kan je ter info hier eens lezen:
In de grote vakantie 2013 zullen er in België 40.000 minder vakantiejobs zijn dan vorig jaar. Dat is een daling met tien procent. Die daling komt er vooral door de economische crisis. Lees verder :
Bron : Het Nieuwsblad.be van 03/04/2013
Het zal in menig ander land niet anders zijn. Wie ergens een vakantiejob zoekt begint vast tijdig te zoeken.