Wie wil niet alleen gaan werken in de zomer??

Zijn er mensen met werkplannen in de zomer, bijvoorbeeld Spanje, Turkije, Griekenland die liever niet alleen willen? Ik zoek nl ook een reisgenootje, ben 21 jaar, gezellig, en wil een lekkere strand/stap/werkvakantie houden.
Groetjes!

Hoi Linda,

Ik heb een paar berichtjes van je gelezen en de ene keer zeg je dat je naar Barcelona wil en bij de andere wil je werken. Mij lijkt het heel leuk om deze zomer een paar weken in het buitenland te werken. Griekenland of Turkije (kan nu wel weer) lijken mij heel erg leuk. Ik ben 23 jaar en studeer/woon in Groningen. Ik ben vorig jaar in Turkije/Bodrum geweest en daar was het echt heel leuk. Misschien ga ik daar weer naar toe. Als het je wat lijkt reageer dan snel.

groetjes Barbara.

Ik betwijfel het of je zit te wachtten op een student van negentien die zerlf ook op zoek is naar een vakantiebaan in het buitenland. Ik ben zelf namelijk ook op zoek naar een vakantiebaan. Ik zat zelf in de richting te denken aan werk op en aan het strand in zonig weer. Als je mijn bericht toch een aanleiding lijkt om me terug te mailen zou ik graag iets van je terughoren.

Hai!

Ik heb hetzelfde ‘probleem’ als jij, maar heb ook nog geen plannen gemaakt. Wil wel in zo’n beetje elk land werken. Ik ben 23 jaar en zit op dit moment in het laatste jaar van mijn HBO-opleiding SPH.

he hallo,

ik wil heel graag gaan werken in het buitenland. ik ben ook een gezellige meid van 20 jaar en hou van avontuur stappen winkelen en de zon. ik ben al eerder aan het werk geweest in engeland en amerika dus heb een beetje ervaring.

mail me

stefanie