Werken in het buitenland! Wie gaat er mee?

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon5.gif

Iemand gezocht die met mij wil gaan werken in het buitenland voor ongeveer 2 a 3 mnd of langer**!**

Hallo,

Het lijkt me super leuk om voor ongeveer 2 a 3 maanden na het buitenland te gaan, gewoon ff lkkr weg van hier en dan daar aan het werk…
Ik ben zelf 23, kom uit Gelderland… Heb nu nog wel een vaste baan, ma ik heb zoiets van nu kan het nog, over 10 jaar doe je het toch niet meer…
En alleen vind ik ook niet echt wat… alle vriendinnen hebben verkering, en ja die gaan natuurlijk niet, wat ik overiges goed begrijp!
Ik hou van stappen, lol maken en hard werken natuurlijk :slywink:
Het land maakt me nog eigelijk niet zo heel veel uit, misschien heb jij een leuk idee…
Dus ben je rond de 20 t/m 25? Reageer dan!!

Nou ik hoop dat ik wat van jullie hoor…

Groetjes Mariss…

PS: Vorig jaar wilde ik ook al gaan, maar wegens omstandigheden kon het niet doorgaan. Nu wil ik het echt doorzetten! Dus laat wat van je horen!

Hey Maris,

Ga lekker als reisleider werken in de zomer! Dat doe ik nu ook al 2 jaar en bevalt erg goed! Hard werken, maar wel superleuk! Maakt de stap naar het buitenland ook makkelijker aangezien je (bijna altijd) als een team gaat, de reis wordt betaald etc. Doen dus :slight_smile:

Gr. Ralph

Hey Ralph,

Bedankt voor je reactie, ja dat lijkt mij ook wel wat…
Ma waar en hoe of wat kan ik daar achterkomen waar ze zulke mensen nodig hebben?
En in welk land werk jij dan als ik vragen mag?

Nou ik hoor het wel weer, je mag me ook wel ff toevoegen op [EMAIL=“mariska84@live.nl”]mariska84@live.nl

Groetjes Mariska

Hey je idee klinkt goed… Misschien kunnen we er via Msn wat meer over praten??
Ik ben Clint 23 Jaar uit Zuid-Holland,

Groetjes, Clint clintelsendoorn@hotmail.com

even omhoog weer…

Heey Mariska,
Wilde ook voor 2 a 3 maanden naar het buitenland gaan, maar eigenlijk niet om te werken, maar om te reizen. De bedoeling is Noord-Amerika, daar de grote steden bezoeken en natuurlijk nationale parken etc. ben trouwens 21,
Dus laat maar weten of het je wat lijkt!
groetjes, Mark

Hoi Mariska,

Kijk eens op de bovenstaande site, het is daar erg goed vertoeven

jojojojo

Hoi hoi,

Bedankt ga ik gelijk doen!

Groetjes

Whahaha, mijn vriend is daar nu aan het werk! Wat een toeval. Dus als je vragen hebt…

hoi meid,
ik ben ook aan t denken om de zomer (weer) weg te gaan, ben afgelopen zomer 4 maanden in spanje geweest voor stage. en dat is super goed bevallen… ben nu ook net vrijgezel… en niemand die dit dus ziet zitten…
ik zat te denken om de hele zomer weer na spanje te gaan, alleen of met reisgenote… en dan dacht ik aan madrid en omstreken…
of spanje doorreizen… :stuck_out_tongue:
nou lijkt het je wat, mail me gerust op: [EMAIL=“steefke_1985@hotmail.com”]steefke_1985@hotmail.com
want ik kijk niet zo heel vaak op dit forum… :S
ik hoor t graag van je
groetjes

Hoi Mariska,

Ik ben Mandy en ben 21 jaar oud. Heb op dit moment ook gewoon een vaste baan. Net als jou denk ik, dat als je wat ouder bent je het niet meer doet. Dus het is nu of nooit!!!
Nu ben ik ook aan het rondkijken om deze zomer gewoon weg te gaan en daar te gaan werken en wonen, voor een aantal weken of maanden.
Heb ook geen reismaatje. Ook bij mij hebben ze allemaal verkering of zien het niet zitten!!

Grtzz Mandy
mandy_ritmeester@hotmail.com

Hoi Mariska,

Ik heb net zelf ook een oproepje geplaatst, voor down under. Ik ben van plan om een langere tijd weg te gaan en verschillende plekken aan te doen.
Thailand/maleisie, Australie, nieuw-zeeland. maakt me niet uit waar ik ga beginnen maar in Australie wil ik gaan werken. misschien is dat namelijk wat lastig in Thailand maar dat weet ik niet.
Ik wil ook best snel weg, februari/maart.
Ik ben 26 en heb ook een nu of nooit gevoel…
Wat denk je er van…of heb je inmiddels al iets gevonden??

groetjes janneke