Werken in het buitenland voor ongeveer 3 maanden

Hallo.

Het lijkt me super leuk om voor ongeveer 2 a 3 maanden na het buitenland te gaan, gewoon ff lkkr weg van hier en dan daar aan het werk…
Ik ben zelf 22, kom uit Gelderland… Heb nu nog wel een vaste baan, ma ik heb zoiets van nu kan het nog, over 10 jaar doe je het toch niet meer…
En alleen vind ik ook niet echt wat… alle vriendinnen hebben verkering, en ja die gaan natuurlijk niet, wat ik overiges goed begrijp!
Ik hou van stappen, lol maken en hard werken natuurlijk :slywink:
Het land maakt me nog eigelijk niet zo heel veel uit, misschien heb jij een leuk idee…
Dus ben je rond de 20 t/m 25 en heb je het even gehad hier, reageer dan!!

Nou ik hoop dat ik wat van jullie hoor…

Groetjes Mariss…

Heey hoi,

ben jessica en 22 jaren oud, ik heb precies het zelfde als.
Wil hier ook wel ff weg :slight_smile: ff lekker naar een ander land voor 2/ 3 maandjes.
Zelf lijkt het me heel leuk om naar Canada of Australie te gaan.
Wanneer zou je weg willen dan?

Hoor het wel.

Groetjes Jessica

hey marıss!! ik ben liz en zit in turkije! En wij zoeken nog iemand voor ons in de animatıe team!! Het is in een hotel in kemer lijkt het je wat of wil je wat meer weten bel ons tel: 0090-537 368 66 75 groetjes!!!

Hey Jessica!

Nou het land maakt me niet zo heel veel uit, alleen Canada trekt me als ik eerlijk ben iets minder…

Anders kun je me ff wel ff toevoegen op msn… als je wilt hoor!
[EMAIL=“marissgld84@hotmail.com”]marissgld84@hotmail.com

Nou ik hoor je nog wel!

Groetjes Mariska

Eej Liz!

Ja dat lijkt me ook wel leuk, alleen het nummer geeft geen netwerk aan…
Zou je me anders wat meer info enzo willen geven?
Of eventueel mij bellen of mailen…

Adres is: [EMAIL=“marissgld84@hotmail.com”]marissgld84@hotmail.com

Dan hoor ik het wel… enne ik zou m’n nummer wel ff gewoon doormailen, zet hem namelijk liever niet hierop…

Groetjes Mariska

Wat vind je van Kenia? Ik ben opzoek naar een reisgenoot die het leuk vindt om daar 2 a 3 maanden vrijwilligerswerk te gaan doen in een weeshuis.

Groetjes, Rianna