Reisgenootje gezocht voor vakantiewerk buitenland!

Hoi allemaal!

Ik ben 22 jaar, en met mijn MTRO ( Toeristisch & frontoffice) diploma opzak wil ik graag deze zomer van Juni tot eind Augustus ergens gaan werken.
Ik wil mijn grenzen verleggen en graag eens naar het buitenland gaan, ik zat dan niet te denken aan 1 of andere nederlands café in Lloret de Mar maar aan Australië, Indonesië,Curacao of Italië ofzo.

Ik zou wel graag willen werken in de horeca of richting de frontoffice. Hostes of reisleidster lijkt me ook ontzettend leuk. Maaaarr; ik wil niet alleen, is er toevallig iemand die ook deze plannen had? en ook niet alleen wilt?

Mail me dan, of laat een berichtje achter.
Tips zijn ook welkom.

Groetjes, Inge

He hallo!

Ik heb zelf het idee om juli en augustus ergens (ook het liefste ver) te gaan werken. Het enige probleem bij mij is dat ik overal wel werk vind, alleen dit vaak vrijwillig is en ik toch echt wel hard centjes nodig heb!
Missch kunnen we even tips uitwisselen enzo?

Groetjes Kiki

ja idd!
Leuk dat je reageerd,waar en aan welk land zat jij te denken en wat voor werk?

groetjes!

jaaa ik heb dus geeeeeen idee… Als ik maar even 2 maanden helemaal uit deze standaard roulatie ben, en het liefste niet dat hersendode animatieteam of binnenzit werk zit te doen…
Ik zit nog even rond te koekeloeren! Jij dan?!

Ik ook, zat te denken aan malta, en heb ook al contact met een meneer die daar woont.

Hoelang en voor welke periode zou jij willen werken?

als het goed is is mijn studie rond 10 juli afgelopen, en dan zit ik te denken tot aan eind augustus…
Maar het ligt er allemaal een beetje aan wat er op mijn pad komt!
Heb je goed gevonden! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?:stuck_out_tongue:

ik wil ook begin julli, ik moet eind augustus,begin september weer naar school.
maar geowon gezocht hier op wereldwijzer en wereldwerk.nl
maar hoe oud ben je? miss kan ik vragen of hij jou ook kan helpen.
Maar t helpt wel als je zelf ook oproepjes e.d. plaatst.