Ik ben opzoek naar mensen die van reizen houden zowel binnen als buiten Europa en die met mij een paar maanden (weken) willen gaan werken in het buitenland!
Ik ben van plan om in 2016/2017 een tussenjaar te nemen na het behalen van m’n havo diploma. Na 6 jaar lang op school te hebben gezeten heb ik het achter de banken zitten eigenlijk wel een beetje gehad en wil ik iets gaan doen waar ik echt zin in heb, namelijk reizen (en werken) met leuke en gezellige mensen om me heen!
De bestemming kan zo uiteenlopend mogelijk zijn en ik heb daarom ook geen specifieke voorkeuren.
Het enige wat ik wel zoek zijn mensen die met mij willen gaan werken in het buitenland. Dit hoeft geen goede baan te zijn maar om dit avontuur te kunnen bekostigen wil ik graag wat extra’s bijverdienen of wil ik gebruik gaan maken van kost/inwoning. Ik hou zelf veel van de natuur en vind het niet erg om mijn handen vies te maken. Ik ben trouwens 18 jaar en ik ben erg avontuurlijk, hou van op stap gaan, nieuwe mensen ontmoeten, paardrijden, sportieve activiteiten en leuke dingen met elkaar te delen.
Verder ga ik in de winterperiode van 2016/2017 sowieso mijn Anwärter diploma (skilerares opleiding) behalen in waarschijnlijk Oostenrijk. Als mensen hier ook interesse in hebben hoor ik dat graag!
Eigenlijk wil ik nog zoveel meer doen maar dat kunnen we later bespreken :rocker:
Lieve groetjes,
Isabelle