Werken In Het Buitenland, Vanaf Augustus

Hoi,

Wie heeft er net als ik geen zin in om nog een zomer in Nederland te zitten, en lijkt het leuk om minimaal een paar maanden te gaan werken en reizen in het buitenland? Ik ben een spontane meid van 22 jaar, werk al 4 jaar fulltime, en begin me te vervelen. Mijn plannen zijn nog niet echt vastomlijnt, maar ik denk aan werken op een cruiseship. En mocht dat niet lukken, dan gewoon richting het zuiden en onderweg werk zoeken! Mijn plan is om halverwege augustus weg te gaan. Lijkt het je leuk om mee te gaan, of heb je nog goede tips cq adressen, laat een reactie achter!

Originally posted by elfje@22-06-2003, 15:11:24
** Hoi,

Wie heeft er net als ik geen zin in om nog een zomer in Nederland te zitten, en lijkt het leuk om minimaal een paar maanden te gaan werken en reizen in het buitenland? Ik ben een spontane meid van 22 jaar, werk al 4 jaar fulltime, en begin me te vervelen. Mijn plannen zijn nog niet echt vastomlijnt, maar ik denk aan werken op een cruiseship. En mocht dat niet lukken, dan gewoon richting het zuiden en onderweg werk zoeken! Mijn plan is om halverwege augustus weg te gaan. Lijkt het je leuk om mee te gaan, of heb je nog goede tips cq adressen, laat een reactie achter! **

Hoi, :slight_smile:

Ik ben een spontane meid van 23 jaar uit Noord Holland en wil ontzettend graag voor een jaartje naar Aruba,Curacao of de canarische eilanden.Ik wilde eigenlijk al heel lang weg maar het kwam er nooit van, nu zijn ze aan het reorganiseren bij ons op het werk en mijn kontrakt wordt niet verlengd volgende maand.Dit is dus de perfekte tijd voor mij om te gaan.lijkt het je wat om gedachten uit te wisselen ? dan hoor ik graag van je!<span style=‘font-family:Times’></span>