Werken in het buitenland

Hallo allemaal!!

Ik ben Mandy en ik ben 21 jaar. Deze zomer ben ik van plan om is gek te doen en in het buitenland voor een aantal weken (maanden) te gaan werken. Ik dacht zelf aan Spanje.

Nu is het leuker om dit samen te doen:nod:

Wie heeft interesse en ideeen??

Groetjes Mandy

Ik (jongen van 23) ben van plan om van de zomer voor enkele maanden naar Ijsland te gaan en daar te werken en reizen. Wel totaal anders dan Spanje, maar misschien een overweging waard…

Beste Mandy,
Misschien vind je het leuk om een aantal maanden te werken in zuid-frankrijk. Kijk op www.campinglesormes.com onderaan de startpagina staat een link naar verschillende vacatures.
Groeten, Laura

Hoi mandy ik zou ook wel graag een paar weken in het buitenland willen werken in de zomer! Misschien wil je me toevoegen op msn [EMAIL=“marinkekalter@hotmail.com”]marinkekalter@hotmail.com

groetjes marinke

Heeey Mandy
Ik ben Sylvana en ben bijna 21. Vorig jaar ben ik naar Portugal geweest voor 2 maanden wou langer maar waren omstandigheden… Maar heb de tijd van me leven gehad en wil dat zeker dit jaar ook wee doen!!! Portugal of Spanje trekken me heel erg… Let me know Groetjes Sylvana (sylvanakim@live.nl)