Hoi,
zijn er nog meiden die deze zomer graag willen gaan werken in een van deze landen, maar het leuker lijkt om met z’n tweetjes achter de bar te gaan werken? Ik zoek iemand die dit met me wil gaan doen, zou makkelijk zijn als je het al eens hebt gedaan en dus een leuke tent weet om te gaan werken. Zo niet, dan moeten we zelf op zoek. Ik zoek iemand van 20-25 jaar.
Oja, en als er meiden zijn die dit lezen, en mij een leuke kroeg/discotheek kunnen aanbevelen waar je gewerkt hebt, maakt niet uit waar, doe dat dan alsjeblieft, want het is heel erg moeilijk om iets te vinden.
Laat wat van je horen als je interesse hebt, of tips en ervaringen hebt!
Groetjes Linda ;D
hoi
Ik ga deze zomer naar Kreta,en zoek nog iemand die met mij mee wil…
groetjes romana
He romana,
Wat ga je op Kreta doen dan, werken of gewoon op vakantie? Het lijkt mij ook wel leuk om daarheen te gaan. Het liefste om daar te werken.
Anders kun je mij altijd ff mailen. Babs_meijer@hotmail.com
groetjes Babs
hoi
ik ben kelly ik wil ook van de zomer gaan werken in het buitenland , het liefst turkije maar daar kan ik gewoon niks vinden.
ik zoek ook nog iemand om mee samen te gaan.
ik heb wel een telefoonnummer van een hostess aan de costa del sol waar we af en toe nog mee om gaan en zij wil vast wel wat voor mij regelen
ik hoor het wel
groetjes kelly e-mail= kekky19@hotmail.com
hallo,
mijn naam is Kim Schuurman en ik ben 21 jaar. Ik ben op zoek naar een vakantiebaan in de periode van week 26 t/m 31. Als een van jullie daar ook intresse voor heeft om in Spanje, Kreta etc. te gaan werken achter de bar of in een restaurant zodat je de middag ook nog vrij hebt. Laat het me weten! Ik ben een spontane meid en ben op zoek naar ook een leuke meid die ook een toffe zomer wil.
Groetjes Kim
Hoi, hoi!!
ik ben ook op zoek naar iemand om een paar maandjes in het buitenland te werken en natuurlijk te feesten
ik ben 20 en wordt in september 21.
Als je interesse hebt, mail me voor verdere info…
kizz angel B)