werken in het buitenland

Hoi, hoi,

Is er iemand nog op zoek naar een hardwerkend, sociaal en vrolijk meisje om te werken in Spanje?

Zoek niet langer verder, want je hebt me gevonden ;D

groetjes,
Birte

:smiley: He Birte,
alles goed?
Wat zijn je plannen precies,wanneer wil je gaan en voor hoolang en de rest.
Ik wil er graag op uit en ben in voor avontuur en gezelligheid en ik kan ook hard werken. Laat s wat van je ideeen horen.

Groetjes Youri

Hey Youri,

Plannen zijn er nog niet echt, alleen héél véél goesting om er op uit te vertrekken ;D

Waarschijnlijk zal het rond begin augustus zijn (dan kan 'k juli nog gebruiken om centjes te verdienen!), maar niets staat nog vast.

Wat zou jij willen doen en waar?

groetke,
Birte

:smiley: Hallo alweer
Dus je hebt nog niet echte plannen,ik ook niet echt.
Ik wil in ieder geval richting het zuiden gaan en voor hoelang,tjah weet ik eigenlijk ook nog niet echt.
Wat ik wel echt weet is dat ik er lekker tussenuit zou willen gaan samen met iemand om te gaan werken en mensen te ontmoeten en cultuur te proeven.Daar ben ik nog niet zo goed in dus zou wel makkelijk zijn als ik dat van een reisgenoot kan afkijken.
Qua werk,maakt me niet zo uit,ben voor veel in als het maar geen agfezaagd werk is en niet te veel landgenoten tegenkom .Ik ben voor heel veel in en hou wel van een beetje onzekerheid en nieuwe dingen.Je wilt pas in Augustus weg,Ik ben best ongeduldig maar dan zouden we wel ff tijd hebben om elkaar te leren kennen ,is wel belangrijk vind ,dus zullen we een keertje chattuh,zien we dan wel verder?
Groetjjuz Youri ;D