Werken in het buitenland (zomer 2010)

Hallo!!
Ik ben nieuw op deze site dus weet nog niet precies hoe dit werkt…
Ik zou graag volgende zomer werken in het buitenland.
Ik ben 24 jaar en heb al enige jaren horecaervaring.
Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit wat voor werk ik doe, ik ben erg flexibel.
Werken in het buitenland lijkt me al een hele uitdaging op zich!
Maar omdat ik zoiets nog nooit heb gedaan vroeg ik me af of iemand mij misschien wat meer info zou kunnen geven over hoe dit in zn werk gaat en waar ik het beste kan zoeken…
Ik hoop van jullie te horen!!!
xxx karin:wereld:

Hey Kaatje…

Ik sluit me even bij jouw aan… Ik ben ook nieuw en weet ook nog niet goed hoe alles werkt!!
Ik wil ook heel graag in het buitenland gaan werken voor een langere tijd maar ik wil graag
naar Bali Sanur… Ik ben echt verliefd geworden op dat land, de mensen zijn daar zo vriendelijk dus lijkt me tof om daar een tijd naar toe te gaan…
Ik heb al op het internet rond gekeken maar ik weet niet goed waar ik moet beginnen!!
Er is op google ook weinig te vinden over werken en leven in Bali Sanur…
Zou iemand mij hierover informatie kunnen geven?? waar ik moet beginnen met zoeken??
Dat zou tof zijn, ik hoor ook graag van jullie…

Groetjes Stacie

Dan sluit ik me ook maar bij jullie aan :slight_smile:
In maart wordt ik 18 en dan zit ik in mijn examenjaar. Hierna ben ik van plan de studie Italiaanse taal en cultuur te doen, dus leek het mij leuk om een maandje (of iets langer) vakantiewerk in Italië te doen!

Ik spreek goed Engels en Italiaans(en natuurlijk Nederlands). Ik kan ook een beetje Frans, heb al enige ervaring in de horeca en werken met gasten.

Oja, ik heb ook al een aantal sites gevonden waar je vacatures vindt, maar omdat ik juist voor mijn Italiaans ga, leek het me ook wel leuk om te solliciteren op een minder toeristische plek.

www.campingjobs.nl (VacanSoleil)
www.recrajob.nl
www.europa-nu.nl
www.europcampjobs.nl (Europcamp)

Ook ik wil volgend jaar graag in het buitenland werken, het liefst in een hotel in Spanje. Ik ben 19 jaar, in januari 20 heb enige horeca ervaring en doe de hogere hotelschool.
Ben al een tijd aan het zoeken maar ook ik kan weinig internet sites e.d. vinden wat me een beetje verder helpt.

foutje

:zon02:Hayhay!!:):zon02:

Zo juist terug gekomen van een fantastische vakantie Alanya/Turkije!

Ik ben verliefd op dat land!!! pfff hem heimwee niet te geloven!!
Ben en er over uit dat ik volgend jaar zomer daar graag zou willen werken!

Heb ervaring in de horeca en zo dat ook graag in Alanya willen doen!
Voor 3 maanden! In mijn achterhoofd is dat tevens een test, want mijn hartje is echt veroverd en zou er ook zo kunnen gaan wonen… voorgoed! Maar wil eerst de 3 maanden ervaring voordat ik grote beslissingen neem! En wil me er goed in gaan verdiepen, wil alles weten tot in de details :smiley:

Dus zijn er mensen die mijn van alle details kan voorzien, en mij kan helpen om in 2010 in Alanya vakantie werk te hebben??
Ben er vroeg bij maar liever teveel weten dan te weinig!

Groetjes!!

ik wil mee, ik wil mee!

Haaaai!!!

Ik ben nieuw op deze site, en ik wil dus graag naar Barcelona verhuizen,werken,leven,etcetc
Ik sluit me bij jullie aan… haha… het is idd lastig om ergens te beginnen…
Ik heb in iedergeval al bedacht dat ik genoeg geld moet sparen om het er eventueel een half jaar zonder baan door te komen, stel alles gaat verkeerd… Dus even een half jaar hard werken, en uitzoeken wat de volgende stap wordt…ik hoop hier op deze site ook nog wat nuttige tips tegen te komen:D

Groetjes Lissa

Voor een project in Kroatie ( Dalmatie ) zijn wij op zoek naar een gepensioneerd echtpaar of studenten die in 2010, 16 weken onze caravans op een camping willen beheren.

Uw / jou taken

U houdt toezicht op een juist gebruik van de huurcaravans.

Op wisseldagen verzorgt U het uit- en inchecken van de gasten.

U zorgt dat op de wisseldagen de caravans + voortenten schoon gemaakt worden.

Wij bieden:

16 weken zonovergoten vakantie aan de Adriatische zee.

Een compleet ingerichte caravan.

Een goede vergoeding voor de te beheren caravans.

Wij vragen:

Een altijd vrolijk gepensioneerd echtpaar, of een student(e) die van aanpakken weten.

16 weken ( mei, juni, juli en augustus ) beschikbaar is.

Enige ervaring is welkom.

Alleen serieuze reactie’s op 06.22454477 of jan@regiowoudrichem.nl
(08.00u - 22.00u)

Haai Haai !

Ik zou graag in de zomer van 2010 vakantiewerk willen doen in Italië bij het Gardameer.
Heeft iemand misschien tips voor me?

Groetjes Romy

Hoi!!!

Ik heb al behoorlijk wat in het buitenlandervaring waaronder Sydney, Australie, Summercamp USA en reisleidster wintersport in Frankrijk. Verder heb ik in die landen ook nog rondgereist. Een website waar ik behoorlijk veel aan gehad heb, is www.joho.nl Zij geven allerlei tips als je op reis gaat, bieden werk en vrijwilligerswerk in het buitenland aan, helpen je met je visum, hebben allerlei reisproducten in de winkel en hebben de ideale verzekering voor als je wat langer naar het buitenland gaat, of gaat werken. (op je normale reisverzekering mag je niet in het buitenland werken)

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben!!

Groetjes,
Debbie

Ben op zoek na animatie werken in een hotel in TURKIJE, het liefste in side/kumkoy/colakli
Graag voor april t/m oktober 2010

Alleen weet ik niet waar ik moet beginnen en hoe ik me ergens kan aanmelden
als iemand informatie heeft is die van harte welkom
stuur maar een mail na [EMAIL=“just_seline@hotmail.com”]just_seline@hotmail.com

Hoi!!

Neem eens een kijkje op :
recrajob
animafestexperience.com

Ik weet niet of het specifiek voor turkijke is, maar ik studeer toeristisch management en die bedrijven staan me nog bij van een bedrijvendag die wij hebben gehad!

Succes ermee!
Groetjes, Debbie

heeeee
ook ik ben nieuw op deze site,
en word volgend jaar in mei 18 hetzelfde jaar waarin ik mijn exmens hoop te halen,
mijn plan was om daarna een jaar weg te gaan en de wereld of europa te gaan verkennen,
ik wil sowiso voor een paar maanden naar australie, maar wil ook nog ergens au pairen
en naar spanje om de taal te leren en in de horeca te gaan werken.
ik hoop dat iemand me tips kan geven over au pairen in het buitenland welk land not done is en welke landen wel goed te doen zijn, heeft misschien ook iemand suggesties voor horeca werk in spanje?

xxx Suus

Hoi Suus!!

Voor Au pair kan je echt het beste in Amerika zijn!! Zij hebben gigantisch veel aanbod! Ik zou jou echt aanraden om je in te schrijven bij de Abroad Service van JoHo. Dit kan online of je kan langs gaan bij een van de vestigingen. Daarna krijg je informatie thuisgestuurd met partners die zij hebben over heel de wereld! Hier kan je zeker horecawerk in spanje vinden en werk als au pair!

Ik heb zelf ook behoorlijk wat gereisd en ontzettend veel aan die organisatie gehad! Ook helpen ze je bij een wereldticket, visa, verzekeringen en alles wat er verder nog bij komt kijken!

Succes ermee!! en zet je plannen zeker door, want je krijgt een supertijd die je echt niet wilt missen!

Groetjes Debbie

Heej Suus!

Zoals debster1984 ook al heeft gezegd, ik zou ook een keertje bij JoHo binnenlopen! Ik ben daar geweest voordat ik naar het buitenland vertrok en ze hebben mij super goed geholpen met alles. Zeker omdat ik ook netzoals jij een aantal verschillende dingen in verschillende landen wilde gaan doen konden zij mij mooi helpen met mij plannen! Ik wens je alvast heeel veel plezier en succes met je examens!

dankjewel voor de tips…
maar helpt joho je ook als je problemen hebt in het buitenland?
of is het daar niet de organisatie voor?
xx Suus

Heej Suus,

Je kan via een JoHo partner naar het buitenland die je ook een 24-uurs helpdesk aanbieden =) Dus als er iets is kan je iig daar terecht!

Groetjes!