Werken in het buitenland (zomer 2010)

Hoi!

Ook ik ben nieuw op dit forum :slight_smile:
En volgend jaar zou ik graag in de zomervakantie op een camping in het buitenland werken! Ben 18 jaar nu, maar tegen die tijd 19. Ik heb nog weinig ervaring in de horeca, maar wel in winkels. Verder begin ik nu aan een internationale opleiding & spreek ik volgende zomer dus goed engels en ook redelijk Spaans, een beetje Frans & Duits.
Heeft er misschien iemand ervaring met werken op een camping in bijvoorbeeld Frankrijk of Spanje, of met organisaties?

Beste Forumleden,

De zomer 2009 zit erop,…voor de winter 2009/2010 zie ik al wat vacatures op Werken in het buitenland? Internationale Vacatures & Banen!

Oók voor de zomer 2010 kun je via hen aan de slag!! Succes!

gr. Vince

hoi

ik ben ook nieuw hier, en ik wil eigenlijk volgend jaar in Tunesie gaan werken… heeft iemand bruikbare site’s en/of informatie??

ik hoor het graag!!

groetjes Esmeralda

Hoi Esmeralda,

Je moet even teruglezen, er zijn al een aantal handige websites vermeld!

Succes ermee,

groetjes

hoi

ja dat heb ik dus gedaan maar er staat niet echt iets voor tunesie over bij… dus misschien dat je andere site’s weet??

groetjes Esmeralda

Ben op zoek na animatie werk in een hotel in Spanje, het liefste in Malgrat de Mar voor de periode juli t/m oktober 2010. Ik studeer af en wil daarna als animator werken in Spanje
Alleen weet ik niet waar ik moet beginnen en hoe ik me ergens kan aanmelden.
Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen en of tips geven!
Alvast bedankt!

Hee, ik wil in die zelfde omgeving volgend jaar animatie werk gaan doen.
Weet jij al iets meer??
Ik ben ook wel op zoek naar iemand waarmee ik kan.
In welke periode zou jij willen en al iets op het oog??

Groetjes, chantal ([EMAIL=“chantallove@msn.com”]chantallove@msn.com)

hoi… bedoel je voor spanje of voor tunesie??

groetjes Esmeralda

haha ik weet nog niet precies hoe dit allemaal werkt…
dacht dat ik had gereageerd op een meisje die in turkije (side, colakli) wilde werken…
maar turkije dus… :wink:

hahaha… nou daar weet ik ook niks van… heb zelf ook dat ik met vragen zit, maar succes met je zoektocht!!:smiley:

Mijn omgeving blijft spanje;)… dus als je meer info hierover hebt dat zou echt geweldig zijn!

jaa daar zou je die sites voor kunnen kijken die hier al op staan… ik zelf ben op zoek voor tunesie maar die staan er niet bij dus als iemand daar nog steeds tips over heeft… ikhoor ze graag:D

Ik wilde volgend jaar graag op een camping werken (bv bar, restaurant of receptioniste!). Vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met Vacansoleil? Zo ja, hoor ik het graag :slight_smile:

Hee Hee!

ik wil deze zomer na mijn exames ook een paar maanden na het buitenland!
het liefst wil ik animatiewerk gaan doen in een hotel, en heb al een beetje onderzoek gedaan,
de 2 organisaties die mij het beste lijken zijn TUI en Cosmo-entertainment,
heefrt iemand hier ervaring mee?

liefs!

Ik wil in de zomer van 2010 in Marmaris werken. Heeft iemand misschien wat meer informatie over hoe je aan een werkvergunning komt? en
zijn er hier meer meiden die dit zien zitten?:zon02:

Groetjes, Emily

hey rachel

ik heb ervaring met cosmo entertainment ik heb voor hun een half jaar gewerkt op een recreatiepark in nederland.
Weet toevallig dat ze ook op mallorca,ibiza,menorca zitten
het beste is via hun site aanmelden en je krijgt dan bericht voor selectiedagen, daar zou ik heen gaan want daaruit word er bepaald of je aangenomen word of niet, zodra je aangenomen word krijg je alle informatie vanzelf van hun
voor meer informatie stuur me maar een prive berichtje
x

hoi

is er niemand die weet via welke organisatie je in tunesie kunt werken?? ik wil daar in 2010 gaan werken maar weet niet welke bedrijven daar zitten… ik hoop dat iemand me kan helpen!!

groetjes Esmeralda

Hey iedereen!

Heeft er hier al iemand vakantiewerk in het buitenland gedaan?
Zoja , welke organisatie heb je daarvoor geraadpleegd?
Ik zoek me suf maar vind echt geen duidelijke info !

bedankt, Kathleen

Hey Kaatje!! Al eens gedacht om op een cruiseschip te werken?
Mocht dit je afschrikken en sta je toch liever met beide voeten op vaste grond, kunnen we je ook op andere manieren assisteren met de zoektocht naar een leuke(re) job in de horeca of een andere sector.

Klik anders eens op bijgevoegde links om onze website te bekijken.
Mocht je nog vragen hebben: [EMAIL=“info@inzencareerservices.be”]info@inzencareerservices.be

Alvast veel Succes aan alle Carriere Makers !!

Ik wil ook graag in het buitenland werken! Met name Spanje (of Z-Amerika :p). Mijn voorkeur gaat uit naar receptioniste of soortgelijk werk. GEEN animatiewerk. Tips en websites zijn welkom!