Ik zoek ook werk in Tunesië, zijn er mensen die hier informatie over hebben?
Volgens mij zoeken we allemaal werk in Tuneise!!!
ja idd… alleen maar weinig die er informatie over hebben en er valt ook maar weinig op internet erover te vinden:(
ik ga volgend jaar maart ook naar marmaris om daar te wonen en te werken. waarschijnlijk wordt het kinderanimatie. maar wat ik begrepen heb is dat een werkvergunning in turkije moeilijk te krijgen is. en dat je niet met ee drie maanden visa mag werken dus moet je voor langere tijd daar blijven. ook ik zou graag wat webside kennen waar ik werk op kan zoeken in marmaris voor volgend jaar.
Wegens grote vraag gaan wij alvast aan het werk voor Tunesië en Turkije!!
Hopelijk tot binnenkort met positief nieuws. :zon02:
:dag:
Ik wacht vol spanning af:D tot op heden heb ik namelijk nog niets gevonden:(
Beste Frank,
Ook ik ben op zoek naar werk (Toerisme) in Tunesië, per direct of in 2010.
Ik heb mijn diploma MTRO (Dus ervaring in het Toerisme), spreek Nederlands,Engels,Duits,Spaans en ben momenteel Tunesisch - Arabisch aan het leren. Ben 8 keer in Tunesië geweest (In totaal meer dan 4 maanden) dus ken het land goed en weet waar ik aan begin.
Ik hoop snel iets van je te horen!
Hey Angel88 en alle andere gelukzoekers!
Om zo snel mogelijk antwoord te krijgen op je Kandidatuur kan je best uw CV met een bondige mail (waarin je je motivatie kort uitlegt) doorsturen naar:
[EMAIL=“jobs@inzencareerservices.be”]
jobs@inzencareerservices.be
Het kan soms wel eens even duren voor we deze website terug bezoeken, ook al doen wij ons uiterste best om zoveel mogelijk mensen hier van goede raad te voorzien. Regeltjes en wetten veranderen snel, vooral met zoveel verschillende landen. :wereld:
Hopelijk tot binnenkort en vooral
Veel Succes!!
Hoi Hoi,
Vakantiewerk in het buitenland gezocht (b.v. Spanje) ?
Kijk dan op Werken in het buitenland? Internationale Vacatures & Banen!.
Succes!
HoiHoi,
Ik ben ook van plan om campingwerk te gaan doen! Het liefst receptiewerk in een land waar ze frans spreken. Maar een engelstalig land lijkt me ook leuk.
Iemand tips? Misschien mensen die hetzelfde van plan zijn en nog een maatje zoeken?
(ben 18 en studente, kan vd zomer 6 weken)
Groetjes Rianne
Hoi,
ik zou ook graag campingwerk gaan doen en dan inderdaad ook het liefst receptie. Zou dan vooral graag Engelstalig willen.
Ben ook nog op zoek naar tips, haha heb al wel gekeken bij vacansoleil en dat ziet er wel goed uit volgens mij!
Ik ben ook 18 en studente (toerisme)
Groetjes!
Wij zijn reeds op zoek naar jongeren die deze komende in Frankrijk willen werken. Ook zij die een tijdje in Ierland of Engeland willen bijverdienen mogen gerust iets van zich laten horen op:
[EMAIL=“jobs@inzencareerservices.be”]
Jobs@inZenCareerServices.be
Stuur wanneer mogelijk ook een cv, foto en motivatiebrief mee!
Wij kijken er alvast naar uit!!
PS: Mag het ook iets verder van huis zijn? Waarom eens niet Zuid Afrika? Deze moderne republiek laat zijn ruige verleden stilletjes aan achter zich en bloeit nu pas echt uit tot toeristische Topper. Eeuwige sneeuw, wilde dieren, perfecte golven, de hoogste bungy sprong ter wereld, zalig eten en drinken, adembenemende natuur en meestal zonnig weer. Zomer 2010 is de ‘Regenboog Natie’ gastland voor het WK voetbal!! Engels en Afrikaanshelpen je doorheen 95% van het land. Frans, Spaans, Duits en Aziatische talen zijn zeker een plus als je der een toffe job wil bemachtigen.
Ook vrijwilligers voor oa. de Bulungula Lodge in Nqeleni kunnen zich gratis en vrijblijvend bij inZen Career Services inschrijven. Mocht er niet direct plaats zijn, kunnen we steeds een andere gepaste organisatie contacteren of jou op de hoogte houden van vrijkomende vacatures. Veel succes!!
ik zoek ook werk in Tunesie Egypte Turkije, maak me niet zo veel uit
Rianne,
Kijk even op http://www.buitenland-werken.nl/Vakantiewerk-buitenland.html.
Volop vacatures voor wat jij zoekt !
gr. Vincent
Hey,
Leuk dat jij ook zoiets van plan ben! Zou je me op de hoogte willen houden als je wat interessant tegen komt? Ik ben iig al wel aan de gang geweest, maar heb weinig tijd op dit moment. Hoop binnenkort verder te kunnen zoeken =D
Vacansoleil zag er idd goed uit! Ik studeer geen toerisme, doe een opleiding in het gebied van Lifescience ;).
Groetjes
Hey bedankt!
Hallo Rianne en andere gelukszoekers voor Frankrijk,
Als je graag in Frankrijk receptiewerk wilt gaan doen moet je eens een kijkje nemen op www.rcn.nl ![]()
Dat is een nederlandse organisatie met 7 campings in Frankrijk.
Ik heb er 2x 5 maanden stage gelopen want het is een erg leuk en fijn bedrijf. Je krijgt goed betaald en reis- en onkostenvergoeding.
Groetjes,
Ruud
Hey bedankt! Zal er binnenkort eens rustig naar gaan kijken =D
Vakantiewerk in de zomer van 2010 aan de Costa Brava (L’Escala) bij verhuurder van vakantiewoningen (villa’s en appartementen). Voor kuiswerk bij wisseling huurders, onthaal nieuwe huurders, permanentie receptie, tuinonderhoud,…
Ben je een vlotte, flexibele persoon met een goed voorkomen en een voldoende talenkennis van Duits, Frans, Spaans, Engels? Stuur dan je creatieve persoonsbeschrijving met werkervaringen, verwachtingen,… via mail naar [EMAIL=“Guy@ampurias.info”]Guy@ampurias.info