ja… ik ben ook nieuw op de site… en wil ook graag volgend jaar naar het buitenland…
ben dan net klaar met de middelbare school en wil dan een jaartje iets anders gaan doen…
iemand ideeën??![]()
ja… ik ben ook nieuw op de site… en wil ook graag volgend jaar naar het buitenland…
ben dan net klaar met de middelbare school en wil dan een jaartje iets anders gaan doen…
iemand ideeën??![]()
Uhm eens kijken, au pair worden in een land naar keuze. Ik heb van mensen gehoord die in het buitenland naar school gaan en daar au pair zijn.
Als je van paarden houdt, kan je op een range gaan werken in bv Australië of Amerika.
Naar Australië gaan en daar werk zoeken, al heb ik gehoord dat dat niet makkelijk is.
Meer kan ik op het moment niet bedenken, er zullen vast nog wel meer mensen met ideetjes komen ;).
Gr.
dankje wel… dat klinkt idd ook wel goed…
maar met die paarden, moet je dan niet zelf ook al veel over paarden weten?? want ik vind paarden op zich heel erg leuk, maar ik weet het niet zoveel van:P
ik zat er zelf ook al een beetje aan te denken om eerst een half jaartje hier nog te gaan werken en zo veel geld te sparen en vervolgens een half jaar in het buitenland werken… dat ik dan naar Zwitserland, Oostenrijk ofzo ga…
Daar kan ik dan misschien in de horeca werken en het is niet zo duur om daar te komen!
Weten jullie nog andere plaatsen waar je wel redelijk makkelijk werk kan krijgen? Of een (jongeren)organisatie waar je je aan kan melden die dat een beetje voor je regelen??
Ik denk dat dat helemaal afhangt vd range die je kiest. Als t een optie is zou ik gaan googlen, en miss dat er op BOKT (een forum over oa paarden) ook wel wat over te vinden is.
Heb er voor de rest geen ervaring mee… Wat ik wel denk is dat je makkelijker aan werk kan komen in een omgeving waar veel horeca is, zoals bv aan de Middelandse Zee.
Iig veel googlen, de aanhouder wint ![]()
Succes!
Eeeeyy mensen,
Ik zou graag in de zomer van 2010 willen proppen in ibiza of salou, het liefst in ibiza gewoon in een lekker discotheekje werken/proppen, ik doe zelf ook voor opleiding MBO Toerisme, ik leer ook de spaanse taal, praat ook een beetje duits, en natuurlijk praat ik goed engels, ik heb zelfs ervaringen want heb in een animatie team gewerkt, en ik werk nog steeds bij solmar tours,
ik hoop als iemand iets weet hoe ik mij kan aanmelden ergens in ibiza zou ik dat graag willen horen of stuur een mailtje naar [EMAIL=“dennis_real_ajax@live.nl”]dennis_real_ajax@live.nl
Groetjes,
Dennis
Hey allemaal,
Ik zoek een vakantiebaan in het buitenland (wie niet in deze thread? xD). Ik heb al uitgebreid op internet gezocht, maar helaas is alles vanaf 18 jaar. Ik ben op het moment 16 en komende zomer (2010) zal ik 17 zijn.
Ik wéét dat er vakantiebaantjes zijn voor mensen van boven de 16, maar ik kan ze zelf niet vinden, dus wil ik het nu via dit forum proberen.
Ik heb ervaring met oppassen, schoonmaken en in een winkel werken. Ik zou graag willen werken in Europa en dan met name Frankrijk of Spanje. Ik spreek vloeiend Engels en Nederlands (doe TTO - de helft van mijn lessen in het Engels) en redelijk Frans en Duits.
Can anyone help me?!
Goeieavond!
Mijn naam is Andree, ben 21 jaar oud.
Ik werk nu al 4 jaar lang in dezelfe winkel als Assistent-Filiaalmanager, en naast mijn werk doordeweeks ben ik DJ, reis door heel zuid-holland mijn boekingen af.
Eerlijk gezegd ben ik toe aan een nieuwe uitdaging, het werken in het buitenland is iets dat mij al 2 jaar bezighoud, en door mijn hoofd spookt.
Alleen is het niet zo dat ik het als zomerbaantje wil doen, maar misschien wel voor een half jaar of langer!
Het liefste in een warm land!
Wie zou mijn informatie / Ervaringen kunnen mailen, om mij misschien toch die stap te laten zetten, of juist niet !?
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes
Andree
[EMAIL=“info@andrewm.nl”]info@andrewm.nl
Hoi,
ik en mijn beste vriendin willen samen in Alanya gaan werken en wonen. voor hoelang weten we nog niet… inmiddels zijn een aantal vrienden van ons daar bezig om te kijken of er werk is voor ons… heeft iemand hier nog tips of suggesties? ik hoor het graag… wij willen alles doen en inkomsten is niet het belangrijkste…
Groetjes Mamochica
dit is voor degene die in de zomer in italie spanje frankrijk en volgens mij duitsland en kroatie willen werken: dan zou je eurocamp of keycamp is moeten proberen;)
ik zou ook graag in het buitenland willen werken
heb er al ervaring mee heb 9weken op een camping gewerkt en ben 4maanden in spanje geweest
maar nu lijkt het me leuk om is in New York of curacao te werken waar moet je dan kijken?
:zon02:Hallo ik ben dan niet een van de jongste maar zou ook graag willen werken in het buitenland van de zomer.
Het liefst in egypte,als nanny of administratie werk,hotel,
dus als iemand iets voor me weet dan hoor ik dat graag.
alvast bedankt:zon02:
Hallo!
Ik ga in maart samen met een vriendin 4 maanden door Europa trekken. Ons plan is om op sommige plaatsen heel kort te werken. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe we dit het beste aankunnen pakken enzoo…
Bedankt voor de reactie alvast!
Groetjes, Elize
Beste jongelui,
Jullie moeten eigenlijk begin van het jaar kijken.
Dan pas staan heel veel vacatures.
Wij zoeken jongens of meisjes voor in de horeca. Je moet wel een beetje ervaring hebben in de horeca.
Het is een Italiaanse restaurant in Mallorca.
Begin van het jaar ga ik ook een advertentie plaatsen op wereldwijzer.nl
E-mailadres: lafontanella@gmail.com
Heb je nu al interesse of vragen mag je altijd een mailtje sturen.
:zon02:
hey mensen ik zou graag in het buitenland willen draaien als dj dus hebben jullie nog tips om ergens aan de slag te kunnen?
groetjes jim
Ik heb het echt t idee dat overal waar ik zoek ze ervaring vragen, maar je moet toch ergens een keer beginnen?! beetje gefrustreerd:(
jij zoekt een maatje en die zoek ik dus ook
voor zes / zeven weken. waar maakt me niet echt heel veel uit
als er maar niet te veel kosten zijn en het ook nog wat verdient.
heb jij al wat gevonden :hihi:
stuur me ander je mail
groetjes
Ik ga zelf voor langere periode werken in animatie-team op een camping in italie (gardameer). De vrouw van de organisatie die animatiewerk opde camping verzorgt vertelde mij dat ze meer nederlanders zoeken voor de zomer. Als er iemand interesse heeft, stuur even een berichtje naar me. Dan kan ik wat meer en specifieker informatie geven.
Groeten,
Paulo
Hallo Paulo,
weet je ook voor wat voor werk ze nederlanders zoeken?
dat zou ik graag willen weten.
wil je dat voor me navragen aub.
groetjes ellen
Beste Forumleden,
Ik zou graag vakantiewerk willen tijdens de zomer van 2010 in het buitenland.
De volgende dingen spreken mij aan:
[ul]
[li]Op een camping werken voor een organisatie die accomodaties verzorgt.[/li][li]Werkzaamheden in een Hotel.[/li][li]Werken in een culinair restaurant, waar iets te leren valt.[/li][/ul]Ik volg tegenwoordig de Hotelschool, en heb enkele jaren ervaring in de horeca.
Wie kan mij helpen?
Zijn er zoiezo hotelketens in het buitenland die vakantiemedewerkers zoeken?
Is er een vacaturesite met bijbanen in het buitenland voor de zomer 2010???