Werken in het buitenland (zomer 2010)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb. Kijk zelf eigenlijk alleen naar campingwerk. Ik denk ook niet dat men in een hotel zo makkelijk vakantiepersoneel aannemen. Maar je kan altijd een hotelketen proberen (maar denk dat je meer kans heb bij kleinere hotels).

De grote Spaanse hotelketens zijn altijd op zoek naar entertainers. Deze ketens hebben meestal hun eigen opleiding in Feb. / Maart en hierna wordt je voor +/-6 maanden in een hotel geplaatst, van mei t/m oktober.
Via hun websites kun je vaak je cv achterlaten.
Sol/Melia, Barceló, Riu, NH hotels zijn een aantal namen van de grote jongens.

heey,
ik ben tatjana en ben bijna 20 jaar.
ik ben op dit moment ook opzoek naar een baan in spanje,
heb met school op dit moment alles geregeld, dus ben ik als ik naar spanje ga geslaagt als gastvrouw.
ben nu bezig naar het zoekken van een site/bedrijf die mijn kan helpen met een baan daar, heb de site’s die hier al bij staan een beetje bekeken maar er staan nog niet veel vacatures in spanje, het liefst ga ik in de steden; barcelona, ibiza, lloret de mar. zo lang het maar een beetje een toeristengebied is.
ga in iedergeval een verzekering via joho nemen.
maar verder zou ik wel willen weten of er al mensen in spanje hebben gewerkt, zo ja waar? en hoe jullie dat hebben ervaren.
alvast bedankt.

hey hey,

aan welk land zit je te denken? als je richting spanje wil is spanjemarktplaats een goede site om te solliciteren, dit zijn vaak nederlandse ondernemers met een bedrijf in spanje, helemaal als je voor de eerste keer gaat is dit geen verkeerd idee.

groetjes daisy

om in spanje te werken www.animajobs.com als animatrice

Hallo allemaal,

ik volg nu al een tijdje dit forum om ideetjes op te doen. Maar ik heb misschien nog wel een leuk idee voor jullie. Ik heb zelf enkele zomer in Amerika gewerkt op een summercamp en dat is super goed bevallen! en zeer aan te raden. je werkt dan 2 maanden met kids en collega’s vanuit de hele wereld. Ik ben via CCUSA geweest en die hebben alles goed geregeld en begeleid. en qua kosten viel het ook mee (toendertijd) www.ccusa.com of www.ccusa.nl geloof ik…hebben een kantoor in den haag. succes!
gr, marc

Hey,

Dat is ook een te gek idee zeg. Wat voor werk was het precies? En was het van te voren veel gedoe om alles te regelen?

Gr Rianne

Hallo allemaal! Ik had erg veel aan de link van een forumlid! Daardoor ben ik bij OSP-AG gekomen en heb een sollicitatieformulier ingevuld voor Kids Entertainer rondom het Middelandse Zeegebied! Dit is voor 2010 Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft! Ben benieuwd!!

Groetjes,
Milou

Hoi Rianna,

nee joh was echt super makkelijk, zit wel een interview bij in het engels maar ja iedereen spreekt nu toch wel goed engels?

het voordeel hiervan is dat je mensen leert kenen over de hele wereld, ga bijvoorbeeld met kerst/oud en nieuw naar new york city! met vrienden van kamp feest vieren!

informeer eens of bel met maud van het hoofdkantoor. wedden dat je binnen 2 tellen ook heen wilt!

haha succes met je aanmelding!

Hallo,
Ik wil deze zomer naar het buitenland om te gaan werken,
maar wat en waar weet ik nog niet. Wie kan mij helpen en wie weet wat
site’?? >>>

Groetjes…

Hallo,

Ook ik sluit me bij de mensen hierboven aan :slight_smile:
Ik ben 22 jaar, en wil heel graag werken in Portugal, en dan in Albufeira. Het liefst zo snel mogelijk maar anders graag aankomende zomer! Ik ben erg flexibel en heb veel horeca ervaring.
Het liefst zou ik in een bar of hotel willen werken…

Als iemand iets weet laat je me dat dan weten?
niccJ_@hotmail.com

ey mensen, ik wil graag rond trekken in australie maar heb daar wel wat geld voor nodig… Dus ikl dagt het is ideeaal om in de zomermaanden alvast daar te kunnen werken…

Heeft iemand ervaring daar mee in australie? ik bedoel dan animatie werk / toeizicht zwembad/strand dat soort werk

Hoi,
Kijk ook eens op op de website van Search Jobs Abroad of bij Buitenland werken. Daar staan ook banen op !
Vakantiewerk in het buitenland – > Search Jobs Abroad

Groet Vincent!

jaa maar niet voor tunesie helaas:( iemand daar nog ideeen voor?

Gewoon inschrijven en in de opmerkingen erbij vermelden. Dan voegen zij dat land ook toe ! Wellicht nu nog weinig vacatures maar misschien in de nabije toekomst veel meer !

hoi,

Ik ben nieuw op dit forum, maar ik ben ook opzoek naar vakantiewerk voor 2010.
Maar ik wil graag technisch vakantiewerk doen omdat ik een technische opleiding doe en ik het super leuk vind om op een camping te werken. Iemand tips waar ik daar vakatures van kan vinden of een goede camping? Het liefst in de ardennen of in zuid- frankrijk.

Hee!

Ik ben 17, in de zomer nog steeds, en ik wil graag samen met een vriendin op een camping in Italie gaan werken. Liefst als animatiefunctie.
Ik dacht dat er wel heel veel over te vinden zou zijn op internet, maar ik heb echt heel lang gezocht, en ik kon heeeel weinig vinden.
Dus als iemand een goede site weet: Hartstikke welkom!:slight_smile:
Alvast bedankt.

Liefs,
Lisette

Hoi,
Kijk ook eens op op de website van Search Jobs Abroad of bij Buitenland werken. Daar staan ook banen op !
Vakantiewerk in het buitenland – > Search Jobs Abroad

Groet Vincent!

heeft iemand nog leuke plaatsen om te gaan werken in de zomer in de horeca of animatie team op Gran Canaria of lloret der mar of kreta?? stuur me dan een berichtje

groetjess

heey,

ik ben Maarten, 19 jaar, uit Groningen.

Ook ik zoek een leuke bijbaan voor de zomer van 2010.
ik heb vaker in het buitenland gewerkt, maar dit jaar heb ik meer moeite met een baan te vinden.

het liefst zou ik iets doen als het begeleiden van outdoor activiteiten.
ik ben erg sportief, en heb ervaring met het begeleiden van groepen mensen, van kinderen tot volwassenen.

iemand die iets weet?

Groeten