Het is zelfs mogelijk om je er in te schrijven zodat je nieuwe vacatures direct per email krijgt toegestuurd. Handig !:biggrin:
Een groot voordeel van de website www.buitenland-werken.nl is dat zij vacatures hebben die direct door de werkgever zijn geplaatst. Meestal géén tussenpersonen. Met als resultaat: al het salaris gaat 100% naar jou en niet naar een tussenpersoon die voor jou gaat bemiddelen ! :finger: Zo heb je wat meer financiële middelen om naast je werk in het buitenland ook andere leuke dingen te doen ! Enfin, dat is toch wat we willen ? Geld verdienen en plezier maken. in het Buitenland werken of vakantiewerk in het buitenlandvervullen doen we immers niet ieder jaar !
Zelf ben ik animatrice op een camping in de Belgische Ardennen. Wij zijn nog op zoek naar 1 of meerdere enthousiaste en spontane mensen die ons team willen versterken aanstaande zomer. Mocht je meer willen weten, reageer dan of stuur een mailtje naar: [EMAIL=“marlousdejong@hotmail.com”]marlousdejong@hotmail.com
Hallo. Het lijkt me wel leuk om een tijdje te werken in loret da mar of Kreta.
Is er misch iets waar ik terecht kan?
Heb genoeg ervaring in de keuken ben spontaan en vindt het leuk iets te promoten.
Hoor het graag van iemand.
Gr. Remon
Royal-club touristic is deze zomer ook weer op zoek naar enthousiaste Nederlandse Jongen en meisjes tussen de 18 en 35 jaar om de hele zomer in luxe vakantie resorts te werken,:vak02:
ben jij sociaal en hou je ervan om veel lol te hebben en leuke dingen te beleven meld je dan gauw aan vind jij het te gek om profesionele shows en optredens te doen dan zoeken wij jou !!
Shows:
Michael Jackson
Moulin Rouge
Lord of the Dance
Cabaret
Grease
Mr Playboy
etc et :dag:
Vind je het leuk om in een internationaal team te werken, en spreek je minstens 2 talen en ben je in voor een leuke avontuur !!
stuur mij gauw een email en ik kan je er van alles meer over vertellen,
zelf doe ik het nu 3 jaar en het bevalt me elk jaar meer en meer !!! :vak01: voor meer informatiee stuur email naar
[EMAIL=“aka_stylo_brittjuh@hotmail.com”]aka_stylo_brittjuh@hotmail.com
de eigenaar van dit bedrijf is een goede vriend van mij,maar aangezien hij niet volledig nl spreek probeer ik hem via deze weg te helpen !!!, En omdat we al genoeg mensen hebben maar aleen Nederlands sprekende nodig hebben.
Royal-club touristic is deze zomer ook weer op zoek naar enthousiaste Nederlandse Jongen en meisjes tussen de 18 en 35 jaar om de hele zomer in luxe vakantie resorts te werken,
ben jij sociaal en hou je ervan om veel lol te hebben en leuke dingen te beleven meld je dan gauw aan vind jij het te gek om profesionele shows en optredens te doen zoals:
Michael Jackson
Mouling Rouge
Lord of the Dance
Grease
Cabaret
Mr Playboy
etc etc
dan zoeken wij jou !!
vind je het leuk om in een internationaal team te werken, en spreek je minstens 2 talen en ben je in voor een leuke avontuur !!
stuur mij gauw een email en ik kan je er van alles meer over vertellenn,
zelf doe ik het nu 3 jaar en het bevalt me elk jaar meer en meer !!! voor meer informatiee stuur email naar
de eigenaar van dit bedrijf is een goede vriend van mij,maar aangezien hij niet volledig nl spreek probeer ik hem via deze weg te helpen !!!
HOPELIJK TOT SNEL IN GRIEKELAND
Ik ga voor 2 maanden naar Curacao als toerist… Zit wel in een studentenwoning en wil kijken of ik daar wat bij kan verdienen in de horeca ofzo als vakantiewerk…
Hoe groot is de kans dat me dat zonder vergunningen gaat lukken?
Ik ben Roxanne Redel, ik word in april 17 jaar en volg een opleiding Pedagogisch Werker niveau 3 en ben 1ste jaars. Ik wil heel graag dit jaar vakantie werk gaan doen samen met en groep vrienden… helaas is bijna alles 18+ dus dat is echt balen. ik zou graag meer informatie willen als het ergens geen 18+ is. Ik wil graag in de zomervakantie bij een animatieteam gaan werken, maar ik moet wel in Europa blijven.
als je animatiewerk wilt doen, in europa wil blijven, en geen moeilijke taal kan, en niet meer kan leren in de komende weken…
moet je eens kijken naar werk in Duitsland, ik weet het is niet het meest flitsende land, maar in het zuiden is het wel warm… en de benodigde talen zijn er minimaal…
succes
p.s. ik zoek nog steeds een actieve zomerbaan in het buitenland… iemand een idee?
Ik zie dat je een actieve baan zoek =)
Wij zijn op zoek naar sportbegeleiders voor in onze hotels, je Ben hele dag bezig met verschillende sporten met gasten uit de hele wereld erg gezellig,
Savonds worden er shows gegeven dus je ben wel hele dag in de weer maar wel in een heel relaxte omgeving misschien iets voor jou ?
spreek je aardig frans en ben je juli en augustus beschikbaar (eventueel nog langer) dan is Disneyland Paris een ‘magische’ ervaring voor een leerzame job !! Je CV kun je mailen naar [EMAIL=“Nicole.korssen@disney.com”]Nicole.korssen@disney.com
Ik ben ook nieuw hier en ik wil heel graag een zomer baan in amerika vinden vooral in orlando dat is mijn doel!
iemand misschien een idee waar ik voor amerika zomer baantjes kan vinden ?
MENSEN BIJ MIJN ADVERTENTIE MOET IK ER BIJVOEGEN DAT WE MENSEN ZOEKEN DIE IN MEI KUNNEN BEGINNEN HET LIEFST VOOR VOORBEREIDINGEN VAN SHOWS !!! BEN ECHT MET SPOED OP ZOEK NAAR NL SPREKENDE JONGENS EN MEIDEN VANAF MEI TOT ONG SEPT !!! HET IS HET WAARD !!!
Halloooo,
Royal-club touristic is deze zomer ook weer op zoek naar enthousiaste Nederlandse Jongen en meisjes tussen de 18 en 35 jaar om de hele zomer in luxe vakantie resorts te werken
ben jij sociaal en hou je ervan om veel lol te hebben en leuke dingen te beleven meld je dan gauw aan vind jij het te gek om profesionele shows en optredens te doen dan zoeken wij jou !!
vind je het leuk om in een internationaal team te werken, en spreek je minstens 2 talen en ben je in voor een leuke avontuur !!
stuur mij gauw een email en ik kan je er van alles meer over vertellenn,
zelf doe ik het nu 3 jaar en het bevalt me elk jaar meer en meer !!! voor meer informatiee stuur email naar aka_stylo_brittjuh@hotmail.com
Hoi allemaal,
ook ik wil graag van de zomer in het buitenland werken. Mijn voorkeur gaat naar Spanje, aangezien de Spaanse taal een hobby van me is geworden. Ik ben alleen in juli beschikbaar, wat het zoeken moeilijk maakt. Veel bedrijven eisen dat je ook in augustus beschikbaar bent. Voor zomer au-pair is het geloof ik ook een te korte periode.
Als iemand tips heeft, hoor ik het graag! Alvast bedankt.