oke, bedankt!
ik zal effe kijken
oke, bedankt!
ik zal effe kijken
Hey Kevin.
Zal je even een stukje op weg helpen.
Schrijf hier je vragen en wensen heen.
[EMAIL=“nicole.korssen@disney.com”]nicole.korssen@disney.com
casting voor Disneyland Resort Parijs voor werk en stage
Houd tevens het CWI hier in Nederland in de gaten, zoals Julia al zei, of anders, informeer even daar.
Succes.
bedankt!
moet je trouwens ook 18 zijn om daar stage te lopen?
hallo allemaal,
Julia …ik zal je helpen haha ik ben net een maand terug na 5 maanden disneyland heb daar samen gewerkt met Julia bij de receptie en heb ook in park gewerkt. Het is er heel erg leuk, je leert de taal ook snel, mis het nu al weer haha mochten er nog vragen zijn…hoor het!
ps ja je moet 18 jr zijn…frans spreken…
grtz
Hay,
ik ben eigenlijk op dit forum geraakt door dit topic, alhoewel de meesten van jaren terug zijn? Toch hoop ik dat er iemand is die me verder kan helpen… ik moet ivm school definitieve keuzes maken wat betreft opleiding en werken. Iets wat me nu aanspreekt is die magische sfeer die altijd bij disney hangt, ik zou er graag iets mee willen doen. Ik wil zo min mogelijk verkeerde keuzes maken, dus ik vroeg me af of ze het daar ook accepteren dat iemand (in de aankomende zomervakantie ofzo) minimaal voor een maand wordt aangenomen? (ik ben dan 18 en spreek redelijk woord frans, maar heb dan nog geen diploma). Iedereen hier loopt in en uit met stages en werkgelegenheid zoals ik hier lees
is zoiets als dit reeël of naief? Ik ken verder niemand die enig connectie met disney heeft, kan iemand mij vertellen of dit kan?
groetjes
Hoi hoi!
Ik ga vanaf volgende week 10 maanden stage lopen bij Disney’s Newport Bay Club…
Ik ben een spontane meid van 21 met veel reiservaring, en ben laatstejaars IHM student.
Zijn hier mensen die daar werken? Of sowieso in Disney/Parijs? Ik zou het leuk vinden om met wat Nederlanders in contact te komen!
Klein vraagje, zit er internet in de residenties? Ik dacht van niet, is dit te regelen?
En ik hoopte zo dat met mijn disney-obsessie entree gratis was, helaas niet dus haha…Dan maar een jaarkaart kopen!
Ik hoop op leuke reacties!
Liefs Laura
ik geloof dat er enkele nederlanders werken in NPB Althans toen ik er werkte (in santa fe vorig jaar),werkte er geloof ik stuk of 4
zowiezo werken er ruim 200 nederlanders in disney.
internet heb je in de residentie
entree is gratis voor disney medewerkers
Thanks voor je antwoord en je info!
Mijn stagebegeleider zei dat entree weer niet gratis was…Ach, ik zie het daar wel! Voor jou dus wel? En in alle residenties is dus internet? Want ze zei dat dat ook niet zo was…Weird!
Waar werk jij julia?
ik werkTE vorig jaar in disney.
op de receptie in de residenties is er internet en soms ook in je eigen appartement zelf, ligt er maar net aan of je huisgenoot het heeft aangeschaft.
normaal was entree gratis voor medewerkers, zal het nog eens navragen aan mijn oud collega’s of ze moeten het hebben veranderd alleen voor stagiares
Goedenavond.
Er heeft vanavond iemand een mail gestuurd naar mijn profielpagina over info werken bij Disney.
Ik wilde hierop antwooorden, maar ben helaas je mail en naam kwijt, dus zou je eventueel nog even naar mijn “gewone” mailbox (PB) hier willen sturen?
Dit is een adres die hier al eerder genoemd is, maar anders kan ik je misschien op een andere manier op weg helpen. Laat maar even weten.
Schrijf hier je vragen en wensen heen.
[EMAIL=“nicole.korssen@disney.com”]nicole.korssen@disney.com
casting voor Disneyland Resort Parijs voor werk en stage
Houd tevens het CWI hier in Nederland in de gaten, zoals Julia al zei, of anders, informeer even daar.
Succes.
Groetjes!
Nicole Korssen werkt niet meer voor de casting, dus het heeft geen zin om daarheen te emailen.
Waar werkt ze nu dan?
Wel bij disney nog maar wat ze doet weet ik niet, maar geen castings meer iig. Ik heb haar deze week nog gesproken namelijk.
Dan ga ik de vervanger maar eens mailen haha.
Misschien keer ik er nog eens terug
Heb je ook gewerkt in Disney?
De opvolgster van Nicole is Amanda Findikian, haar e-mail adres is [EMAIL=“amanda.findikian@disney.com”]amanda.findikian@disney.com.
Ik werk inmiddels 3 maanden bij Disney en het is geweldig leuk!
Als wat werk je er?
Ik loop nu stage bij Newport Bay Club en ben teamleader HSK.
Doe Nick van de receptie de groeten haha
Nick Buijks? Concergerie…Das nu een goede vriend van me haha!
werken bij disney ? CV mailen naar nicole.korssen@disney.com