Werken bij Disney

sorry wat dacht je dan áls je in frankrijk gaat werken dat je er met chinees terecht kan???

hoe wil je anders boodschappen doen, je bankrekening openen, verzekering afsluiten, eten bestellen ik noem maar wat

doe wel een beetje moeite als je ergens zo graag wilt werken

Ik zeg toch ook niet dat ik het niet WIL leren… ik vroeg me alleen af HOE goed je frans moet zijn… sorry als ik dat zo over heb laten komen… was niet mijn bedoeling!:confused: want ja ik wil het echt heel erg graag!

heb nu net een mailtje gestuurd, en nu word thet dus afwachten!

groetjes rianne

16 januari om 10h00 is er een auditie in Amsterdam FOCUS STUDIOS Isolatorweg 36 1014 AS Amsterdam je hoeft geen frans te spreken maar wel een goed dansniveau hebben en natuurlijk de juiste maat voor de Disneyfiguren. Het is een open auditie ds ja ken er gewoon heen gaan met je CV en makkelijke kleding. Voor alle andere posities in Disneyland Resort Parijs is franse wel nodig (alle trainingen zijn in het frans) Succes Nicole ([EMAIL=“nicole.korssen@disney.com”]nicole.korssen@disney.com)

heeey!!!

ja ik heb het mailtje net gekregen:D

je kan ook alleen voor de disney characters gaan, en de lengte die je nodig hebt, wist nicole niet te vertellen!

iki ga in iedergeval heen vrijdag:)

groetjes!

Hallo Allemaal,

Vandaag las ik een advertentie om een disney figuur te worden. Ik zou dat graag doen als vakantie baan maar stond eigenlijk niet bij dat het kon het email was: [EMAIL=“DLP.CASTING.PARADE@disney.com”]DLP.CASTING.PARADE@disney.com toch heb ik het geprobeerd. Ik kreeg vrijwel meteen een bericht in het frans terug (wat ik heb vertaald) waarin stond dat ik het in het engels of frans moest mailen. Dat heb ik gedaan maar kreeg daar (nog) geen reactie op (is nu ook al wat later).

Hoop dat julie hier wat aan hebben

Heel goed van je en voor je Rianne. Laat je het nog weten, wat het is geworden?

Heel veel succes vrijdag en ik zal voor je duimen. :thumbsup:

:dag: Groetjes.

hey!
tnx! vind hetn u al spannend:O:D maar hopelijk komt het goed;)

zenuwen zijn toch goed he;) haha

en klaat het wel even weten… *als jullien ix horen dan weten jullie hoe ver het is;)

groetjes!:hihi:

je kan naar de casting in amsterdam op 16 januari dit is een open auditie (cv meenemen)

Hoi allemaal!

Mijn Frans is redelijk, maar ik wil het graag verbeteren als ik bij Disney kan komen te werken. Weet iemand of het ook mogelijk is om in de vrije uren een taalcursus te volgen? De meeste cursussen die ik kan vinden, zijn alleen overdag. Dat werkt dus niet in combinatie met een baan…

Groetjes

heyhey mensen!

helaas is het bij mij toen neit geworden:( had een totale black out.
erg jammer :frowning:

maar ja:lol: k blijf lekekr bij mijn eigen werkdas ook heel erg leuk:king:

veel succes en plezier voor de mensen die aangenomen zijn:king:

groetjes rianne :dag:

je kan ook zelfstudie doen

maar goed, de werktijden kunnen soms goed uitvalleen, ligt eraan wat voor werk je wilt en wat je werktijden zijn

Heey allemaal!

Ik heb een uitnodiging gekregen voor een auditie bij ‘personnages en parade’ van Disney! Daar ben ik heel blij mee, maar die auditie is in Parijs. Dat is niet zo heel handig ivm school en reis- en verblijfkosten daar.
De auditie van 16 januari in Nederland had ik net gemist, maar weet iemand of er binnenkort misschien nog een auditie in Nederland wordt gehouden? Ik kan er pas in september beginnen met werken, dus ik heb nog even de tijd…
Hopelijk kan iemand mij helpen!!

Groetjes

even het email adres mailen die staat bij disneybenelux
zij is de recruter…

Ja, heb ik gedaan.
Maar zij is afwezig tot 1 maart…

tja geduld hebben. zij is de enige die er over gaat

Maar ze werkt vast met een team?
Die auditie is 4 maart al, dus ik moet het eigenlijk snel weten…

eeh nee,zij is toch de enige waar je mee te maken hebt die over de nederlandse castmembers gaat
heb alleen met haar te maken gehad en nog nooit een andere nederlandse recruiter gehoord

Okee, dank je wel voor je reacties!
Ik ga kijken of ik nog vrij kan regelen van school en werk om volgende week naar Parijs te komen voor een auditie…

hallo!

ik zou graag bij Disney willen werken, maakt niet uit wat ik moet doen!
altijd al een droom van me geweest
kan iemand helpen of informatie geven?

kevin

gewoon eerst alles doorlezen hier

via het cwi worden selectiedagen gehouden.