Ik zeg toch ook niet dat ik het niet WIL leren… ik vroeg me alleen af HOE goed je frans moet zijn… sorry als ik dat zo over heb laten komen… was niet mijn bedoeling! want ja ik wil het echt heel erg graag!
heb nu net een mailtje gestuurd, en nu word thet dus afwachten!
16 januari om 10h00 is er een auditie in Amsterdam FOCUS STUDIOS Isolatorweg 36 1014 AS Amsterdam je hoeft geen frans te spreken maar wel een goed dansniveau hebben en natuurlijk de juiste maat voor de Disneyfiguren. Het is een open auditie ds ja ken er gewoon heen gaan met je CV en makkelijke kleding. Voor alle andere posities in Disneyland Resort Parijs is franse wel nodig (alle trainingen zijn in het frans) Succes Nicole ([EMAIL=“nicole.korssen@disney.com”]nicole.korssen@disney.com)
Vandaag las ik een advertentie om een disney figuur te worden. Ik zou dat graag doen als vakantie baan maar stond eigenlijk niet bij dat het kon het email was: [EMAIL=“DLP.CASTING.PARADE@disney.com”]DLP.CASTING.PARADE@disney.com toch heb ik het geprobeerd. Ik kreeg vrijwel meteen een bericht in het frans terug (wat ik heb vertaald) waarin stond dat ik het in het engels of frans moest mailen. Dat heb ik gedaan maar kreeg daar (nog) geen reactie op (is nu ook al wat later).
Mijn Frans is redelijk, maar ik wil het graag verbeteren als ik bij Disney kan komen te werken. Weet iemand of het ook mogelijk is om in de vrije uren een taalcursus te volgen? De meeste cursussen die ik kan vinden, zijn alleen overdag. Dat werkt dus niet in combinatie met een baan…
Ik heb een uitnodiging gekregen voor een auditie bij ‘personnages en parade’ van Disney! Daar ben ik heel blij mee, maar die auditie is in Parijs. Dat is niet zo heel handig ivm school en reis- en verblijfkosten daar.
De auditie van 16 januari in Nederland had ik net gemist, maar weet iemand of er binnenkort misschien nog een auditie in Nederland wordt gehouden? Ik kan er pas in september beginnen met werken, dus ik heb nog even de tijd…
Hopelijk kan iemand mij helpen!!
eeh nee,zij is toch de enige waar je mee te maken hebt die over de nederlandse castmembers gaat
heb alleen met haar te maken gehad en nog nooit een andere nederlandse recruiter gehoord