Disneyland Parijs

Hey peoples,

Ik zit midden in de sollicitatie procedure voor disneyland parijs en ben op zoek naar mensen die hier al hebben gewerkt en die mij een paar tips kunnen geven. Zoals wat wel te doen wat vooral niet te doen. Wat is er leuk aan wat niet enz enz enz

Wie helpt mij uit de brand??

groetjes

robert :ph34r:

Hai Robert.

Ik heb al eens meerdere personen door verwezen naar het e-mailadres van onze zoon. Hij werkt en woont er namelijk al een tijdje.

Als je dat wilt, zal ik ook even voor jou vragen of je hem kan mailen. En anders kan ik je misschien een beetje verder helpen. Wat wil je weten? Nu, ik lees het hier wel eens dan!

Roanna, B)

Hoi ik ben zeker geinterreseerd, als je mij dat mail adres kan mailen zal dat zeker helpen…

groetjes robert :ph34r:

Hoi Robbert.

Ik heb je een persoonlijke e-mail verstuurd via dit forum. Succes ermee!
Roanna, :wink:

Oh sorry, ik zie net dat het Robert moet zijn.

Roanna.

Kun je mij vertellen hoe je in die solloicitatieprocedure terecht gekomen bent? Zou ook heel graag willen werken hier in Parijs.

Bij voorbaat dank

Hoi Maaike.

Ik had begrepen dat jij al in Parijs woont! Als je daar zou willen werken kun je dat volgens mij het beste doen via hun website en anders zou ik er gewoon eens naar toe bellen. Ik kan je misschien wel verder helpen, maar probeer dat eerst eens.

Anders kan ik je binnenkort via dit forum, ook een telefoon nummer geven van mijn zoon die er momenteel nog werkt, maar nu zelf op vakantie is. Ik heb ook nog een reactie gezet op een andere topic over wonen nabij Parijs.

Mvr. Roanna.

Hai:)

Ik heb een paar weken geleden ook eindelijk mijn sollicitatiebrief voor Disneyland Parijs op de bus gedaan. Ik wilde het al langer maar moest eerst 18 worden en slagen. Ik vroeg me af of jij, Robert, ondertussen al verder bent gekomen met de hele sollicitatie procedure? En aan Roanna had ik ook de vraag of ze mij misschien wat verder in zou kunnen lichten over het werken daar. Naar wat ik gelezen heb op het forum weet je er een hoop over :slight_smile: Alvast heel erg bedankt!

Anouk

Hoi Anouk.

Ik had gelezen in je mail, dat je op gesprek ging in Disney. En, is het wat geworden? Laat het eens weten, wil je?

Mvg, Roanna

Beste Roanna,

Zou jij mij misschien ook verder kunnen helpen, ik zit midden in een sollicitatie procedure bij Euro Disneyland Parijs.
Ik heb een mail ontvangen dat ik door de eerste ronde heen ben, maar dat is al weer 2 weken geleden…Moet ik nog even afwachten, of zal ik ze eens bellen?

Alvast bedankt!!
Mvg, Karlijn

hey karlijn,

ik zit inmiddels al weer 5 maanden hier in disney en ik moet zeggen het bevalt me prima. Even over jou sollicitatie heb je al een gesprek gehad met disney? Als dat zo is dan zal het nu wel heel snel gaan. Als je nog geen gesprek hebt gehad kan je nog wel even gaan wachten lijkt mij zo, tenminste dat was bij mij zo. Ik weet wel dat je een hele grote kans hebt om aangenomen te worden want disney heeft heel veel mensen nodig, en het helpt zeker wel dat je nederlands bent.

veel succes

robert

Hai Karlijn.

Sorry dat ik je niet eerder antwoord heb kunnen geven, maar was zelf een tijdje op vakantie. Ik las je berichtje nu net pas.

Maar ik zie dat Robert je al antwoord heeft gegeven op jou vragen. Ik meen me te herinneren dat ik Robert toendertijd ook een beetje op weg had geholpen door hem door te verwijzen naar onze zoon die daar toen werkte. ( Sinds vorige week niet meer)

Veel succes ermee Karlijn en Robert, ook veel plezier met het werken bij Disney.

Mvg, Roanna.

Salut Robert & Roanna,

Heel erg bedankt voor jullie reacties!

Ik heb inmiddels contact gehad met Disney, en ik mag op gesprek komen in Den Haag…Robert ben jij ook naar zo’n casting dag geweest? En wordt zo’n gesprek afgenomen in het frans? Woon jij trouwens intern bij Disney, en is dat aan te raden?
Vindt het allemaal erg spannend, maar heb er wel ontzettend veel zin in!

Groetjes,
Karlijn

Hallo allemaal,

Toevallig zeg ik was ook bezig om bij Disneyland parijs te gaan werken. Ik vroeg me wel nog een paar dingen af. Hoelang nadat je begint met solliciteren kun je ongeveer aan de slag?? En hoelang is de minimum periode dat je kan?

Bedankt!!!

Hoi mensen.

Ik las vrijdag j.l. dat het CWI een speciale Europadag organiseert in de Passenger Terminal Amsterdam met veel informatie, workshops en vacatures in Europa. Naast vele bedrijven en instellingen, zal Disneyland Parijs daar ook aanwezig zijn, om Nederlandse mensen te werven.

Ook zullen er taalinstituten, als ook instanties op het gebied van sociale zekerheid aanwezig zijn. Aldus het stuk, wat ik uit de Telegraaf heb gehaald.

Ik zou zeggen, een ieder die graag in het buitenland wil werken, op naar Amsterdam volgende week zaterdag.

Succes. Mvg Roanna

Even nog wat verdere info over de Europadag in Amsterdam

Openingstijden van 10:00 tot 16:00 uur. Toegang gratis.
Adres: Piet Heinkade 27
Amsterdam.

Ook dank voor info van Heeri, op een andere topic!

Mvrgr.Roanna

Beste Don-Juan,

Ook heel erg bedankt voor de info over Disneyland!

Groetjes Karolijntje

Hoi Allemaal!
Toevallig dat ik dit topic zie, ik heb namelijk zelf ook een sollicitatie gestuurd naar Disney. Nu kreeg ik de volgende e-mail terug, misschien dat iemand mij even zou kunnen helpen dit te vertalen…Ik begrijp namelijk niet alles…:

Type de réponse : Contact accepté

Texte de la lettre de réponse :
DISNEYLAND RESORT PARIS
Service Recrutement
BP 110
77777MARNE LA VALLEE CEDEX 4

Tél : 01 64 74 61 00

Nous avons bien reçu votre dossier de candidature et nous vous en remercions.

Vous êtes nombreux à avoir répondu à notre offre et il nous est, malheureusement très difficile de vous faire une réponse personnalisée, malgré l’intérêt de votre candidature. En conséquence, nous ne reprendrons contact avec vous qu’en cas de parfaite adéquation entre votre parcours et vos expériences professionnelles avec les exigences du poste pour lequel vous postulez. Nous ne pouvons pas vous donner plus d’explications par téléphone et nous vous remercions de bien vouloir en tenir compte.

Sans nouvelles de notre part dans un délai de 3 semaines, nous vous invitons à considérer que nous ne donnerons pas de suite favorable à votre candidature pour ce poste.

Sauf avis contraire exprimé , nous nous permettons de conserver votre candidature dans le cas où votre profil correspondrait à des recherches futures.

Nous vous remercions de votre intérêt pour notre société et souhaitons une heureuse issue à vos démarches actuelles.

L’Equipe Recrutement

Alvast bedankt… :smiley:

Hoi Sabine-b

Mocht je vandaag geen reactie,s hierop krijgen, zal ik voor je proberen het te laten vertalen, maar dat kan morgen pas. Dus even opletten morgen. Okè!

Mvgr. Roanna

Hoi Sabine-b

Ik heb jou zojuist via Wereldwijzer een persoonlijke mail gestuurd. Mocht je nog vragen hebben, lees ik het wel weer!

Mvgr. Roanna