Werken In Disneyland Parijs

hajjj
ik ben afgelopen weekend in Disneyland Parijs geweest en het lijkt me helemaal geweldig om daar te werken. Misschien heeft iemand dat al gedaan en kan mij wat info geven? ik ben 18 jaar en ik vind het heel leuk om met mesnen om te gaan en verschillende talen te spreken. Alle tips over dit onderwerp zijn welkom!!!
groetjes Mérie
merieverweij@hotmail.com

Hoi Mèrie.

Je kunt eens op hun website kijken. Daar staan links op hoe te solliciteren. Ik weet het nu even niet meer uit mijn hoofd, maar ik dacht dat het adres was: www.DisneylandResortParijs.com en anders ff zoeken bij Google. En anders kan ik je nog wel verder helpen want onze zoon en vriendin werken er momenteel ook. Dan vraag ik het even verder voor je.

Het is zeker leuk om daar te werken, al verdient het, vind ik, niet zo denderend. Maarja, je hebt wel even de tijd van je leven daar en leert heel veel mensen en culturen kennen. Ook de mensen met wie je werkt, ze komen van alle landen. Onze zoon heeft het er heel erg naar ,t zin en is momenteel zeer gelukkig daar!

Mocht je meer willen weten, zet het ff hier dat zal ik je proberen verder te helpen.

Groetjes Roanna. ( Ik was het afgelopen weekend ook in Parijs, voor de zoveelste keer) :slight_smile:

Hoi.

beetje een late reactie maar toch. Ik heb er 6 jaar geleden een half jaartje gewerkt. Je kan solliciteren bij een vestiging van Disney in Badhoevedorp. Als je aangenomen wordt, verzorgen ze je onderdak (wel duur) en kan je avontuur beginnen. Als je er aan komt krijg je een 2 daagse training en dan werken maar. Je werkt er gewoon 40 uur per week, dus tijd zat om parijs te leren kennen. Het is zeker de moeite waard, ik heb het er erg naar m’n zin gehad.

groetjes,
Richard.

Ook van mijn kant nog even een reactie. Ik zag dit berichtje net pas omdat ik hier niet zo vaak meer kom op dit forum.

Dat, van dat Badhoevedorp klopt inmiddels niet meer. Dat is nu Brussel. En voor de rest is er niet veel veranderd, voor wat betreft de sollicitatieprocedure. Onze zoon heeft samen met zijn vriendin zelf een appartementje gehuurd en dat is iets minder duur en wat meer ruimte.

Ze hebben het er nog steeds erg naar hun zin en spreken beiden nu vloeiend Frans. Ook hebben ze de mogelijkheid om van de zomer een trip naar Florida te maken om daar tegen gereduceerd tarief de Disneyparken en hotels te bezoeken.

Nu, ik hoop dat ik hier weer wat info heb kunnen toevoegen voor deze topic.
Mvg, Roanna.