Werken bij Disney

Hallo,allemaal!
Ik heb een vraag, ik zou graag in Disneyland willen gaan werken!
Ik werk nu bij het attractie park Walibi World (voorheen Sixflags Holland) als full-time attractie medewerker werk er nu 3 seizoenen. En misschien zijn er medewerkers van Disneyland Parijs of oud medewerkers die me tips kunnen geven. En of ik audities in Parijs moet doen of dat het gewoon in Nederland kan…Want ik woon zelf op Walibi World.

Zou heel graag tips willen als het kan!
Want ik ga 10 jun op vakantie naar Disneyland, of moet ik het daar navragen?

En is het een mogelijkheid dat je daar op het park kan wonen?! Want in Walibi World kan dat namenlijk wel dus vroeg ik me af of het daar ook kan?

Ik zal graag willen werken als Entertainment medewerker en als dat niet mogelijk is zou ik attractie medewerker willen worden.

Heeft iemand tips hoe ik het allemaal het beste kan aanpakken.

Wilt u mij dan graag een pb’tje sturen of mij emailen?

vriendelijke, groet Cris

Hallo liefhebbers…

Ik las vanmiddag in de Spits, dat Disneyland Parijs op zoek is naar een nieuwe Donald Duck en Mickey Mouse.

Verder stond er nog, dat ze bij Disney graag Nederlanders willen hebben, vanwege hun talenkennis. Je kunt inlichtingen krijgen via het Centrum voor Werk en inkomen.(CWI) Ik denk ook wel voor andere jobs bij Disney.

Dus… solliciteren, voor hen die daar graag willen werken. :wink:

Succes ermee… Groetjes Roanna.

www.magischenachten.nl
Zelf ook bij disney gewerkt. geweldige ervaring. zeker doen.

Ik heb ook bij Disney gewerkt 2 jaar geleden met kerst en oud en nieuw, vanuit school, ik zit/zat op het ROC van Amsterdam Airport in Hoofddorp en in het 2e jaar vroegen ze met kerst en oud en nieuw leerlingen van onze school voor 2 weken met kerst en oud en nieuw, de week voor de kerst vakantie en de eerste week van de kerstvakantie hebben we er gewerkt, ik geloof dat we 2 januari teruggingen…

Ik werkte bij de Space Mountain (de oude toen nog) ik verkocht de fotos die er gemaakt waren tijdens de attractie, ik ben zelf ook Frans althans half mn moeder is frans maar spreek dus ook Frans, en ik heb wel een leuke tijd gehad aangezien ik ook met m’n collega’s kon praten en heel veel mensen in eigen taal kon helpen, nederlands, frans, duits, spaans, engels (dit leer ik op school) ik zou het alleen niet nog eens doen, als je bv in de bedrijfskantine zat vond ik alle mensen van de parade erg arrogant doen keken op je neer, zeker als ze horen dat je niet frans bent (ik sprak natuurlijk met mn klasgenoten gewoon Nederlands) maar op zich een leuke ervaring, we sliepen in een residentie met allemaal Nederlanders die alleen voor 2 weken daar kwamen werken uit heel nederland, dit was heel gezellig. Met oud en nieuw was het niet normaal druk in het park enmet kerst natuurlijk ook.

Maar voor de schermen is toch heel anders als achter de schermen…

xx

ps: ik heb er dus gewoon via school gewerkt.

Hoi mensen,
Ik zie juist dat er echt super veel mensen zijn die zich will aansluiten bij het team van disney. Ik zelf ook, ben 18 jaar, en ben een opleiding bezich voor
Elektriciteit en elektronica, Ik zou echt graag wille werken aan attracties voor onderhoud, en reparatie’s, Zouden jullie mij alstublieft verder kunne helpen, bv… Krijg ik een Extra opleiding van daar ? waar kan ik dat vragen ? Kan ik een proef periode lopen?

PS. Roanna, Ik heb vernomen dat je zoon daar dus werkt, zou jij mij niet verder kunne helpen ?
Een dankje van vooraf !

Beste Gregoviets.

Die heeft daar gewerkt. Is inmiddels weer zo’n ruim 2 jaar terug.

Zal je even een pb tje sturen met emailadres.

Groetjes en suuces ermee.

Hallo,

Ik wil graag stage gaan lopen in Disney! Heeft iemand enig idee waar ik hiervoor kan solliciteren?

Groetjes Alyssa

[EMAIL=“nicole.korssen@disney.com”]nicole.korssen@disney.com
casting voor Disneyland Resort Parijs voor werk en stage

Ik had een aansluitend vraagje…kun je haar dan gewoon in het Nederlands mailen of moet dat in het Frans?

Groetjes van Marinka!

Hoi Marinkavrancken.

Ik denk het liefst in het engels. Probeer anders in het Nederlands en Engels, als je Frans niet zo goed is.

@Gregoviets: Ik zie dat je ook online bent. Hoe is het met jou gegaan? Heb je er nog gesolliciteerd?

Oke ga ik doen! Bedankt he?:smiley:
Hoop echt zoo dat ik er kan werken…:smiley:

Graag gedaan en ik hoop echt dat het je lukt. Zoals je wellicht hier ergens gelezen hebt, heeft mijn zoon daar ook 2 x 2 jaar gewerkt en hij zegt nu nog steeds… het was de tijd van mijn leven. Zo leuk dus!! Hij heeft net begin Juni, een reunie meegemaakt in Disneyland Parijs met heel veel oud medewerkers van over de hele wereld.

Succes ermee en laat eens weten of het wel of niet wat wordt. :wink:

Hoi!

ja ik zou graag maximaal 6 weken rond Kerst willen, maar ben bang dat zo’n contract minimaal 8 maanden is, dat heb ik ergens gelezen en dat vind ik nogal lang:(!

Groetjes, Marinka!

Hey Marinka.

Je kunt het altijd vragen en voor de kerst zou ik nu al beginnen met solliciteren voor eventueel een vakantiebaan. Ze hebben juist rondom die tijd en zoals nu (vakantietijd) mensen nodig.

Mocht je meer vragen hebben, laat het maar weten kan ik je misschien ook weer ff door sluizen via de mail met mijn zoon, die veel vragen kan beantwoorden. Meer dan ik in ieder geval. :biggrin: Hij is alleen momenteel niet thuis. Is het hele weekend naar NordSeaJazz-festival.

Laat maar weten. :dag:

ik werk bij disney…
als je rond kerst wil werken is dat geen probleem hoor…
met kerst hebben ze altijd mensen nodig. Mail gewoon naar nicole.

En er zijn verschillende soorten duur van contracten,maar ligt er aan aan waar je wilt of kan werken. want niet alle banen zijn meteen beschikbaar etc

Nou, kijk eens aan dan. Beter kan niet. Julia kan je misschien al verder opweg helpen.

:wink: Groetjes.

Bedankt iedereen,ik hoop dat het lukt!:biggrin:

hoi allemal,

Ik heb dus een brief opgestuurd, en ze antwoord niet terug als het niet in het frans is, ze reageren ook niet, als ze de mensen al hebben jammer, want dan weet je nooit hoelang je moet wachten,
Ik was al van plan om met zo een groep mee te gaan om te werken, die gaan naar daar en stellen hun zelf voor…Alleen je frans moet je bij je hebben zonder dat ga je door een hel…de eerste 2 maanden. Ik ben er zelf geweest en ze hebben mij een rondleiding gegeven, nu weet ik niet wat ik verder ga doe, als je msn hebt ofzo, kun je me dan even toevoegen de mensen die werk zoeken bij disney, Want normaal als je met meer bent, heb je meer kans, en je kunt elkaar helpen :wink:
( [EMAIL=“Party_to_hell@hotmail.com”]Party_to_hell@hotmail.com )
vriendelijke groeten greg

Hoi Greg!

Ik heb je net toegevoegd op MSN!
Jij had mij ook ene privebericht gestuurd maar weet niet wat erin stond wat kan op de een of andere manier geen berichten openen, dan meldt ie mij af!
Maargoed…ik heb nog geen reactie van haar gehad, maar het is ook nog maar net weekend geweest…ik hoop dat ik nog een reactie krijg, want zou er graag werken, ik hou jullie op de hoogte, en anders stuur ik Disney gewoone en mailtje of mail ik haar nog een keer;)!

Groetjes, Marinka!

Verdorie nog geen mail terug en het is al woensdag en heb hem zondag gestuurd…:frowning: Wat nu?:S!

Marinka.