Euro Disney

Hallo,

Ik zou graag willen gaan werken in Frankrijk om mijn frans te verbeteren. zou dit willen doen in de periode van ongeveer 1 April tot eind Mei…
Heb gehoord dat er in Euro Disney veel werk is, maar ik kan daar niets over vinden…wie kan me er misschien bij helpen ???

Of wie weet misschien een camping in Frankrijk waar ze nog mensen nodig hebben ??

Hoor het graag,

Groeten Joep

Hallo Joep,

Goed idee om je frans te verbeteren.
Heb je al bij Google gezocht onder EURODISNEY ?

Veel succes,
Paul Subelack

PS: een ***** site voor Frankrijk kun je vinden op http://perso.wanadoo.fr/bavelaar/nieuw/sit…ofrankrijk.html

Mag ik even verbeteren? Als je bij Google gaat zoeken, het is allang geen Eurodisney meer maar, DisneylandResortParijs. Probeer dat eens.

Succes. Joke.

Hoi!

Ik heb ooit een mailtje gestuurd naar Euro Disney voor werk. 3 maanden daarna kreeg ik pas een mailtje terug, dat ze intakegesprekken over werken in Euro Disney in Parijs zouden houden.

Hoi Angela.

Dat is inderdaad wel erg lang voordat ze van zich hebben laten horen. Probeer anders eens een gewone brief met een open sollicitatie. Een kennis van mij had dat ook gedaan en kreeg best wel gauw bericht erover. Wel moest ie ervoor naar Brussel komen. Eerder was het altijd hier in Nederland in Hoofdorp. Ik weet ook niet waarom je nu zo ver weg moet voor die gesprekken. Hij werkt er nog steeds en heeft het erg naar zijn zin.

Gr. Joke