Werken bij Disney

dat is normaal dit soort zaken duren soms 2weken , dus gedult

Oke:)!

wat bedoel je met door een hel gaan de eerste 2 maanden?

ik vind je post erg onduidelijk en raar

waarom ga je niet langs het cwi, daar hebben ze regelmatig castings via disney

Hoi Julia!

Ja, die stap ga ik ook ondernemen als ik geen reactie op mijn mail krijg, maar ik wou het het liefste eerste via de mail proberen…

Marinka.

hallo

graag zouden mijn vriend en ik ook in disney gaan werken,het liefst voor langere tijd… Nu vraag ik me af hoe het allemaal in zijn werk gaat met solliciteren enzo,ben vooral benieuwd hoe het zit met woonruimte en wat je allemaal moet kunnen… zou iemand mij willen helpen?? las dat Julia in disney werkt hoop dat die me kan helpen… kuzz jose

neem contact op via het cwi bij jou in de buurt, via het cwi geven ze regelmatig castings…

en woonruimte wordt geregeld. er zijn 3 residenties voor de mensen die er werken

hoi Julia

Bedankt voor de snelle reactie… en de info… is het duur om daar te wonen en we hebben 2 honden is dat een probleem denk je?? wat doe je zelf in disney en waar heb je voor geleerd?? groetjes jose

ik woon via disney in een van de residenties, dat is wel goedkoper dat wel, maar je hebt bijv minder vrijheid dan dat je een eigen app hebt. In de disney residenties mag je geen huisdieren hebben. Dus als je je honden meeneemt zul je zelf iets moeten zoeken.

ik werk achter de receptie bij een van de disney hotels.

zo weer een supersnelle reactie erg fijn… is het wel te doen in de buurt woonruimte vinden en misschien een stomme vraag maar verdient het een beetje disney of valt dat tegen? en je zegt goedkoop wonen in residentie wat is goedkoop?? Heb je ook een recreatieve opleiding gehad om daar te kunnen werken achter de receptie?? zijn er ook groei en opleidings mogelijkheden binnen disney?? kuzz jose alvast weer bedankt

iedereen die pas begint in disney verdient het zelfde, hoe langer je er werkt hoe meer je kan verdienen.
ik woon voor 255 euro in de residentie hier.
ik heb een toeristische opleiding gedaan, maar ook zonder die opleiding kan je achter d receptie, als je maar frans en engels spreekt ( hoeft niet vloeiend)
ja en je kan ook doorgroeien in disney

@Doosje83:

Je zou eens in de buurt van Bussy St Georges kunnen kijken/informeren voor woonruimte. Vaak kun je samen met iemand een appartement delen, om zo de kosten te drukken en je hebt toch iets voor jezelf. Zo heeft onze zoon het altijd daar gedaan.

En over de verdienste… nou het verdient niet veel, maar ik denk dat je het daar ook niet alleen voor moet doen. Gewoon alleen al de ervaring om daar te mogen werken is al een belevenis op zich.

Heel veel succes ermee.

hoi julia

zie het nu pas,maar zag dat je gisteren al terug gemaild had… helemaal super… het kriebelde al om het te gaan doen maar met die mailtjes van jouw begint het alleen maar meer te kriebelen… nu snel aan onze cursus frans beginnen… mijn vriend vraagt wat het startsalaris is?? weet je dat nog of niet?? en hoelang werk je er zelf?? werken er veel nederlanders?? en de huur voor in de residentie is echt goedkoop wat heb je dan aan ruimte?? woon je daar alleen of is het te vergelijken met een studentenhuis?? hoor graag weer wat van je groetjes jose

je verdient ong 1250 per maand, ik hou 850 over aangezien er 255 van de woonruimte af gaat en nog wat andere belastingen.
iedereen verdient het eerste jaar ong het zelfde
mocht je eigen woonruimte hebben geregeld dan weet ik niet hoeveel je overhoudt.
de woonruimte van de residenties is niet echt super hoor… maar wel te doen voor 255 euro. je moet het maar treffen met je kamer genoot.
ik werk er nu ong 7 maanden,maar waar ikwerk is er naast mij nog maar 1 nederlander…
volgens mij werken de meeste in het park zelf.

hoi Julia

het salaris is best te doen voor een startsalaris… is je residentie dan te vergelijken met een studenten kamer??

hoe ben je zelf in disney terecht gekomen?? en wil je er ook blijven?? hoe oud ben je eigenlijk zelf??

kuzz jose

via een vriendin die er werkte, heb toen contact opgenomen met mevr korssen en nu zit ik hier.
ik blijf tot eind december, 1 jaar disney is wel voldoende. ben 28 jr.
vergelijk t maar met een studentenkamer

ha Julia bedankt weer voor de reactie… kan je die mevrouw Korssen gewoon mailen?? en wat is haar emailadres?/ kan wel in het engels of niet?? hoeveel uur werk je? en is een jaar lang genoeg ja zou je niet langer willen blijven?? kuzz jose prettig weekend

@Doosje83 (leuk bedacht trouwens) :biggrin:

Zie hier op dit forum en zelfs op dit topic.

[EMAIL=“nicole.korssen@disney.com”]nicole.korssen@disney.com
casting voor Disneyland Resort Parijs voor werk en stage

Graag gedaan. :zon02: In het Nederlands en anders in het Engels.

ha roanna

kan het ook in het nederlands ja?? dat is wel superhandig… kuzz jose

ha roanna

zag dat je al eerder berichtje had gestuurd dat had ik niet gezien… we willen samen in disney gaan werken,mijn vriend en ik en nemen onze 2 honden ook mee… dus een woning delen lijkt me niet handig… groetjes jose