Werken bij Disney

Hey doosje.

Dan is het inderdaad handiger om zelf woonruimte voor jullie beide en de dogs te zoeken.

ha roanna

dat denk ik ook maar zal ook een hele opgave worden… kan ik echt in het nederlands mailen naar die mevrouw korssen

ikwerk 5 dagen in de week , 8uur per dag… shifts van 7-15 / 8-16 of van 15-23
nee langer wil ik niet…

ze is nederlandse dus:D

hallo allemaal, ik zou ook graag in disneyland parijs willen werken of in disney world in florida. maar hoe oud moet je daar eigenlijk minimaal voor zijn?

disneyland parijs 18 jaar

Hoi iedereen!

Sorry dat ik al een tijdje niks van me heb laten horen, maar ik ben ook best veel op vakantie geweest en had het best druk met andere zaken;)!
Een tijdje geleden (18-7) heb ik bericht gekregen dat ik mag solliciteren op 2 oktober in Den Haag voor de Kerstvakantie:)! Wauw!:smiley: Ik ben nog steeds in de wolken:D! Ik hoop dat alles goed komt, ik hou jullie op de hoogte!

:dag: Marinka.

@Marinka: Wauw… wat goed dan hoor! Ik hoop voor je dat je aangenomen word. Wel even laten weten hier he!! Succes in ieder geval gewenst. :dag:

Dankje:D!

Ik ben er zo blij mee! Ben alleen wat bang dat ze me misschien te klein/ te jong vinden lijken…ik heb namelijk ene groeiachterstand dus hoop niet dat dat iets uitmaakt:S!

:dag:Marinka.

Hoi Marinka. Dat zou toch geen probleem hoeven zijn. Ligt natuurlijk ook wel aan de werkzaamheden die jij zou willen/kunnen verrichten, maar volgens mij hebben ze daar heus ook wel een oplossing voor. Helemaal als ze zien, hoe gemotiveerd je bent. Komt vast goed.

Hallo Roanna!

Ik wil je heel erg bedanken voor jouw vertrouwen erin! Dat is iets wat bij mij helaas altijd een beetje ontbroken heeft…
Ik hoop dat alles goed komt, want ik wil het zo graag!!!
Nu, maar wachten tot 2 oktober!

:dag:Marinka!

Hey,

mijn vader kwam van de week thuis met het nieuws dat Disney nogal moeite had met het vinden van medewerkers.
Nu heb ik in mei besloten om na het afronden van mijn opleiding een jaar naar frankrijk te vertrekken, dat is in de zomer van 2009. Opzich weet ik nog niet precies wat ik wil en kan gaan doen in frankrijk, wel ga ik dit jaar een cursus frans volgen aan de Alliance Francaise.

Nu is mijn vraag, wie heeft er ervaring met het werken in disney? wat voor werk, wat verdien je, slaap/woonplaats, hoe is de sfeer? Kortom, wie kan mij alles vertellen over werken in Disney?

toevoegen op msn of mailen: [EMAIL=“x.strawberry_@hotmail.com”]x.strawberry_@hotmail.com

dankjewel!

gr,

Merel

t-rex lees het topic nog eens goed door…
kom dan terug met nieuwe vragen

en disney heeft geen moeite met medewerkers zoeken, er zijn alleen te weinig nederlanders aanwezig en die zijn hard nodig

Hey,

Ik zou het echt leuk vinden om in Disneyland te werken. Ik zit nu in HAVO 5 en weet nog niet wat voor vervolgopleiding ik wil gaan doen. Sommige gaan dan een jaartje er tussenuit naar Australie. Ik zou het te gek vinden om voor een jaartje in Disneyland te werken. Ik zit alleen met een probleem. Ik ben een vroege leerling en ben nu 16. Volgend jaar ben ik dan 17, maar je mag pas bij Disney werken als je 18 bent. Dat vind ik best vervelend. Ik weet nog helemaal niet wat ik wil gaan doen.

je kan ook taalcursussen gaan volgen.
kan je in het buitenland werken en de taal leren.

http://taal-reizen.startpagina.nl/

1 like

hey hoi!!
ik zou ook graag in disneyland willen werken

het is altijd al een droom geweest om in de optochten mee te lopen en in zo’n pak te zitten.

lees ik nou goed, dat je als je dat wilt doen bijna geen frans hoeft te kennen? is echt een ramp met frans!!! of is het beter toch een cursus te gaan volgen?

heeft even heel veel vragen
hoe gaat dat met de solicitaties? wat moet je doen, wat zijn de eisen enz heeft iemand ervaringen met nl in de optochten?

en natuurlijk waar kun je terecht voor een sollicitatie?

alvast bedankt!!!
groetjes Rianne

Beste alwaysXme.

Ik raad je eerst even aan op dit topic vanaf pagina 1 te lezen, omdat heel veel vragen die jij nu stelt, al beantwoord zijn. Kom je er dan niet uit. kun je altijd een van de “deskundigen” en met name Julia27 een PB sturen, voor meer info.

Heel veel succes ermee.

PS: Anders aan mij en ik kan het eventueel weer verder voor je vragen. :wink:

tnx!
heb even helemaal doorgelezen. was gister avond te lui… nu had ik tijd;)

die mailadres van nicole krossen werkt nog steeds? kan je daar ook eerst informatie opvragen? enz?

bednakt trouwens voor de snelle reactie!
groetjes rianne

ja dat email werkt nog steeds

en voor de parade heb je weinig frans nodig…

en een cursus frans is wel handig hoor aangezien je dan in Frankrijk woont… je moet je wel aanpassen

okey (ja ik dacht al da tje wel wat frans moet kunne… maar hmzz… niet al te beste frans:))

maar bednakt! gaat er achter aan

groetjes