Dank je voor de vertaling!
Het is echt heel vreemd, maar ik krijg nu een e-mail binnen van Disney in het engels… En hierin staat dat ze nog wel naar mensen op zoek zijn, dus ik ga maar even bellen denk ik.
Toch heel erg bedankt!
Dit is vooral gericht aan degene die al een sollicitatie gedaan voor Disney. Ik heb mijn cv doorgestuurd om daar een stage te lopen, ik weet niet of jullie voor een stage of voor vast werk willen gaan maar ik vraag me af hoelang het duurde vooraleer ze weerstuurden??? Ben hopeloos op zoek naar een deftige stage in Frankrijk en wil zo snel mogelijk bevestiging.
hallo!
ik lees hier veel ervaringen over het werken bij disneyland paris, nu heb ik een vraagje aan jullie:toen je in disney werkte, heb je toen veel frans gepraat?(met collegas, baas,gasten)
het lijkt me namelijk super om daar te werken, maar mijn hoofddoel is frans spreken, alvast bedankt!
charlotte
Ik wil graag in januari/ februari 2006 in Disney gaan werken. Hebben mensen tips over hoe lang van tevoren je een brief moet sturen? Ik werk van september tot en met eind december op een kasteel vlakbij Parijs, dus is het dan eventueel mogelijk om in Parijs een sollicitatie gesprek te houden? Er is toevallig geen telefoonnummer/mailadres waar je naartoe zou kunnen bellen/mailen als je meer vragen over werken in Disney hebt?
Ik ben geinteresseerd in een baan bij Disney, en woon al in Frankrijk.
Waar ik benieuwd naar ben, is of ze alle Nederlanders wel aannemen.
Zijn er mensen geweest die een soll.gesprek hebben gehad, en waar het uiteindelijk negatief mee is afgelopen?
Wie heeft er die ervaringen gehad?
Of iemand die diverse keren gesolliciteerd heeft, en die er toch nog heeft gewerkt…?
Andere vraag: Wat is nu belangrijker bij D. , dat je frans kunt of is de engelse taal belangrijker…?
Ik ben ook aan het spelen met de gedachte eens wat te gaan ondernemen op het gebied van DLRP.
De enige vraag ik die hier ook met vele heb is, hoe goed moet het Frans zijn aangezien ik als doel heb om bij een attractie te willen staan zeg maar.
Van sommige mensen hoor ik dat ze je kunnen ontslaan als je je Frans niet voldoende beheerd. Ik beheers in ieder geval mijn Engels en Nederlands prima en ik spreek nu een klein beetje Frans.
Aangezien ik voor een cursus zou willen gaan op het gebied van Frans voordat ik wat onderneem zou ik dus willen weten wat de “standaard” is zeg maar.
ik ga niet werken in disney land maar heb wel een andere stageplek gevonden in parijs in de periode van jan t/m ongeveer juli 2006. Ik vroeg me af hoe jullie kamers hebben gevonden in Parijs. Misschien dat jullie links en tips voor me hebben.
Zoals bijna iedereen hier wil ik ook graag werken bij Disney… En nu heb ik de site van disney al bekeken, maar daar staat alles in het Frans over hoe je kan solliciteren. En ik kan wel een beetje frans maar zo goed nou ook weer niet Nu vroeg ik me dus af of jullie misschien weten waar ik (in Nederland) mijn sollicitatiebrief heen moet sturen en hoe het dan gaat als je wordt uitgenodigd voor een geprek… Ik hoop dat een van jullie me kan helpen, in ieder geval alvast bedankt.
Ik heb nog een paar vraagjes, hoe lang moet je minimaal in disney werken? Is dat 1 maand of 3 maanden? En hoe zit het met naar het werk komen? Want ik heb gehoord dat je in de omgeving van Disney een acomodatie van disney kan huren, maar hoe moet je dan naar disney komen? Met openbaar vervoer (en is dat goed? Of moet je met de pendelbussen waar de gasten ook in gaan?), of had jij daar een auto? Sorry dat het een beetje een onsamenhangend verhaal is maar ik wil ook zoveel weten. Ik heb trouwens ook een berichtje schter gelatenop je mail van wereldwijzer. Bedankt voor alle hulp en alvastveel plezier voor de komende tijd in Disney!!
Je kan dus inderdaad huisvesting (groot woord voor 1 bed in een gedeelde kamer in een app van 6 pers) krijgen van disney. JE moet zelf naar marne la vallée chessy komen met de trein (of vliegtuig maar dat is duurder), en dat is heel makkelijk om te doen. Je krijgt je heenweg en definitieve terugweg (dus niet als je tussendoor terug naar huis gaat) ook terug aan het einde van je contract. De eerste dag dat je aankomt moet je 1 halte verder met de metro en dan wordt je opgevangen en wordt je per auto naar je residence gebracht. Als je daar eenmaal bent ben je op jezelf aangewezen dus dat betekent de bus! maar van een maandabbonement (47 euro) krijg je als werkende 50% terug en als staigaire 100%. Voor de rest ben je vrij om een fiets aan te schaffen, is een dikke 20 min fietsen…
Minimum van 2 weken, dat is dan in de kerstvakantie en maximum van 15 jaar ofzo dus alles is mogenlijk.
Haha, ja ik zag het net toen ik dat berichtje had geplaatst… dat jij al wat had terug gestuurd… <<
Het is wel heel erg fijn om zo al aan allerlei informatie te komen Ik ga binnenkort mijn sollicitatie brief versturen en dan hoor ik het wel (hoop ik) Ik zal je in ieder geval op de hoogte houden! En als ik weer eens wat wil weten dan hoor je van me ^^
Even een vraagje…
Waar moet je die brief naartoe sturen dan?
Ik wil graag werken en stage lopen in disney maar ik zoek al weken op internet maar ik kan niks vinden.
Kunnen jullie mij helpen, hoe en wat?
moet de brief in het frans? leg t mij alsjeblieft uit.
Groetjes lynn
mijn naam is susanne van dijk en ik wil al heel lang in disneyland gaan werken nu kan ik er via school heen maar heb geen frans in mijn pakket weet u of dit erg is of mag ik misschien ook het email adres van u zoon om dat aan hem te vragen