Werken bij Disney

amanda.findikian doet de stages maar de casting gaat nog altijd via nicole dus spreek je nederlands, engels en frans én ben je een doorzetter ? DOEN !! [EMAIL=“nicole.korssen@disney.com”]nicole.korssen@disney.com

hoi allemaal,

ik wil ook graag werken bij euro disney parijs heeft iemand een site voor me waar ik kan kijken naar vacatures?

groetjes

het staat nog nergens geschreven hoor:tssk:

[EMAIL=“nicole.korssen@disney.com”]nicole.korssen@disney.com

volgende keer ff wat meer inlezen

Hallo allemaal. Ik lees zojuist alle berichten en ik heb al veel informatie gevonden. Ik wil er dus ook gaan werken. Ik wil graag in de Entertainment gaan(parades, characters zoals. Mickey, Pluto, Donald enz. Lukt het me niet om in de Entertainment te komen dan wil ik altijd voor de verkoop gaan.

Ik had alleen een aantal vragen.

1. Als je daar gaat werken, hoe gaat dat in z’n werking met wonen/verblijven. Zoals ik van sommige heb gelezen is dat je een soort van apartement krijgt. Maar ik ken iemand die daar 9 maanden heeft gewerkt en die boven in één van de winkels in het park een soort kamer had, maar die krijg je maar 6 maanden en daarna moet je een eigen woonplek zoeken.

2. Nemen ze je snel aan. Of is het echt 10 van de honderd die ze aannemen.

Groetjes.

wie heeft jou wijs gemaakt dat er IN het park appartementen zijn? die zijn er helemaal niet in het park

woonplek is gewoon via disney geregeld( 280 eur0), maar dan zit je wel met 2 of meer op een appartement

wil je in je eentje een studio kan ook, maar ben je duurder uit ( ong 400)

en voor de parade is een lange wachtlijst

en wil je in de boetiek / verkoop werken, gewoon het mail adres mailen van nicole korssen

Hartelijk dank voor je reactie. Goed dat ik dat dan weet.
Een woonplek samen is toch fijner. Woon ik alleen en ik voel me alleen (alhoewel ben je in de entertainment continu aan het werk) kan ik moeilijk zeggen kom bij me wonen. Woon ik samen en ik wordt gek kan ik altijd even weggaan om even tot rust te komen.

En inderdaad. Ik heb net ook van een vriend gehoord die zojuist vandaag nog is aangenomen dat er een lange wachtlijst was. Hij zij dat ze mensen gauw aannemen alleen is het gewoon wachten tot ze je nodig hebben.

Stuur ik Nicole Korssen een mail zal ik het in het Engels doen. Maar wat moet ik er nou bij zetten. Mischien CV? of alleen een mail waarin staat dat ik er wil komen werken.

Nogmaals hartelijk bedankt voor je bericht.

Groetjes.:dag:

nicole is nederlands, dus je kan gewon in het nederlands mailen.

moet ik amanda mailen voor informatie over werken in disneyland!?

Nicole voor werken in Disneyland Paris, Amanda voor stages

Hallo:dag:
Nee hoor mailen hoeft nog niet hoor.
Ik kijk nog even. Ik ga volgend jaar auditie doen voor in de entertainment. Dus ik probeer daar nog wat informatie over te vinden. Maar mailen is nog niet nodig.
Maar bedankt dat je me wilt helpen.

Groetjes.

Dank je wel.:wink:

Ik heb gemaild, en ik kan uiteraard niet wachten op antwoord!
maar hoelang moet ik ongeveer geduld hebben?

hoi hoi

Ik wil net zoals vele anderen hier op deze site heel graag werken bij Euro Disney.
Ik heb nicole vorig jaar zelf ontmoet omdat ik eigenlijk de opleiding zou volgen in apeldoorn die speciaal voor disney was bestemd.
Helaas ging dat niet door omdat ik een niveau lager had als dat de opleiding vroeg.
Ik spreek geen frans maar ga wel een cursus volgen, moet je vloeiend frans kunnen spreken om er te kunnen werken bij bijvoorbeeld de receptie van een hotel.
Heb namelijk al wel mijn diploma voor administratief medewerker.
ik spreek nederlands, engels, niet vloeiend maar goed genoeg duits.
En dan nu nog cursus frans, zal dit voldoende zijn?

groetjes :dag:

ja hoor is voldoende

mijn duits is ook niet perfect, verre van dat, maar toch check ik de duitsers in ( gewoon nederlands en duits mixen is altijd goed :D)

haha oke nou dat zal dan zeker moeten lukken.:teeth:
Ik kreeg zelfs een bericht van nicole zelf terug dat ze het niveau van frans altijd test. Dus moet gewoon even goed aanpoten met me cursus frans.
Dan komt het allemaal wel goed denk ik :dag:

Hoi allemaal,

Ook ik wil graag stage lopen in Disneyland. Het liefst in een van de hotels, omdat ik de opleiding Front Office niveau 4 volg en dit vooral gaat over de receptie. Mijn frans is uiteraard verre van perfect, heb havo 5 frans, maar weet niet of er genoeg is blijven hangen. Wel spreek ik vrij goed engels, mijn duits is ook redelijk goed en met spaans ben ik net begonnen. Weet niet of ze dit voldoende vinden. Mijn stage periode begint op 4 april 2011.

Ik heb eerst de forum is even goed doorgelezen voordat ik met mijn vragen kwam…
Nu ben ik een beetje in de war geraakt bij het stukje wie je nou precies moest mailen.
Moet ik Nicole mailen voor de stages of toch Amanda? Wanneer je hun mailt, kan dit ook bij amanda in het nederlands, moet er een cv bijgevoegd zijn?

Ik hoop dat iemand me wat verder op weg kan helpen.

Groetjes. yvonne.:dag:

Bonsoir tout le monde!

Voor mijn opleiding leraar Frans ben ik deze zomer ‘verplicht’ om minimaal 6 weken in Frankrijk te werken. (Niet dat ik dit erg vind hoor ;))
Via dit forum kwam ik bij dit onderdeel over Disney en was meteen enthousiast.
Maar toch kwamen er wat vragen omhoog borrelen:

1. Kun je zelf aangeven hoeveel weken je er wilt werken? (qua functie maakt het mij niet veel uit receptie/kassa/entertainment etc.)
  2. Hoeveel Frans wordt er überhaupt gesproken?
    Als dit erg weinig is, heeft dit voor mij weinig nut namelijk, want dat is juist het doel van deze séjour.

Merci,
Anneloes

Anneloes
de voertaal in ons bedrijf is frans. Ik heb al meerdere personen aangenomen die een leraar opleiding frans doen. In de zomer moet je juli en augustus werken dus minimaal 2 maanden beschikbaar zijn. Je kunt je CV online zetten en naar mij mailen [EMAIL=“nicole.korssen@disney.com”]nicole.korssen@disney.com tot hoors nicole

Hoihoi
Ik kan helaas dit jaar geen goede studie vinden en wil een tijdje weg uit Nederland. Nu lijkt me werken in Disneyland echt geweldig. Maar kan iemand mij wat meer informatie geven. Ik heb natuurlijk alles op dit forum al gelezen. Maar hoe zit het met werktijden, weekenden, vervoer, residenties. Ik wil gewoon wat duidelijke basisinformatie (zodat ik mijn ouders kan overtuigen om in Disney te gaan werken) Ik ben nu nog 17 maar ik word augustus 18, Ik wil vanaf september ofzo gaan werken, is het mogelijk om nu al te solliciteren of heeft dat nog geen zin.
Alvast bedankt voor iedere informatie!!
Groetjes Heleen