Kathmandu is altijd of ik thuis kom. Dan loop ik bekende restaurantjes binnen en zeggen de obers" Ah, je bent er weer." Altijd gezellig. Maar goed, dat is deels werk. Waar ik ook al vaak geweest ben en zeker weer heen ga is Goreme in Cappadocië, omdat het er nog steeds zo ontzettend relaxt is.
Dat zegt mijn vader ook maar is complete onzin. Natuurlijk is het leuk om weer eens terug te komen vooral omdat de situatie dan veranderd is. Bijvoorbeeld Parijs in 2007 en in 2010: in 2007 sprak om een één of andere reden bijna niemand Engels maar in 2010 kon ik met mijn Engels overal terecht zonder dat ik Frans hoefde te praten. Dat vind ik eigenlijk best apart…
Naar Rockport, Canada zou ik graag terug willen en dan nogmaals de 1000-island cruise maken.
Wij gaan ook nooit 2x naar dezelfde stad… van de 34 landen die wij bezocht hebben. Gaan wij as. december
voor het eerst, voor de tweede keer naar een stad terug (Marrakech)
Ook landen doen wij niet vaker aan (behalve Italie 3x en Spanje 2x in mn jeugdjaren…)
Vind het gewoon zonde want er zijn nog zoveel andere landen/steden om te bekijken.
Wij hebben New York City nu twee keer bezocht, ik zou zo weer gaan, wat een heerlijk stad is dat!!
Ik vind het toerisme gedrag van Nederlanders erg interessant. Daarom doe ik een onderzoek naar dit gedrag.
Zouden jullie deze enquête voor mij willen invullen?
Alvast hartelijk bedankt!
Parijs !! Als ik daar weer ben geweest heb ik even genoeg van die stad maar iedere keer wil ik weer terug, ik ben er nu al 4 keer geweest
Sent from my HTC Desire X using Wereldwijzer
Korea (2x), Japan, Hong Kong (6x) en Taiwan (2x), omdat ik er vrienden heb en het prachtige landen zijn (en het eten!!!)! Ga ze over een paar maanden weer bezoeken!
New York… vorig jaar 10 dagen geweest en helemaal verliefd geworden. Ik moet maar beelden zien van deze stad en ik word helemaal week vanbinnen :wub:
Puerto de La Cruz , omdat daar vrienden wonen, verder Barcelona-Parijs-Berlijn-Hamburg en natuurlijk Amsterdam.
Paris!
Ushuaia, Patagonia /Argentina
Kan de post van EJGT letterlijk kopieren!
Ushuaia… wat een mooi plaatsje en het hele Patagonie… Droom nog vaak van die mooie reis.
Mocht ik het dichter bij huis zoeken, dan wordt het IJsland, Noorwegen en Schotland.
Rust, ruimte en natuur.
Zuid Afrika!!! Kaapstad&Durban, love it!
Via Wereldwijzer app
Probeer Ksamil in Albanie eens is dichter bij dan je denkt
Hoe was je daar eigenlijk. We waren daar met eigen huur camper vanaf Trelew
Met het vliegtuig naar Ushaia en met de bus er weer vandaan.
Thessaloniki , Barcelona en Krakow!
Italie
Stad Firenze,lijkt net een groot dorp, en toch elke keer wat nieuws.
New Zealand, simpelweg het mooiste land op deze wereldbol.