Hoi allemaal, ik wil me dus even voorstellen!
Ik zal de lijst maar invullen, want ik ben niet zo origineel wat dat aan gaat. En ik denk dat het gewoon het makkelijkst is voor allemaal!
- Reizen, vakantie of emigratie? Alles!
- Hoe heet je en waar woon je? Mijn naam is Robin (vrouwelijke versie), en woon momenteel in Rome
- Verliefd, verloofd, verloren? Hopeloos verloren… vreselijk verliefd dus!
- Welke landen heb je al bezocht? Ben nog niet zo heel ver buiten de deur geweest, maar dat komt vast nog. Het volgende heb ik iig wel al bezocht: België, Duitsland, Frankrijk, Denemarken, Engeland, Spanje, Portugal, Italië, Griekenland, Turkije, Kroatië en VS.
- Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken? Pff dat is een lastige vraag! Ik wil nog zoveel zien! Australië, Brazilië, Mexico, China, Thailand, Marokko, Indonesië… alles eigenlijk!
- Naar welk land wil je nooit meer? Ik wil nog een keer naar Istanbul, maar daarna ga ik nooit meer naar Turkije!
- Wat is het vreemdste souvenir dat je ooit hebt meegenomen? Ik ben niet zo van de souvenirs, ben meer een foto mens
- Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt? Heb mijn vriend in Spanje ontmoet, denk dat dat toch wel het hoogte punt was… Al was die hele reis wel heel erg leuk (Taalcursus van 3 maanden)
- Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt? **1x was mijn vader heel erg ziek en kwam in het ziekenhuis terecht, dachten dat hij het aan zijn hart had… Zelf ook in het ziekenhuis gelegen, super hoge koorts, uitslag en ademhalingsproblemen (beide in Turkije) **
- Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij is… **Heb ik niet! **
- Mijn favoriete luchthaven is… **Heb ik niet! **
- Mijn favoriete land is… **Italië en Kroatië **
- Mijn favoriete stad is… **New York en Rome **
- Mijn favoriete reisorganisatie is… **Ik regel alles zelf! **
- Wat zijn je hobby’s? **Muziek, foto’s, dansen, gezelligheid met vrienden en natuurlijk REIZEN! **
- Wat wil je verder nog kwijt? **Nu even niets
**