Welke stad in Thailand bezoek jij het liefste of zou je het liefste bezoeken? En waarom is dat zo? Staat jouw favoriete stad er niet tussen. Geef dan hieronder aan welke stad jouw voorkeur heeft.
Stem hierboven in de peiling en licht je mening eventueel toe! Je mag meer dan 1 antwoord geven.
Ik denk niet echt dat een stad is maar ik ben verliefd op Koh Tao dat is een eiland en als ik toch een stad zou moeten kiezen dan zou het Chiang Mai zijn.
Moet Pattani hier boven bij de keuzemogelijkheden niet gewoon Pattaya zijn !!! Pattani is dan wel een stad in (zuid) Thailand, maar nou niet echt een toeristenbestemming…
Wat is je favoriete stad ?
Vreemde vraag … als je er niet bij vraagt , waar je vanuit wenst te gaan.
Cultuur, geschiedenis,natuurschoon,strand ,shoppen, etc ……………….?
Volgende keer beter .
Jan W.
cha-am of huahin vind ik zelf een zeer goed alternatief voor pataya.
1 10e qua drukte van pataya, niet zo schreeuwend maar wel gezellig, hele goeie (schone) stranden goedkoop, en goede restaurants en hotels.
de eerste keer thailand vonden bij chiang mai een verademing na het drukke bangkok.
laatste keer thailand deden wij een andere volgorde: bangkok - pai - chiang mai. toen vonden wij (vier jaar later) chiang mai opeens reuze druk na het heerlijke rustige pai.
voor ons is nu pai een heerlijke bestemming, gemoedelijk, rustig, toch genoeg te doen voor een paar dagen. de weg ernaar toe is ook prachtig, met al die mooie roodgebladerde bomen.
Ja ik bedoelde echt Phetchabun maar er zeker nog veel meer fijne steden om te verblijven in Thailand is gewoon een heel fijn land.
ook voor iedereen alvast een fijn song krang helaas verblijf ik nu in Nederland maar begin juni ben ik weer terug.
groetjes Fransjes:THAILAND:
Phudin, maar dat komt omdat ik daar met mijn vriendin een woning bezit.
Verder mag ik graag bij elk bezoek aan Thailand enkele dagen in Bangkok verblijven.
je zal zeker gelijk hebben maar ik ben nog niet overal geweest in thailand maar dat ben ik wel van plan en inderdaad ik hou ook gewoon van thailand
kho ton rub tharn:zon02::zon02::zon02: