mijn stad is nonthaburi,daar heb ik mijn vrouw ontmoet,na 15 jaar holland is ze in 2004 teruggegaan naar haar stad om daar op 40 jarige leeftijd te overlijden aan kanker,ik wil er weer graag heen met onze zoon van 14,om zijn graf van zijn moeder te bezoeken,dit zal een droom blijven omdat ik hartpatient ben en de 60 net gepasseerd,
sowadee ,nonthaburi,pom la kuhn
is er geen familie in haar stad waar je zoon kan verblijven??/
mijn vrouw was wees,mijn zoon is nu in de dominicaanse rep.
maar ik niet meer de financiele middelen om hem het graf van zijn moeder te laten zien,doet me pijn,als mij wat gebeurt zal hij dat nooit meer vinden,
grt bedankt
Ik kan natuurlijk niet in andermans portemonee kijken.
Maar ik heb b.v. voor Juni een ticket geboekt bij air berlin en vlieg vanaf Dusseldorf naar Bangkok (rechtstreekse vlucht) voor 545 euro (retour) het verblijf in Thailand zelf is natuurlijk heel erg goedkoop.
Ik hoop dat ik hier iets mee heb kunnen helpen.
Succes, en ik hoop dat deze droom ooit toch mag uitkomen.
hallo,
dankje wel voor je mailtje,
maar mijn zoontje en ik wonen nu in de dominicaanswe rep.
als wij hier vandaan 2 tickets kopen zijn we ongeveer €2200.pp kwijt,
dan komen de verblijfs kosten nog over heen,
bedankt,
Dat is echt heel erg balen. ![]()
Ik hoop dat er toch nog eens een oplossing op jullie pad komt.
Heel veel succes
Angela
dankje wel,
het is voor hem erger dan voor mij,ik heb er 7 jaar gewoond,en hij 4 jaar,maar hij wil graag weten in welke tempel zijn moeder ligt,
ik ben de enige die dat weet,maar mss komt de tijd nog eens,
dank
grt
Phuket
heel Thailand is geweldig
maar voor de relax is voor mij Pattaya/Jomtien het
niks beter dan phuket
Inderdaad SIMILAN het ZUIDEN van THAILAND daar zijn de mooiste steden,dorpen en zeker
eilanden en PATTAYA dat is gewoon DISNEYLAND voor VIESPEUKEN en CRIMINELEN daar zien ze me nooit …
fijn het juiste commentaar te horen ,nochtans patong is ook aan het veranderen in een groot hoerenkot maar ja je hebt nog karon beach ,kata kamala en vooral surin beach ;toch wil iedereen patong zien daar er s’avond veel ambiance is ;je hebt er de bananas discotheek waar je met je eigen vrouwtje naar toe kan ook in de dag heeft patong een zeer modern schoppingcenter met intern merken ( ongeveer 500 winkels over 3 verdiepingen
voor de viespeuken is er de banghla road ,met als attraktie de ladyboys bar
toch plezant om te zien, daar er een paar echt gelijk missen uitzien ,op hun grote voeten na , hi hi
zo , ik kom al 6 jaar in phuket en rij elke keer bijna 500 km met mijn gehuurde brommer
voor mij hemel op aarde
als iemand vragen heeft ,ik ken phuket uit mijn zak ik ben net terug van curacao van een duikvakantie ,veel te duur en veel criminaliteit
geef mij maar azie ,daar kappen ze nog handen af als ze pikken !
Juist SIMILAN PATONG BEACH in PHUKET was 10jaar gelden al vuil en het water is vuil met te veel vjetskis dat zouden ze moeten verbieden maakt veel lawaai en vernietigt alle onderwaterleven dat merk ik als ik ga snorkelen daarom trek ik steeds verder het ZUIDEN van THAILAND in naar kleine eilanden daar blijft hopelijk de massa weg omdat het ‘gevaarlijk’ is met
de MOSLIMS…
THAISE vrouwen zeggen me NIKS ze zijn extreem materialistisch verouderen zeer snel en ik
hou van de ZON,zwemmen,snorkelen,fietsen,lopen,klimmen rondtrekken allemaal zaken die THAISE vrouwen haten…
Dit jaar ga ik eind AUGUSTUS 2maand naar INDONESIE ik vertrek in BALI ga lekker n de BIG WAVES jumpen en dan naar de GILI EILANDEN snorkelen en dan met de public ferry naar SULAWESI waar er gelukkig weinig toeristen zijn en prachtige stranden en de beste snorkel plekken van de WERELD.
Volgend jaar ga ik naar THAILAND voor een maand of 2 het word MAART of NOVEMBER recht naar het ZUIDEN kleine eilanden bezoeken en natuurlijk in PHUKET een motortje huren en wat rondrijden als je er rond die tijd ook bent dan zien we elkaar wel…
Weet je goedkoop logement in PATONG,KATA en KARA BEACH laat het me weten hoef geen AIRCO een ventilator een bed en een douche als het maar VEILIG en NETJES is is het okay voor mij…
Ik vind dit toch wel een beetje een kortzichtig vooroordeel ! Zoals niet elke Nederlander hetzelfde is, is ook niet elke Thaise hetzelfde.
Ik zou je ook willen verzoeken om je capslock uit te zetten. Bij voorbaat dank.
Hallo,
Ik ben het helemaal eens met dave een beetje kortzichtig.
gr van Moira
Na 30 jaar AZIE,AFRIKA,ZUID AMERIKA en de CARAIBEN weet ik dat de meeste AZIATEN de ZON ‘HATEN’ voor hen is het een last 99.9percent wil een blanke huid en voor effe het hoekje om nemen ze het openbaar vervoer of de brommer daarom noemen ze me steeds de’crazy man’
omdat ik ALTIJD in de ZON loop steeds/veel te voet ga en geen AIRCO of luxe wil,ik wil een land ECHT kenen daarom verblijf ik nooit in luxehotels eet in locale eettentjes op markten
en verblijf in’basic guesthouses’ zo leer ik ook een beetje de taal van het land waar ik verblijf…
Zo leer ik de mensen kennen en word ik overal uitgenodigd en vinden ze me steeds grappig…
Btw, hebben jullie allemaal je stem al uitgebracht op Thailand als favoriete vakantiebestemming ?
Op dit moment hebben we een kleine voorsprong genomen op Australie dus heb je je stem nog niet uitgebracht, dan kan je dit hier alsnog even doen:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=65561
Bij voorbaat dank !!!
Ik heb gekozen voor Chiang Mai… Bangkok vond ik te druk… en Patpong vond ik vreselijk… De nachtmarkt in Chiang Mai vond ik al een stuk leuker… Jomtien is niet mijn ding… Overigens kan ik nog niet echt oordelen aangezien ik nog lang niet alles heb gezien!! Korat+Khon Kaen+phitsanulok ben ik maar 1 nacht geweest… dus moeilijk te vergelijken…
Goed geciteerd Dave…
Hallo,
Ik vind het eigenlijk wel slim dat ze uit de zon blijven, zo lopen ze ook minder kans om huidkanker te krijgen. Een kleurtje is helemaal niet zo goed voor je. Ik ben veel in azie geweest en zit zelf ook in de schaduw die verkleuring hoef ik niet.
gr van Moira