Welk is jou favoriete plekje om te verblijven tijdens je vakantie in Thailand?
Ergens aan de kust,of vertoef jij het liefst in het noorden,of in het hart van Isan-country??
Duid hierboven één van de optie’s aan,en zet hieronder je favoriete plaats bij in de regio!!
Vb;Ik zit graag in het noorden en mijn favoriete stad is Chiangmai?
Ikzelf heb verschillende favoriete plaatsen in Thailand!
Als ik er één mag uitkiezen,dan moet ik zeggen Chiangmai !
In en rond Chiangmai heb je prachtige tempels(Wat Doi Suthep,Wat Umong)alsook een prachtige dierentuin,snakefarm,orcideeenfarm,watervallen,hotsprings en noem maar op!
Voor elk wat wils,ook in het noorden gaat ermeer gemoedelijk aan toe,dan in Bangkok!(rustiger)
Mijn voorkeur is Zuid-Thailand, maar wel als combi van verschillende plaatsen!!
Maar Bangkok vind ik ook geweldig, of Chiang Mai de 2de stad van Thailand maar oooooh zo relax. Eigenlijk is heel Thailand TOP!!!
:chin:ik ben graag in Phetchabun en omgeving maar paar dagen aan de kust is ook wel eens lekker:THAILAND:
Mijn favoriete plek is toch wel Bangkok , alles wat ik leuk vindt is daar! lekker eten, de hectiek van de stad, mooie hotels, Chinatown, Chatuchak de leukste markt van Thailand en ik denk van heel Azie. En als ik dit zat ben en toch wat zon wil toch wel de eilanden Koh Chang of Samet. Nog een paar weken werken en dan gaan we weer!!!
Ik heb nu gekozen voor BKK (en omgeving) maar eigenlijk zijn het er meer. BKK heeft eigenlijk alles drukte rust uitgaan relaxen vandaar deze keuze. Ik ga straks naar Isaan en ik denk dat het mij daar ook wel erg zal gaan bevallen.
persoonlijk vind ik Ao Nang een heel erg mooie badplaats niet te groot niet te klein genoeg te doen maar ook weer niet vol met stampende disco’s tot vroeg in de morgen mooie trips naar diverse eilanden of op het vaste land
maar ook bangkok vind ik erg leuk heeft inderdaad zoals meerdere mensen hier al zeggen ook alles te bieden … eigenlijk is heel thailand m’n favoriet maar die keuze is er niet lol2 dus kies ik voor het zuiden al eindig ik mijn reis meestal hier naar eerst andere delen van thailand te hebben bezocht
:chin:Ik vindt Isaan eigenlijk het pure(echte) Thailand en o so rustig vergeleken met bkk daar kan je nog eens slapen onder een echt heldere sterren hemel en vallende sterren tellen en wensen doen
Dat is waar Frans. Daar geen BKK etc toestanden gewoon puur
Er is maar een plek in Thailand op dit moment waar ik het liefst ben en dat is Koh Tao.
Voor mij is het Koh Pha nagn maar dat is omdat ik er woon
Voorlopig (want we hebben er nog zo veel te zien) Chiang Rai, omdat het er rustiger is dan Chiang Mai en je er toch wat dezelfde soort omgeving hebt; Bkk, omdat we houden van de bruisende grootstad die Bkk is; Ko Phagnan, het eiland waar Baco ons aan de rustige noord-westkust een paradijs heeft leren kennen…
Mijn favoriete plek is Thep rak sa dit ligt bij Surin, Sangkha, Zo’n 4 km van de grens met Cambodia. Ik hou van de rust en dat is het daar zeker midden in de rijstvelden.
Groeten van Co (ghanaco) :chin:
Ik heb zoveel favoriete plekken in Thailand, maar als ik dan toch moet kiezen, dan wordt het de Isan…
Laat ik maar snel kiezen dan, over 4 weken zal die keuze vast nog moeilijker zijn;) Ik kies toch echt voor Koh Chang! Naar mijn idee heeft dit eiland alles wat je maar wensen kan! Echt een paradijs!
Met Bangkok heb ik een haat-liefde verhouding. Wat hou ik van die stad! Maar wat ben ik blij als ik er weer weg ben!lol2
Dat moet je me ff uitleggen Esther"haat-liefde verhouding" Bangkok???
Ik kan niet met en kan niet zonder;) Als ik er ben dan voel ik me geweldig! Maar als ik er eenmaal een paar dagen ben dan wil ik weer weg! De drukte, de hectiek (wat ook zo enorm aantrekt) ben ik dan zat. Dus vandaar haat-liefde verhouding;)
Op een liveaboard boot bij de Similan Eilanden
Koh Samui, tussen Chaweng Noi en Chaweng Beach
Iemand al naar Doi Inthanon geweest in het noorden van Thailand?
Prachtige watervallen kom je onderweg tegen!