Ik vroeg me af welke streek in Thailand jullie het meest bezoeken! Noord-, Oost-, Zuid-, Midden- of West-Thailand? En waarom ga je daar het liefst heen?
Stem hierboven! Licht je stem eventueel hieronder toe.
Groetjes, Sietske
Ik vroeg me af welke streek in Thailand jullie het meest bezoeken! Noord-, Oost-, Zuid-, Midden- of West-Thailand? En waarom ga je daar het liefst heen?
Stem hierboven! Licht je stem eventueel hieronder toe.
Groetjes, Sietske
ik vind het wel een moeilijke vraag. omdat we eigenlijk heel thailand bezoeken, behalve het zuiden iets minder dan de rest. maar ik heb gestemd op het noorden.
het noorden vind ik prettig, iets minder warm en de mensen zijn er vriendelijk, de omgeving erg mooi en er is veel te doen.
het oosten: leuk omdat het niet zo toeristisch is en de mensen erg vriendelijk zijn, er word wel wat minder engels gesproken.
het zuiden : ja , voor de eilanden maar verder vind ik het zuiden niet zo prettig, de mensen zijn anders.
midden thailand :vind ik ook erg prettig reizen en veel te zien.
en west thailand : ja valt daar onder ik deel thailand altijd in zuid,oost, noord en midden. maar kanchanburi en omgeving vind ik ook mooie omgeving en aardige mensen.
Niet zo’n moeilijke keus…ik ga het liefst naar het oosten (noordoosten) van Thailand, de streek die ook wel bekend staat als de Isan, het armste gedeelte van het land.
De Isan is nog steeds een van de minst bezochte gebieden in Thailand.
Als ik bij m’n schoonfamilie verblijf, kom ik soms dagenlang geen westerse toerist tegen, super !
Hallo,
Moeilijk kiezen zeg. De mooiste en ook fijnste vakantie tot nu toe hebben we gehad in de Isan via GWT. Was maar 6 dagen, maar toch. Ik probeer nu een iets langere reis, 8 à 9 dagen, door hen te laten organiseren.
groet,
Ton
:zon:
wij reizen in heel azie, maar altijd even langs in Noord Thailand om een kennis te bezoeken
zij was onze gids op onze eerste Thailand reis
en is nu een goede vriendin
waarom niet zelf organiseren Tom
in Thailand heb je niet echt een reisburo nodig
kun je gaan zolang en waar je wilt
Hallo,
Wij gaan eigenlijk alleen maar naar Koh Tao. Ik heb wel heel Thailand doorgereisd. Wij gaan naar Koh Tao omdat daar vrienden van ons wonen en wij het er erg fijn vinden.
gr van Moira
wij wisselen het af met bezoekjes aan familie in Surin en de streek rond Bangkok en als afsluiting zonder familie Jomtien Beach Pattaya
Pendelen tussen Prachuap Khiri khan en de Isaan :dag:.
mijn schoon familie woont in bangkok dus daar kom ik elke keer als ik in thailand ben
verder vind ik het noord oosten heel fijn om rond te reizen maar mocht maar 1 ding kiezen dus is het midden thailand geworden