Welk is jou ideaal plekje in Thailand,om je vakantie door te brengen?
Ieder persoon die al in Thailand is geweest,heeft zo’n zijn favorite plekjes om terug tegaan!!
Ikzelf ben verzot op chiangmai,meestal kan je me vinden in Wat Umong alsook in Doi Inthanon,echt adembenemend al die mooie watervallen.
Stem hierboven in de peiling en hieronder kan je eventueel uitleg geven.
gegroet:georgessiam.:chin:
Ik heb mooie herinneringen aan de plekken in Thailand waar ik vrijwilligerswerk heb gedaan. Dat is in de bergen bij Chieng Rai bij de Akha Hill Tribe, en in een weeshuis in Sanghklaburi.
Verder vind ik Ayuthaya echt heel mooi, heerlijk om rond te fietsen tussen de tempels.
Tijdens mijn eerste bezoek aan Bangkok vond ik de stad vreselijk, maar nu verheug ik me erop om er volgende maand weer naar toe te gaan. Ik wil sowieso naar het koninklijk paleis en de Wat Arun. Heel erg toeristisch, maar toch wil ik er nog een keer heen. (Dat zou dan de derde keer zijn.)
Hmmmmm, het is iets meer geworden dan EEN enkel plekje
Georges, goede reis!
Udon Thani, het noordoosten. Vrijwel niks te beleven voor toeristen, maar op de een of andere manier voel ik me daar altijd erg op m’n gemak.
Chiang Mai en directe omgeving is wel mijn ideale plek om mijn vakantie’s door te brengen.
Er is echter 1 speciaal plekje voor mij en dat is op de weg van Mae Rim naar Samoeng. Halverwege zit een uitkijkpost waar het heerlijk vertoeven is, nauwlijks tot geen verkeer dus stilte om je heen en genieten maar.
:chin:Phetchabun daar is mijn Thuis maar de Isaan vindt ik al heel fijn om te vertoeven zeker als je echt van de gebanen wegen gaat de rust zo heerlijk je voelt je dan soms net alleen op aarde en de nachten zijn nog echt donker
Heerlijk om mee temaken
groetjes Fransjes:THAILAND:
Isaan en dan met name regio Si Sa ket. Niet zo heel erg veel te doen maar wel heerlijk rustig en down to earth
Maar het strand van Koh Samet blijft natuurlijk ook een heerlijk plekje
bij schoonmoeder :crybaby::crybaby:
Op Koh Tao het leven op een klein eiland met de vrienden die ik daar heb geweldig. Heb er bij elkaar 9 maanden gewoond en woon nu in Nieuw Zeeland. Ik heb geen heimwee naar Nederland maar heimweer naar Koh Tao Thailand.
Ik ben verliefd op het eilandje Railay Beach!!! in de Krabi Profincie
Superrelaxed
Had tervoren Buriram en omgeving bezocht,In de regio Buriram zijn er prachtige bezienswaardigheden, zoals de Prasat Hin Khao Phanom Rung en alsook de Prasat Hin Muang tempel,deze laatste tempel ligt niet ver van "Wat Phanom Rung"echt de moeite waard om bezocht te worden!!